Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Tips mens jeg venter på boka?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-09, 08:14   #1
mayor
Seniormedlem
 
mayor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: sauherad
Alder: 53
Innlegg: 748
mayor er ny på veien

Tips mens jeg venter på boka?

etter mye lesing her inne har jeg bestemt meg for og følge skaldemans opplegg,noen som følger dette som har noen tips til en nybegynner????? vil gjerne åsså høre om resultater andre har hatt ved benyttelse av denne metoden... har som sagt ikke lest boka enda,bare bladd fort igjennom på et besøk.. men har begynt denne uka med og handle inn mat med lite eller ingen karbohydrat.. begynt og spise klassikeren egg og bacon + reker med majones. håper og få noen tips fra andre som har litt mere peiling enn meg

__________________




Min Journal
mayor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 10:23   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips mens jeg venter på boka????

Hei,
Her er forumdelen for Skaldeman, der finner du mange tråder som sikkert tar opp ting du lurer på.
Spis deg ned i vekt med Skaldeman, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=134

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:10   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tips mens jeg venter på boka????

Spis deg mett på mat med m*e fett. Jeg spise feks kjøttkaker av vanlig kjøttdeig, men den inneholder for lite fett, og da har jeg på en stor ss med smør eller lager saus på restebe i panna ved å slå i litt vann så ting løsner og har i litt fløte eller rømme. Det blir da herlig brun saus.

Jeg følger det strengeste opplegget sånn ca, men jeg spiser maks anbefal karber, 12g og de kommer fra grønnsaker og fløte/rømme.

Egg og bacon ja, men få med stekefettet eller stek i allefall ikke baconen sprø, da steker du ut fettet!

Jeg spiser gjerne 100g grønnsaker til( blomkål, brokkoli eller salat).

Bok gir deg nok uendelig mange flere svar, men les det Skaldeman har skrevet inne på dette underforumet, der gir han en del råd.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mens jeg venter på boka: menyforslag mottas med stor takk! Budeia South Beach 4 05-05-08 18:13
Ny her, trenger noen start-tips mens jeg venter på boka Emmy Ketolysekuren 14 03-01-08 19:22
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
En lenketråd mens vi venter.... nalana Generell diskusjon 4 29-07-06 15:11
Mens vi venter på å bli slank... LilNoor Generell diskusjon 1 15-03-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no