Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Opp i vekt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-09, 18:34   #1
mkj
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 1
mkj er på en erverdig vei

Opp i vekt

Jeg startet å spise lchf / Skaldeman for snart 3 uker siden. Den første uka stod vekten stille, den andre uka gikk vekten ned 1 kg. Men nå har jeg gått opp 2 kg så vekten er nå høyere enn da jeg startet

Jeg spiser minimalt med karbs. Frokosten er enten 2 egg + makrell eller omelett med creme fraiche og ost. Lunsj er noen salatblader, litt protein (kylling, tunfisk eller svin) og fett (olje, avocado, oliven, majo). I tillegg tar jeg gjerne en ts kokosolje. Middag er som lunsjen. Til kvelds tar jeg som regel et blad med salat som jeg fyller med en liten kyllingbit, majo, litt dijon og ost.

Jeg prøver å følge Skalmans sitt forholds tall og ha måltider som har forholdstall på mer enn 1,0.

Noen tips om hva jeg gjør "feil" siden vekten går opp og ikke ned

mkj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldman Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:03   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Opp i vekt

Hvor mye spiser du da? Det hørtes veldig knapt ut. Husk å drikke masse vann også! Er du dame så kan det være mens på gang. Tar du medisiner?

Ikke gi deg og hold på et par uker til, så ser du om dette går bedre!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 17:04   #3
Lars'ern
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 32
Lars'ern er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt

Les denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread....880#post804880

Lars'ern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman + Green Smoothie Revolution Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Å gå ned i vekt antikarb Generell diskusjon 1 01-08-08 12:25
Går jeg ned i vekt? Christine123 Ketolysekuren 3 12-03-08 06:50
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no