Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Start November 08

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-08, 21:26   #26
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

ikke tomat vel? og bare grønn paprika? (i fase 1 da)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 21:38   #27
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Jeg synes forresten Eurodiet er litt "urettferdig" med oss. Hele poenget er en omlegging av kosthold, sant? Langsiktig livsstilsendring og alt det der.

Nå er jeg heldig - jeg liker sjokoladeproduktene, bars-ene og cappucinoen minst av alt.
Men det høres ut som de aller fleste synes de er best, og den "vanlige maten" - supper, omelett, pannekaker, smaker py.
Er ikke det litt... dårlig gjort?
For hvordan i all verden skal man få endret kostholdet hvis man blir sittende og gomle sjokoladeprodukter i ukesvis...

Kanskje litt slemt spørsmål, men. Hva synes dere?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:31   #28
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

ja skjønner hva du mener, men dette er en ok måte å gi folk en pang start på.. vanskeligere når folk selv skal veie mat og planlegge selv. Er jo bare for en stund man går på disse produktene og som sagt så blir de faktisk "litt" gode etter hvert.

Mener vi kan spise tomat i fase 1 inntil 250 gram..

  Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:52   #29
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Det kan være så enkelt som at du ikke får i deg nok vann også, lillis! Da blir du slapp...

Hei igjen.

Jeg får i meg sånn ca 2 - 3 liter vann om dagen, trodde kanskje det var nok
Men....kjenner meg bedre i dag. Det er vel ikke umulig at det er en vel stor overgang for kroppen heller.

Synes jeg er mindre sulten nå også, det er deilig det!!!

God natt til dere alle

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 09:30   #30
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Nå er jeg ferdig med første uka i fase 1 og jeg har gått ned 3.3 kg!!

Er bare så hoppende glad!! YES dette skal jeg klare.
Til alle dere november startere : Ha en super dag!!

  Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 12:01   #31
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Nyne, her.

Nå er jeg ferdig med første uka i fase 1 og jeg har gått ned 3.3 kg!!

Er bare så hoppende glad!! YES dette skal jeg klare.
Til alle dere november startere : Ha en super dag!!

WOW!!!!!
Gratulerer, det var en skikkelig pangstart!!
Jeg er såååå spent sjøl på vekta på mandag etter min første uke....
Vi klarer dette skjønner dere, godt å ha hverandre i allefall....

En strålende dag ønskes dere fra meg også

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 12:51   #32
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

gleder meg til mandag jeg også Lillis for å høre hvordan det har gått med deg den første uka. Ja dette klarer vi.

  Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 13:19   #33
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Nyne, her.

Mener vi kan spise tomat i fase 1 inntil 250 gram..

Ah, du har helt rett - tenkte feil jeg

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 13:50   #34
Glajenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: sørlandet
Innlegg: 5
Glajenta er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Nyne, her.

Jeg begynte på eurodiett fredag den 7 november..andre som har beg denne mnd?? Kanskje vi kan følge hverandre i denne tråden her??

Hei Jeg begynte den 13. nov. dette blir veldig veldig spennende. Jeg vil gjerne være med på dette, men må nok lære..
GLAD

Glajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:22   #35
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Så kjekt Turid velkommen, les masse i forumet, mye å lære der. Eller spør i vei. Hvor mye skal du ned??

  Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:44   #36
Leona
Nytt Medlem
 
Leona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 7
Leona er ny på veien

Sv: Start November 08

Hvordan går det med dere?
Jeg føler meg helt klart som den mest ustrukturerte her inne! Hvordan klarer dere å følge opp hver eneste dag? Jeg sliter litt fordi jeg vil gjerne ut i helgene. Og det har jeg vært nå i helga. Jeg er ute av ketosen (igjen!) og har drukket en del i helgen. Har holdt meg til rødvin, tenkte å bare hoppe over på et lite opplegg der rødvin går greit, det spolerer ikke så mye, det eneste er at alkoholen må forbrennes før fettet.. Men problemet var at når man er i ketose så tåler man ingenting, og ett glass rødvin fungerer som tre!!! Hehe. Dette resulterte i at jeg ble veldig full og at jeg var ganske dårlig i går. Men jeg var ute i går også, og denne gangen ble det drinker på meg.. Jaja. Det sorte eurodiett-fåret. Men jeg skal jo ha det litt kjekt også. Men på tross av mitt utsvevende liv så har jeg hodlt kostholdet om ikke annet. Dvs. 2-3 eurodiettmåltider, og 1 måltid med "vanlig mat" i lavkarbo/høyprotein-form.

Og på tross av dette: Jeg har gått ned! og dette bare på denne ene uken, som avsluttet med Mohito!! Hurra!

Men i dag er det skjerpings igjen!

__________________
What goes up, must come down

Leona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:54   #37
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Start November 08

Blander meg inn her

Ville bare si at siden dere har hodepine så betyr nok dette at dere er på vei inn i ketose. Vanlig at hodepinen kommer snikende da og man føler seg generelt litt uggen akkurat i overgangen.

Masse lykke til til dere alle

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 18:21   #38
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Akkurat nå i fase 1 tenker jeg at det er så kort tid (3 uker) at det er verdt det å komme ordentlig i gang... Men jeg var ute med en kamerat en dag forrige uke, spiste da halvparten av en "lavkarbo kyllingsalat" i følge menyen (var ikke veldig sulten), og var fortsatt i ketose dagen etter. Man kan jo ikke bure seg inne heller...
Jeg har også hatt lyst på et glass baileys, så det har jeg innvilget meg to lørdager på rad.
Et lite glass vel å merke, som jeg har kost meg veldig med.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 18:29   #39
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Start November 08

Er ekstremt masse karbs i baileys så ville heller tatt ett glass vin på lørdagskvelden

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 11:51   #40
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hei igjen...
Da er jeg ferdig med min første uke, og vekten viser fantastiske 5,1 kg ned!!!!!
Er bare såååå glad for det...
Sliter voldsomt med svimmelhet nå, er som å kjøre karusell. I går var det så ille at jeg kastet opp tom.
Skal ringe hun jeg går hos på Fedonklinikken og høre litt....

Ha en flott uke dere.......

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 15:23   #41
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Er ekstremt masse karbs i baileys så ville heller tatt ett glass vin på lørdagskvelden

Det skal jeg huske på neste gang, takk! Nå er flasken tom, sikkert like greit

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:22   #42
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Start November 08

Sitat:

Det skal jeg huske på neste gang, takk! Nå er flasken tom, sikkert like greit

Hehe er nok like greit det, har kjøpt ei flaske selv nå når eg var på ferie, men denne spares til jul, selv om den er sabla fristende

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 23:13   #43
hani
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 4
hani er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hei Leona!

Jeg har brukt kanel i pannekakeblanding også har jeg stekt den i vaffeljern, da ble den mye bedre. Blir bare en da, men jeg blir mett av det nå. Har mistet veldig mye matlyst, så blir fort mett. Har gått 16 dager på eurodiett og skal inn til første veiing neste tirsdag. Har gått ned nesten 7kg på vekta hjemme, men vet ikke om den er helt rigtig. Håper det

hani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 08:11   #44
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Lillis, her.

Hei igjen...
Da er jeg ferdig med min første uke, og vekten viser fantastiske 5,1 kg ned!!!!!
Er bare såååå glad for det...
Sliter voldsomt med svimmelhet nå, er som å kjøre karusell. I går var det så ille at jeg kastet opp tom.
Skal ringe hun jeg går hos på Fedonklinikken og høre litt....

Ha en flott uke dere.......

Det er jo helt sinnsykt bra!! Gratulere så masse!!! Ikke kjekt å være så svimmel.. ring legen din!!

  Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 23:01   #45
CeeBee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7
CeeBee er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hei. Jeg startet den 03.11, har gått ned 6,4 kg på to uker. Gleder meg til resten Likte ikke de omelettene, så om noen vil kjøpe oste omeletter så er det bare å sende en melding. Lykke til alle sammen. Dette klarer vi

__________________


CeeBee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 17:58   #46
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Glajenta, her.

Hei Jeg begynte den 13. nov. dette blir veldig veldig spennende. Jeg vil gjerne være med på dette, men må nok lære..
GLAD

Hei glajenta velkommen her! Ja snart har du holdt på i en uke, går det bra eller??

Jeg holder fortsatt koken, har veiedag i morgen og gleder meg til det. Skal på julebord i morgen og kommer til å skeie ut med alkohol og mat istedet for produkter.

  Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 12:06   #47
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Da var ukas veiing over, og den viste 2.3 kg ned. HURRA 5.6 kg totalt på 2 uker

  Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:07   #48
CeeBee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7
CeeBee er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Da har jeg vært på vekta for 3 gang denne måneden...etter 3 uker så har jeg gått ned 7,4 kg Håper på å klare 2 denne uken. Men så lenge jeg går ned er jeg fornøyd Gleder meg masse til fase2....selv om det blir tilbake i fasen 1 for min del ellter 30 dager. Stå på girls

__________________


CeeBee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:40   #49
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Trenger et spark bak og noen motiverende ord noen som melder seg?? Siste 2 dager gått på en sprekk. Spist skikkelig usunt.. en pizza grandiosa blant annet + en haug med nøtter. Ikke klart å bare holde meg til produktene,. skjepings må til.. jeg vil jeg vil men får det ikke helt til..

  Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 13:55   #50
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Start November 08

Det går seg til, bare legg det bak deg og start på nytt. Ikke tenk på det som en sprekk, men som en naturlig del av livet. Ikke lett å kutte karbsene tvert.

Dette klarer du

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November. topinvestor Spørsmål og svar 12 04-11-06 17:48
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no