Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

2-3 liter vann daglig og dogåing

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 21:50   #1
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

2-3 liter vann daglig og dogåing

Idag har jeg klart å få i meg 3 liter vann, men jeg flyr jo på do hele tiden! Det renner liksom rett gjennom.
Jeg og mannen skulle gå en tur tidligere ikveld og jeg gikk på do to ganger før vi gikk ut døren, og etter at vi hadde gått en stund måtte jeg rett og slett springe inn i skogen for å tisse
Kommer det til å fortsette slik?

Jeg har aldri vært flink til å drikke, men vil skjerpe meg nå og se om det hjelper på de siste kiloene som skal bort.

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:54   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 2-3 liter vann daglig og dogåing.

For noen gir det seg aldri, men de fleste finner en gylden middelvei der de faktisk kan leve et normalt liv med vanninntak/uttaket sitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst! Cilie. Ketolysekuren 30 12-08-10 16:36
3 liter vann? og 1eggeglass olje? vav Ketolysekuren 3 05-04-10 11:05
Hvor mange gram fløte er det i en 1/3 liter med kremfløte? Tette80 Ketolysekuren 2 29-08-07 17:11
Regner dere farris med som antall liter vann i løpet av en dag? Tette80 Ketolysekuren 5 24-04-07 18:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no