Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarboprodukter i Norge

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-09, 14:35   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Lavkarboprodukter i Norge

Er det noen plasser i Norge hvor det finnes butikker med ett godt utvalg av lavkarboprodukter? Eller nettbutikker som har ett tilsvarende velassortert utvalg av lavkarbovarer?

Jeg har kikket litt rundt og det virker som at de som faktisk selger lavkarboprodukter har hver sin nisje - noen selger "søtsaker", andre selger mest erstatninger for mel osv. Stemmer dette overens med deres erfaringer?

Jeg kunne tenkt meg en butikk hvor man kunne få tak i ett bredt spekter av varer til daglig bruk, som kan brukes i ett lavkarbo og lavglykemisk kosthold. Og som man slapp å bestille fra utlandet for å få tak i.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:40   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboprodukter i Norge

Jeg har levd lavkarbo i forskjellige grader i fem år, og har enda ikke bestillt fra hverken norske eller utenlandske nettbutikker.
Det mest alternative jeg har i skapet er JBKM og den fås på helsekost... Eller på smart club, de har faktisk et veldig bra utvalg i både helsekost og sukkerfrie produkter.

Min personlige mening er at et kosthold bør basere seg mest mulig på naturlige ingredienser, og da har man ikke behov for alle disse fancy erstatningene som tortillas, barer osv. Mener jeg da.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 07-09-09 kl 17:47.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 17:35   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Lavkarboprodukter i Norge

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har levd lavkarbo i forskjellige grader i fem år, og har enda ikke bestillt fra hverken norske eller utenlandske nettbutikker.
Det mest alternative jeg har i skapet er JBKM og den fås på helsekost... Eller på smart club, de har faktisk et veldig bra utvalg i både helsekost og sukkerfrie produkter.

Min personige mening er at et kosthold bør basere seg mest mulig på naturlige ingredienser, og da har man ikke behov for alle disse fancy erstatningene som tortillas, barer osv. Men jeg da.

bra sakt!

og for og si det sån, så finnes det ikke noe bedre en et rykende varmt egg rett fra panna og på talerkenen med bacon til! MM!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 19:16   #4
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboprodukter i Norge

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

bra sakt!

og for og si det sån, så finnes det ikke noe bedre en et rykende varmt egg rett fra panna og på talerkenen med bacon til! MM!


I fem år...?

Kunne vel vært greit å variere litt da kanskje.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 19:23   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboprodukter i Norge

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Kunne vel vært greit å variere litt da kanskje.

Jeg har aldri spist mer variert enn de årene

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 19:45   #6
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Lavkarboprodukter i Norge

jeg har i grunn aldri spist så variert som nå jeg heller.

før var alt så lett, ta en liten brødskive, kansje en til.. oops jeg ble ikke mett.. jeg tar et par til

huff! kostholdet mit før må jo ha vært 90%karbo, 6%prot, 4% fett!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Selge lavkarboprodukter i Norge? Heidisen Lavkarbo generelt 11 11-09-09 21:14
Hva het den karbscafeen som skulle selge lavkarboprodukter her i norge? quebec Lavkarbo generelt 2 30-03-08 09:06
Lavkarboprodukter i Sverige Dilly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 30-09-07 12:50
Nettbutikker og lavkarboprodukter. Fjonken Lavkarbo generelt 8 03-03-06 23:15
Lavkarboprodukter tonekvam Lavkarbo generelt 5 20-06-05 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no