Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bytte nick?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-05, 22:15   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Bytte nick?

Fikk akkurat øye på et nytt medlem som bruker samme nick som meg, men bare en liten * bak...Det syntes jeg blir litt dumt...Er det vanskelig å få byttet nick? Kan jeg bare gå inn på kontrollpanel og endre det selv? Blir det i såfall "oppdatert" i alle mine gamle innlegg også?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:27   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Fikk akkurat øye på et nytt medlem som bruker samme nick som meg, men bare en liten * bak...Det syntes jeg blir litt dumt...Er det vanskelig å få byttet nick? Kan jeg bare gå inn på kontrollpanel og endre det selv? Blir det i såfall "oppdatert" i alle mine gamle innlegg også?

Du bare sier fra til HP, også ordner han det Det blir oppdatert overalt, unntatt folk som har sitert deg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:36   #3
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Ok...da må jeg bare tenke ut et lurt et først... ..


__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 23:39   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Min egen personlige mening er at jeg IKKE syns du er den som i tilfelle bør bytte nic..... men det er MIN mening altså

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 23:52   #5
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Kan du ikke se om hun andre blir veldig aktiv framover da, Cathrine? Mange detter jo av lasset, og da løser det seg selv. Det er DU som er Cathrine...

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 20:58   #6
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Åhh...tusen takk for de svarene!! Var litt redd for at jeg var skikkelig sær og kom til å få pepper jeg....

Men det var fornuftig det du kom med MHM....å vente litt å se om "denne andre" kommer til å være aktiv...-Gjør det jeg..

MEN lov meg en ting da....Se godt etter HVEM cathrine som skriver....vil ikke ha på meg at jeg har skrevet noe jeg ikke har...om dere skjønner hva jeg mener...

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 01-07-05, 21:55   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Litt vanskelig å ta feil av deg med den avataren da vennen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-07-05, 00:20   #8
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

..Sant nok...


__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 02-07-05, 03:18   #9
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Ja, helt enig der... digger muppets jeg... (Hei Nille og Scilla og alle dere andre med Muppet-avatar...) Nei du, du skal bare holde på ditt nick ja!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bytte diett? Solros Lavkarbo generelt 1 24-05-05 20:40
Bytte produkter Maria Eurodiett 0 23-12-04 10:39
Pakker i bytte?? Kirsten Eurodiett 1 01-11-04 14:05
Nick melene Generell diskusjon 24 22-08-04 11:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no