Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-10, 15:02   #1
NupiSnowJog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
NupiSnowJog er på en erverdig vei

Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Har nett baka muffins, og eg erstatta sukkeret med sukrin. Det smaker heilt forferdeleg! Eg vart rett og slett kvalm.

No skal det seiast at eg blir dårleg av aspartam og, så det var ikkje akkurat noko bombe.

NupiSnowJog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 15:08   #2
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg synes ikke det smaker forferdelig, men det smaker "kaldt" på en måte. Og det smaker ikke sukker synes jeg, men det er søtt likevel. Underlig råvare!!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 15:10   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg synes den vanlige sukrinen er grei, men bruker små mengder av den i gangen da, litt i krem eller på bær f.eks. Sukrinmelisen var fryktelig! Den ble alt for "iskald" å ha på bakverk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 15:23   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg liker ikke så godt sukrin, jeg heller, foretrekker stevia eller splenda der det passer.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 00:41   #5
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg synes ikke det smaker forferdelig, men det smaker "kaldt" på en måte. Og det smaker ikke sukker synes jeg, men det er søtt likevel. Underlig råvare!!

Enig, akkurat slik føler jeg og.

Syns ikke sukrin er noe særlig.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 06:37   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg må ha døde smaksløker for jeg har aldri kjent verken "kulde" eller dårlig smak eller noe av sukrin, jeg synes det smaker sukker.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 07:05   #7
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg liker splenda best

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 09:27   #8
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg må ha døde smaksløker for jeg har aldri kjent verken "kulde" eller dårlig smak eller noe av sukrin, jeg synes det smaker sukker.

Så rart!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 09:38   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg må ha døde smaksløker for jeg har aldri kjent verken "kulde" eller dårlig smak eller noe av sukrin, jeg synes det smaker sukker.

Da kan du ikke ha prøvd sukrinmelisen, den er rett og slett iskald! I alle fall utblandet i litt vann og brukt som melisglasur.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 10:14   #10
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg blander sukrin og stevia for jeg synes det gir best smak. Men er enig at bare sukrin i f.eks eggedosis gir en underlig smak.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 14:44   #11
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg synes sukrinmelis og sukrinsukker var kjempegodt inntil jeg brukte det i bakverk. Brukte det bare på kald mat før det. Jeg ble veldig kvalm av bakverket, men vet ikke om det skyldes sukrinen.... uansett, jeg droppet den helt til i går. Da hadde jeg sukrin i iskrem og smakte på før jeg frøs den. Æsj........ MEN som frossen iskrem var bismaken borte! Så nå kan jeg ihvertfall bruke sukrin i iskrem til lageret mitt er tomt!
Jeg spiser og tåler omtrent alt jeg vet om av annet søtningsmiddel altså.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 14:58   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Sukrin er OK, i SMÅ mengder.. Jeg synes ikke det går an å bytte ut sukrin med samme mengde sukker, maks halvparten. Mindre søtt, men mindre ettersmak. Natreen er ubrukelig til oppvarming, smaker rart, splenda er OK på smak i små mengder det og ulempen er jo at det løses ikke opp i naturen og jeg liker ikke å bruke det av den grunn( men jeg bruker noe).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:11   #13
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg har ikke prvd noen annen søtning enn Sukrin i bakverk.Bytter ut vanlig mengde sukker med samme mengde sukrin, og synes resultatet har vært kjempebra!!
Prøvde natreen i noen lapper, men det synes jeg smaker skikkelig kunstig.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:18   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg syntes sukrin var iskaldt og ekkelt i begynnelsen. Helt til jeg fant ut at jeg hadde i alt for mye! Prøv å redusere mengden, kanskje til det halve

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:50   #15
erna
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 3
erna er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Jeg likte ikke sukrin, syntes jeg knasket sukker da jeg spiste sjokolademousse.

erna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:41   #16
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av erna, her.

Jeg likte ikke sukrin, syntes jeg knasket sukker da jeg spiste sjokolademousse.

Det er den sukkerknasingen jeg savner i blant!

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:47   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

splenda er OK på smak i små mengder det og ulempen er jo at det løses ikke opp i naturen og jeg liker ikke å bruke det av den grunn( men jeg bruker noe).

Enig, samme her. Jeg synes det er skummelt at så mange bruker Splenda. Jeg bruker det IKKE!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 08:27   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, samme her. Jeg synes det er skummelt at så mange bruker Splenda. Jeg bruker det IKKE!

Desverre så er det mange som tror at Splenda er naturlig for det er jo laget av sukker. Produsenten kaller jo også sukralose for å lede forbruker hen på at dette er "sukker" og er laget av sukker. Men å la sukker (sucrose) gjennomgå en hard prosess som involverere klor for å få en del klorforbindelser i sukker er jo ikke bra (http://en.wikipedia.org/wiki/Sucralose, http://en.wikipedia.org/wiki/Splenda). Dessuten er det "puffet" opp med maltodextrin og dextrose.

Selv tåler jeg ikke Splenda nettopp pga av disse unaturlige klorforbindelsene. Bruker natreensukketter ikaffe/te av og til når ikke annet er tilgjengelig, men prøver å unngå det kunstige. Driver også å kutter ned på cola/fun light for å få i meg minst mulig kunstig.

TIPS: Ta sukrin og litt gode stevia og kjør det med stavmixer, kaffekvern evt foodprossesor og du får deilig "melis". Er også enklere å dosere Stevia på den måten. Det er jo sukrin de amerikanske produsentene blander ut steviaen med for å få den billig og bedre doserbar.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 08:38   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, samme her. Jeg synes det er skummelt at så mange bruker Splenda. Jeg bruker det IKKE!

Jeg vurderte å bruke splenda, men da jeg leste at svenske forskere mistenkte at det kunne være kreftfremkallende droppet jeg det lett. Og hvis det dere sier om at det ikke nedbrytes i naturen stemmer så er det i alle fall ikke aktuelt! *schkummelt*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 08:51   #20
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syntes sukrin var iskaldt og ekkelt i begynnelsen. Helt til jeg fant ut at jeg hadde i alt for mye! Prøv å redusere mengden, kanskje til det halve

Jeg skal prøve det. Det er klart at sukrinen gir søthet til det en lager, det var liksom meg som stakk tunga oppi pakken og skulle smake noe søtt og godt og så var det iiiskaldt!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:09   #21
Jannejoh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Kongsberg
Innlegg: 14
Jannejoh er på en erverdig vei

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Har kun prøvd sukrin en gang og det var på grøt, syns det smakte helt grusomt og har ikke prvød det etterpå. Husker ikkke hvor mye jeg hadde på men tror ikke det var så mye. Lurer på å prøve stevia istedenfor. Kan rett og slett ikke fordra ting som er kunstig søtet, enten det er saft, brus eller is. Klarer ikke den forferdelige emne ettersmaken.

Jannejoh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på min måte Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:09   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, samme her. Jeg synes det er skummelt at så mange bruker Splenda. Jeg bruker det IKKE!

Ja, men jeg har en boks og jeg kan like godt bruke den opp som å kaste hele greia.Og den boksen er jo evigvarende jo. Men samtidig kunne jeg er gang i blandt ønske meg brus med suclarose.. Sjelden jeg drikker brus, men kunne tenkt meg noe uten aspartam i blandt..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:20   #23
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, men jeg har en boks og jeg kan like godt bruke den opp som å kaste hele greia.Og den boksen er jo evigvarende jo. Men samtidig kunne jeg er gang i blandt ønske meg brus med suclarose.. Sjelden jeg drikker brus, men kunne tenkt meg noe uten aspartam i blandt..

Det er bare det at i steden for å gå rett i naturen, går det da via din kropp og ødlegger litt. Splenda ble også godkjent for markedet i en brennfart omtrent som aspartam, med veldig lite forskning i bakhånd.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:50   #24
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det er bare det at i steden for å gå rett i naturen, går det da via din kropp og ødlegger litt. Splenda ble også godkjent for markedet i en brennfart omtrent som aspartam, med veldig lite forskning i bakhånd.

Jeg velger å tro at en teskje i uka ikke er verre enn noe annet Såklart man ikke burde spise noe søtt, men så er ikke jeg en helt heller Jeg er jo ikke dum heller, jeg vet det ikke er bra og jeg tror heller ikke det er bra å spise sukrin flere ganger i uka heller.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 11:09   #25
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Fleire som syns sukrin smaker heilt forferdeleg?

Sukrin og sukrinmelis er rett og slett grusomt *Grøss*
Noen som vil ha en pose av hver så vær så god kom og hent...

Av det lille jeg bruker av søtning går det i suketter og splenda.

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Heilt ny. Samletråd for oppstart. Gange Spørsmål og svar 8 06-04-10 12:33
Heilt i hundre Trille Livets lyse side 10 11-03-08 23:29
Jeg syns ... Kokkosbolla Ketolysekuren 3 07-11-07 15:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no