Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Nytt spørsmål 50-pluss

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-09, 07:48   #1
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Nytt spørsmål 50-pluss

Kan jeg spise litt lollypopbrød til f.eks lunsj på 50 pluss? <tror det inneholder ca 1-1,5 karb pr skive.
Går det greit å spise to sånne med smør og pålegg?

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:21   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nytt spørsmål 50-pluss

Jeg er ikke sikker på om SKaldeman sier noe om slike ting, uansett er dette sånne ting jeg kun har i fryseren til nødsituasjoner der jeg tror jeg blir bedt på brødmat og trenger noe under pålegget. Prøv og se om det på virker deg.
Men jeg ville ikke spist mere enn en skive, to skiver tar jo kål på HELE karbokvota for det måltidet og jeg tror det er sunnere å bruke karbokvota på grønnsaker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:27   #3
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Nytt spørsmål 50-pluss

Her har vel Skaldemann et "ikke-svar", siden han ikke følte behov for brød, så har han vel heller ikke prøvd noen erstatninger? Da må man prøve seg frem selv..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:52   #4
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Nytt spørsmål 50-pluss

Takk for svar jenter!

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nytt hjelp-jeg-er-mett spørsmål dani Ketolysekuren 6 15-08-09 22:28
Spørsmål om nytt underforum? Bee Generell diskusjon 1 05-06-09 13:42
Pluss vivvi Andre dietter 0 15-06-08 21:56
Hei alle! Pluss spørsmål! Gwenpa Eurodiett 10 07-06-08 13:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no