Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-08, 14:51   #76
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er bare så himla glad i poteter............ Hva med brød da? Vil jeg noen gang begynne å spise det igjen?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 16:54   #77
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Kjærligheten til poteter slipper etterhvert

Brød kan du spise igjen - men ikke "finbrød". Jeg har nettopp forsøkt med noen av brødoppskriftene på forum her inne - nesten uten kh, og de var kjempegode. Til nød kan mange spise Ingers Rugbrød etterhvert - det er fantastisk godt - jeg er dessverre ikke blant dem som kan det

Men jeg opplevde at ønsket om den maten jeg trodde jeg kom til å dø av savn etter, rett og slett har forsvunnet etterhvert. Det ser ut til at smakspreferansene endrer seg etterhvert. Nå foretrekker jeg en brie og et glass rødvin der jeg før ville ønsket meg sjokolade.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:41   #78
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Må innrømme at jeg var tidligere sjokoman, men jeg føler ikke noe trang til det. Bare chips og poteter. Så jeg kan spise brød? Det var virkelig gode nyheter! Må bare smøre meg med tålmodighet da. Tusen takk for svar!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 10:03   #79
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Altså - du kan spise litt av noen få slags brød. Men det kommer jo også an på andre ting som du finner ut av etterhvert. Hvor lett du legger på deg, hva som trigger sult etc.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 10:26   #80
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg tror jeg i sjokk!.... hvordan klarer men å spise så mange supper om dagen ... å usj og usj

Syns kjeksen er god jeg... og den er jo så tørr at man får i seg godt med vann, så den har to funksjoner.
Liker godt cappucinoen også. Sjokofrokost går ned.

Barene er gode, men litt små og inneholdet for mye karber syns jeg så de spiser jeg ikke hver dag.
Metthetsbaren er no skikkelig søtt kliss... og me like kliss, så den er kjekk når man er søtsjuk eller har lyst på appelsin

Det er veldig synd at det for meg er NULL av middags produktene som er etanes fysj... dem burde skamme seg

Så til hva man kan spise når man har nådd målet sitt, sier nådd målet sitt isteden for "ferdig" for ferdig blir man ikke
Nå er tiden inne for å endre matvaner... for det var de gamle vanene som gjorde oss fete. Potetgull.... det er fy uansett på hvilken måte man velger å holde vekta

Det er vel lagt opp til at man skal over på "fedon-kost" når man nærmer seg målet... altså at man lever lavkarbo, men ikke ketogent.
DVS Lite potet, litt fullkorn pasta, litt fruktose, noe frukt og bær.

Inne i forummet finnes det mange ideer om hva man kan spise etterhvert.
Hva man bytter ut det ene og det andre med og får et variert kosthold som passer oss som blir fete av alle karbene

Syns dere er veldig flinke da!
Siden jeg har hatt en "pause" fra opplegget en stund, burde jeg ta turen tilbake til fase en.... men må bare innrømme at det fikser jeg IKKE

Stå på jenter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:08   #81
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Har vært hos legen i dag, og jeg hadde gått ned 6,2 kiloog mistet hele 7cm rundt livet!!! På to uker!!!!! Er skikkelig fornøyd med meg selv. Men det betyr at min periode i FASE 1 er over, så da rusler jeg ut herifra. Tusen takk for all støtte, jenter!!!!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:24   #82
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Har holdt på i litt over to uker nå, synes egentlig det går greit..

Har bestilt ny pakke fra ED, nå bare med mat jeg vet jeg liker!!

Er det noen som klarer å leve kun på denne maten? (og grønsakene på listen da.)

Jeg har ikke sjans!! Jeg prøver, men noen dager må jeg bare sette meg ned å spise middag ilag med familien, det er grenser for hvor ofte "mamma kan ha spist middag tidligere" etc... Jeg har vokst opp med en mor som har gått på Grete Roede to ganger i året, og måtte spise spesialmat, derfor er jeg litt sensitiv på å proklamere overfor mine unger at jeg slanker meg.. Så dersom vi har rent kjøtt eller fisk så spiser jeg ilag med de og bytter ut potetene med grønnsaker.

Har ikke målt meg, men føler at magen er iferd med å forsvinne, en god følelse!!

Har tidligere vært plaget med mye vondt i kroppen, dette har forsvunnet nå!! Er ikke stiv å støl i kroppen om morgenen lenger!!
Begynner nesten å lure på om jeg har en form for matintoleranse overfor noe som har blitt kuttet ut??

Vel, nå venter jeg på at Sunnmørsregnet skal forsvinne, så kanskje jeg finner motivasjon til å trimme litt også!!

Ha en fin dag!!

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:08   #83
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

skatcat - så flott

Det med at kroppen ikke vondter mer har jeg også erfart. Det er visst noe med at insulinet holder betennelser og sånt i gang, og det blir borte når insulinet forsvinner.

Jeg har hele veien spist middag iblant jeg - men da holdt meg på ketogene måltider. Og ungene har fått beskjed om at mamma har en sykdom som man får av å spise for mye sjokolade hele livet som gjør at jeg må spise annen mat en stund fremover. Eldstemann repliserte "Så da er det som om du ikke tåler noen karbohydrater mer i det hele tatt?". De har visst vokst opp med lavkarbomammaen sin...

Men de fikser greit at det er forskjell på maten vår da. Men så er jo ikke forskjellen på middagen større enn at jeg dropper potetene heller.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 21:30   #84
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Smilefjes!!

Veldig gøy å få svar fra deg, da du er grunnen til at jeg startet på ED i det hele!! Jeg har følgt litt med deg på DOL, og der fortalte du om ED og denne siden, ikke så vanskelig å kjenne deg igjen med den fantastiske vektnedgangen du har hatt!!! Jeg beundrer deg veldig!! Historien din gav meg inspirasjon til å prøve selv også.

Jeg er nok ikke klar for å snakke så mye om mitt alternative matprosjekt til barna mine ennå, de er under skolealder, så jeg vet ikke hvor mye de forstår, men det er nok mest hos meg problemet ligger!! Min mor har alltid drevet med jojo-slanking, og alltid snakket om hvor tykk hun var, selv om hun slett ikke var det!! Hun gikk opp og ned ca 7 kg.. Dette har ført til et forvrengt selvbilde hos meg, jeg var like misfornøyd med kroppen min da jeg var 50 kg lettere som jeg er nå!!

Vel, dette hadde kanskje lite med ED å gjøre, men det hadde vært interessant å høre med andre hvordan de forholder seg til barna når de går på denne dietten?? Kanskje tar jeg helt heil??

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 08:11   #85
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jøss, jeg som trodde jeg var superanonym med helt annet nick...

Er vel den brautende stilen også tenker jeg

MEn det var jo kjempegøy at noen får lyst til å fikse stilen sin på grunn av meg da - stolt nå!

Jeg er en av de som måtte superstrengt til verks for å få ketosen skikkelig stabil og fin, så jeg er nesten ute av ed-produktene igjen for å komme langt nok ned på karbene (Gidder ikke gå så i detalj på dol siden jeg er en av veldig få som har det sånn, og det er såpass mange der som er kritiske, og jeg tross alt vet at dette virker for de aller fleste).

Så nå spiser jeg noen av ed-produktene iblant og resten hjemmelaget mat, men bygget over samme lesten da. Det beste med denne ketose-greia er egentlig ikke vekttapet synes jeg. Det beste er hvordan det aldri er vondt i hodet, selv ikke i går da jeg glemte å få med meg briller på jobben, og hvordan jeg aldri fryser mer. Den generelle velværen er utrolig bra.

Og du - det med selvbildet kommer snikende på plass etterhvert. Jeg kommer aldri til å glemme første gangen noen faktisk viste interesse for meg på byen. Tenk - en mann som viste interesse for moi

Det var nytt og rart og ukjent. Og jeg ble så dødelig sjenert at jeg ikke fikk takket nei pent engang, jeg bare gikk... Men jeg strakk meg litt lenger opp mot sola neste morgen og begynte å oppdage meg selv på nytt i speilet - det var jo et helt vanlig menneske som hadde sittet og gjemt seg bak alt fettet jo!!!

Fortsatt oppdager jeg nye sider av kroppen min ettersom den endrer seg, og jeg synes det er kjempespennende. For tiden er jeg veldig fascinert av magen. Den har jo litt mer hud enn dagens skjønnhetsideal (for å forkle det med litt delikate vendinger...), men når jeg ligger på ryggen, så avtegner ribbena seg. Og hoftebena synes. Visste ikke at jeg hadde skjelett der inne engang jeg... Og hvis jeg ligger med bena opp så blir ikke magen rund likevel. Tøft!

Så det er bare å holde ut gjennom de første fasene - det går kjempefort nedover og snart skal du fråtse i all den deilige lavkarbomaten

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 10:31   #86
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Smilefjes, du sier du bruker mest hjemmelaget mat. Jeg synest denne maten smaker pyton, og skulle gjerne gått over til hjemmelaget mat!!! Men er det fordi du har gått igjennom alle fasene, eller er det mulig å bytte ut mer en 1 måltid(jeg er i fase to) med annen mat?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 10:47   #87
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg måtte bytte for å få lite nok karber jeg. Men da blir det også mer kalorier, så da går vekten litt saktere ned. Men ikke gjør noe uten i samråd med legen - det tror jeg er smart.
Ellers er jo ett ED måltid typisk rundt 125-150 kalorier og tre til ti gram karbo. Så i teorien så kan man spise feks to egg istedenfor ett ed måltid iblant. Eller et lite stykke fisk eller en kyllingfilet feks. Er du megalei, så ville jeg tatt meg lov til å variere littegrann jeg. Ellers likte jeg etterhvert omeletten ganske godt når jeg dynget den ned med brokkoli og stekt sopp.

Og dustoremintid så vanskelig det er å skrive med en kattunge løpende rundt på tastaturet... +++++++++++++

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 10:50   #88
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Du kan bytte ut omeletten med vanlig omelett. to egg og skinke eller noe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 21:35   #89
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Du kan bytte ut omeletten med vanlig omelett. to egg og skinke eller noe

Kan man det? Jeg er veldig glad i omelett, men ED omelleten var fæl! Men dersom jeg lager en slik omelett, kan jeg da ikke spise f.eks kjøtt til middag? (Jeg er i fase 2)

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:42   #90
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

hei.
er det noen her inne som har gått fra ketolyse til ed?
isåfall, hvordan har det gått på fase 1?
Pangstart eller?



og er det noen som har prøvd klinikken i stavanger?

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:48   #91
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

hvor lenge varer forresten fase 1?

siden mange sier den er så tøff

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:50   #92
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

Kan man det? Jeg er veldig glad i omelett, men ED omelleten var fæl! Men dersom jeg lager en slik omelett, kan jeg da ikke spise f.eks kjøtt til middag? (Jeg er i fase 2)

bytt ut ett omelettmåltid med vanlig omelett, men med bare grønnsaker og litt slinke, pluss kjøtt til middag Det skal gå fint det.
Men spør din ED lege for sikkerhets skyld

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

hei.
er det noen her inne som har gått fra ketolyse til ed?
isåfall, hvordan har det gått på fase 1?
Pangstart eller?



og er det noen som har prøvd klinikken i stavanger?

jeg hadde noen uker uten ketose før jeg startet på ED. Starten min kan du lese i bloggen min.
Må innrømme at for meg har det ikke svart helt til forventningene. Syns det har vært lite ned i forhold til hvor streng faktisk dietten er.

Men ANDRE har jo rast ned da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:16   #93
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

hvor lenge varer forresten fase 1?

siden mange sier den er så tøff

For meg varte den i 14 dager. Da tok jeg av litt over 6 kilo. Kuren er egentlig ikke så tøff, bortsett fra de 3 første dagene, men maten smaker ikke så godt......

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:37   #94
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg var i fase 1 i 4 uker

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 15:04   #95
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

hm, det høres jo litt interessant ut dette her. Synes heller ikke at prisen var å forakte, har ikke tatt noen prøver eller målinger siden jeg begynte med lavkarbo og ketolyse, nå skal jeg ta fatt på de siste 13 kiloene, så....burde vel strengt tatt gå og få tatt noen av de prøvene, skal jo leve resten av livet på en bedre livsstilsvei enn hva jeg hittil har gjort.
Hm,.....ennå ingen som har prøvd klinikken i stavanger?


4 uker? Oi, var det tøft? skynde meg inn og lese hos deg

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 15:15   #96
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sitat:

4 uker? Oi, var det tøft?

syns egentlig ikke det var så tøft å følge dietten, men det var tøfft å bruke såååå leng tid på å gå ned de 7 kiloene jeg hadde gått opp i løpet av 5-6 ukers tid.

Planen min er å ha ett par ukers fase en for å komme ordentlig i gang igjen snart... men... er visst ikke så enkelt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 15:50   #97
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Distrea, jeg er nå i fase 2. Vet du hvor mye det er vanlig å ta av uken da?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:17   #98
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

Distrea, jeg er nå i fase 2. Vet du hvor mye det er vanlig å ta av uken da?

Det er ingen fasit... noen går ned null... andre over 2 kilo

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 19:40   #99
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Det er ingen fasit... noen går ned null... andre over 2 kilo

Går på 0??????? Neineinei, det vil jeg ikke ha nope av. Jeg har begynt å jogge litt, håper det hjelper.....Ellers er det rett tilbake på fase 1

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 16:57   #100
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

Hm,.....ennå ingen som har prøvd klinikken i stavanger?

Eg e siddis vett du
Hva lurer du på?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no