Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye fett spiser du hver dag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-07, 20:45   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Hvor mye fett spiser du hver dag?

Dere som har oversikt da. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:54   #2
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Ingen? Noen må da ha oversikt over hvor mye fett de spiser?????

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:11   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Ha nå litt tålmodighet - folk er på jobb på denne tiden.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg har ikke oversikt over det.
For min del har ikke det noen hensikt. Det er karbene en må ha kontroll på.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:25   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Akkurat på grammet har jeg ingen kontroll, nei. Spiser fett til hvert måltid.

En vanlig dag ser som regel slik ut:
Frokost:
3 Ziggylapper, de er det jo ost i, ergo endel fett, med meierismør på og salami, ost, skinke Gullpostei ol. Ganske bra med fett i alt bortsett fra skinka.

Lunsj:
Omelett med bacon og ost i. Stekt i meierismør.


Mellom:
Kaffe med fløte

Middag:
Kjøtt av ett eller annet slag, enten surret i fløte, hjemmelaget dipp av CF med chili og digg eller med en føltesaus ved siden av. Stekt i meierismør.

Kvelds er det ikke så ofte jeg spiser. Men det kan være alt fra Ziggylapper til en pose med baconsvor...

Men som smula skriver, jeg fokuserer minimalt på fett, bare passer på å få det til hvert måltid, det er karbene jeg teller...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:26   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Har selvfølgelig grønt til alle måltider...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:45   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Årsaken til at det ikke er så mange svar:

man har rett og slett ikke noe å svare.. Folk flest detaljregner ikke på fettet. Det er å komplisere hele spisemetoden og medvirker til stress & kav. Det er nok å telle karber. Det finnes heller ingen fasit. Hva som er rett for en er ikke nødvendigvis rett for en annen. Det finnes ingen fasit, kun retningslinjer.

Det er veldig mange som følger rådene i boka, dvs. de spiser slik det står at de skal spise, holder seg unna det de ikke skal spise. Sørger for å ha proteiner, fett og grønnsaker til hvert måltid (i passende mengder), spiser ikke til de er stappmette, men ikke sultne lenger etc. etc. - og dermed behøver de ikke regne på fettet i det hele tatt.

Det er først når vekttapet stanser opp man bør se på om man spiser NOK fett. Det er ikke lett å spise for for mye. Men det er enkelte matvarer som inneholder fett folk ikke tåler mye av, som kremfløte og ost. Dette er høyst individuelt og må prøves ut av hver enkelt.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:53   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg har ikke oversikt over det.
For min del har ikke det noen hensikt. Det er karbene en må ha kontroll på.

Samme her.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:01   #8
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Ok. Takk alikavell.
Jeg spør siden jeg lurer på om jeg spiser FOR mye fett.
Se gjerne over den tråden min som omhandler at jeg har brukt søkefunksjonen og er veeeeldig forvirret.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:14   #9
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

NB: Mente ikke at folk skal trenge å regne ekstra etter, men de som bruker kostholdsprogram som MPD o.l. kan jo bare gå inn å sjekke dær...

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:29   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Du spiser ikke for mye fett, fordelingen din er helt fin.
Før spiste du for mye protein og for lite fett, men nå er det bra !

Å spise for mye fett er ikke problem. det er å spise for mye protein som skaper problemer for de fleste.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:51   #11
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Men det var nå et godt spørsmål, da . . . Det fikk meg til å tenke, og sånne spørsmål er bra!

Jeg har litt problemer med nedgang for tiden, kanskje må jeg kline til med mer fett? (Oi, det var ikke meningen å putte DET bildet i hodet til folk. . .)

Jeg måker på med smør, fløte og olje der jeg kan, og tenker aldri på fettet, av samme grunner som nevnt tidligere i tråden. Men kan hende jeg burde kjøpe meg et glass cocosa og se om det hjelper å putte på litt ekstra?

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:12   #12
*Mette*
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 99
*Mette* er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

hva er egentlig cocosa?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVVl4aF/]


Start: 17.09.2007
Dagbok: Min kamp mot kiloene...
*Mette* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:17   #13
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Jeg har faktisk oversikt over dette og kan dermed svare på spørsmålet ditt. Det er kanskje ikke nødvendig å ha en slik oversikt, men jeg er den typen som elsker å lage statistikker og oversikter over alt mulig...

Gjennomsnittet for 12 dager nå i september ligger på 96g P, 187,5g F og 17,5g K
Fettmengden har variert mellom 140 og 230 gram.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:31   #14
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Jeg har ingen oversikt, men jeg passer på å spise fett til hvert måltid. Jeg har skjønt at jeg ikke skal være redd for fett, men heller spise mer av det.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:36   #15
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Det er ikke representativt for kostholdet mitt nå, men jeg brukte fordelingen på OE for overvektige. Det ble pr dag:
65 g protein, 130 g fett og < 20 g karbo.

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:51   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Opprinnelig lagt inn av *Mette*, her.

hva er egentlig cocosa?

Minner igjen om søkefunksjonen (oppe til høyre på menylinjen)

Cocosa er kokosfett og bra for oss fordi den inneholder laurinsyre, andre mellomlange fettsyrer, vitaminer, mineraler og antioksidanter kroppen vår trenger. Den er i tillegg bra for huden og for fordøyelsen. Det menes også at den til en viss grad kan øke forbrenningen. Noen steder her i verden blir man anbefalt kokosolje istedenfor medisinering om man er på grensen til å ha lavt stoffskifte da dette også skal kunne stimuleres av oljen. Kokosolje er også en av de oljene som tåler varme godt, - så til steking er den også bra.

Her i Norge er det hovedsaklig to typer som selges. Cocosa Extra Virgin (kaldpresset fra ferske nøtter) til kosttilskudd og i mat. Og Cocosa Pure (presset av tørket kokosnøttkjøtt) som brukes til steking. Den første lukter og smaker av kokos, sisnevnte har inge smak eller lukt. Pure koster 85 kroner på helsekosten. Prislappen har falt av Extra Virgin, og jeg husker ikke prisen heller.

Du kan lese mer om Cocosa HER.

Pure er IKKE kost tilskudd fordi noen av næringsstoffene som ikke tåler varme er tatt bort. Om du ikke klarer smaken av extra virgin vil je anbefale MCT oljen. Den er lukt- og smakfri.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 19:57   #17
*Mette*
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 99
*Mette* er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Takk Nille

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVVl4aF/]


Start: 17.09.2007
Dagbok: Min kamp mot kiloene...
*Mette* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:56   #18
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

har ikke peiling på hvor mye fett jeg spiser, men har fett til alle måltidene.

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:59   #19
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Tror jeg må regne ut det en dag for har følelsen av at det blir litt lite fett, men prøver virkelig og nå er cocosa kjøpt inn og, selv om det smaker dritt. Jeg får prøve mct olje neste gang.

Men jeg må nok omstilles litt, har hele livet brekt meg av alt som har den minste smak av fett. Men går mye bedre nå, blir bedre for hver dag på ketose.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:30   #20
torun
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 56
Innlegg: 157
torun er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Total: 1207 Fat:86 773 64% Sat:0 3 0% Poly:0 4 0% Mono:1 12 1%Carbs:30 97 8% Fiber:6 0 0%Protein:83 331 28%Alcohol:0 0 0%

Her er fordelingen min fra fitday. Øker til litt mer karber, ser om det hjelper. Men jeg går jevnt og trutt nedover. Skulle vel hatt litt mer fett og mindre proteiner likevel.
Vekt 49 kg blir vel med 1.5 protein 73,5 og jeg har 83g Skulle vel vært fett isteden for de.. Får prøve å skjerpe meg

__________________




torun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 16:23   #21
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Her stod det mange tall.
Spiser du 30 g karber, 83 g protein og 86 g fett?
Det er isåfall veldig forskjellig fra meg. Men jeg vet ikke hva som er riktig i tallene dine da. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 16:27   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Hvis hun fører Fitday riktig så er det 24 karber (30 minus 6 fiber)

Og det at hun spiser annerledes enn deg var det jeg ville frem til i en tidligere post.
Alle spiser jo forksjellig fordi de spiser det som passer DERES kropp og DERES filosofi.
Det er ikke lurt å sammenligne seg med andre, - nettop på grunn av slike ting


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 17:35   #23
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvor mye FETT spiser akkurat DU hver dag?

Jeg liker å sammenligne med andre. Morsomt å se hvilke forskjellige ting som fungerer. Det betyr jo ikke at jeg skal konvertere til å spise det samme som fungerer for andre. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 16:53   #24
torun
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 56
Innlegg: 157
torun er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?

Er ikke så lett dette.. jeg er jo begynt å innføre mer ting i lavkarbo sånn som pannekaker og mer meieri produkter. Og ser at no spiser jeg sikkert for mye. Selv om vi ikke skal regne på kcal har jeg i går disse tallene.

Total: 1817 Fat:134 1204 66% Sat:0 3 0% Poly:0 4 0% Mono:1 12 1%Carbs:22 66 4% Fiber:6 0 0%Protein:137 549 30%Alcohol:0 0 0%

Regnet ut at med 49 kg skulle jeg ha mellom 1089 og 1296 kcal og da er vel 1800 for mye, selv om vi ikke regner på kcal ??? Er det noen som vet det?

Ser at likevel burde fettprosenten mer opp.. -men må vel være tålmodig og se at jeg ikke legger på meg med så mye kcal.
Hvor mye kcal får dere andre i dere? Iforhold til det måltallet?? De som bruker fitday har vel oversikt over det.

__________________




torun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:17   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?

Opprinnelig lagt inn av torun, her.

Er ikke så lett dette.. jeg er jo begynt å innføre mer ting i lavkarbo sånn som pannekaker og mer meieri produkter. Og ser at no spiser jeg sikkert for mye. Selv om vi ikke skal regne på kcal har jeg i går disse tallene.

Total: 1817 Fat:134 1204 66% Sat:0 3 0% Poly:0 4 0% Mono:1 12 1%Carbs:22 66 4% Fiber:6 0 0%Protein:137 549 30%Alcohol:0 0 0%

Regnet ut at med 49 kg skulle jeg ha mellom 1089 og 1296 kcal og da er vel 1800 for mye, selv om vi ikke regner på kcal ??? Er det noen som vet det?

Ser at likevel burde fettprosenten mer opp.. -men må vel være tålmodig og se at jeg ikke legger på meg med så mye kcal.
Hvor mye kcal får dere andre i dere? Iforhold til det måltallet?? De som bruker fitday har vel oversikt over det.

Gulp! Er du bare 49 kilo og skal ned 2.6 kilo til??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hvor mye fett spiser dere til hvert måltid? nita58 Ketolysekuren 22 15-06-07 10:37
Fett (argumenter) Drømmepie Generell ernæringsdebatt 5 29-05-06 21:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no