Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

2.uka på SB dietten- jeg går ikke ned!! =( HVA GJØR JEG GALT??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-08, 08:59   #1
Pastajunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 37
Innlegg: 14
Pastajunkie er på en erverdig vei
Question

2.uka på SB dietten- jeg går ikke ned!! =( HVA GJØR JEG GALT??

Jeg er nå på min andre uke med Sb dietten. Første uka gikk jeg ned 1,6kg på de første 4 dagene.. så stoppet det opp. Første helga skeiet jeg ut (ja jeg vet det var dumt men var en bursdagfest som jeg virkelig hadde gledet meg til) etter den helga la jeg på meg 1kg! Men jeg vet det var min egen feil så begynte på dietten igjen med friskt mot, var i bursdag på søndag også og rørte ikke ei eneste kake! Nå har jeg bare gått ned 0,5kg av den ene jeg la på meg igjen! Så etter en og en halv uke på dietten har jeg gått ned 1kg!! =( utrolig deprimerende..

Kan noen si meg hva jeg gjør galt? Hvis jeg skriver her hvordan en vanlig dag er?

Frokost: Omelett lagd av to egg,to skiver kokt skinke og to skiver lettost.

Mellom måltid: Et hardkokt egg

Lunsj: Kylling salat med isbergsalat, agurk og paprika.

Mellommåltid: Litt ost eller et hardkokt egg.

Middag: Kylling filet med dampet brokkoli og salat. (I går lagde jeg noe gryte lignende med kjøttdeig av svin,løk,brokkoli,paprika,tomater(2stk) litt tomatjuice, krydder , cottage cheese, bittelitt ekstra lettmelk og lett ost.. )

Til kveld spiser jeg enten 10peanøtter , de med skall, eller så prøver jeg å ikke spise noe. Har også spist lett is fra hennig olsen den med 63kcal i? men trodde den var "lov"?

Jeg går tur, triller med dattera mi, en halv time hver morgen. Og trener med rockering på kvelden 10 min, evt x2.

Jeg drikker MYE vann. Minst 3 glass til hvert måltid..

takk for alle svar.. mister helt motivasjonen snart..

Pastajunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 09:36   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 2.uka på SB dietten- jeg går ikke ned!! =( HVA GJØR JEG GALT??

Nå kjenner jeg ikke til kuren du går på, men svaret på spørsmålet ligger nok her:

Sitat:

Første helga skeiet jeg ut (ja jeg vet det var dumt men var en bursdagfest som jeg virkelig hadde gledet meg til) etter den helga la jeg på meg 1kg! Men jeg vet det var min egen feil så begynte på dietten igjen med friskt mot, var i bursdag på søndag også og rørte ikke ei eneste kake! Nå har jeg bare gått ned 0,5kg av den ene jeg la på meg igjen! Så etter en og en halv uke på dietten har jeg gått ned 1kg!! =( utrolig deprimerende..

Dette er helt normalt når man skeier ut. Det tar fort 1-2 uker før kroppen kommer i gang igjen.
For å få jevnlig vektnedgang, må man faktisk unngå utskeielser

Fortsett med kuren du, la ikke dette knekke deg For hver gang du står i mot utskeielser, gi deg selv et klapp på skuldra og si du er flink.

Lykke til, stå på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no