Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-13, 13:51   #26
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

ÅÅÅÅ milde måne!!! 10tusen på gjestegave som itillegg ingen la merke til?! WOW! jeg og bruden tenker å holde oss til et par tre hundre TOTALT.
Har funnet flotte gaveesker på ebay og hjertesjokolade på ebay til ca 250kr totalt. Enkelt, fint, billig og koselig.

Har googlet å sett noen har gitt bort vinglass til ALLE med navnet på bryllupsparet og dato. men gurimalle det er da totalt unødvendig for alle å ha med seg hjem, altså bortkasta penger! :P

Nei, skal man gi bort gjestegave skal man kunne spise det opp mener jeg!

Eller evt om man får samler gavekort fra danskebåten,tusenfryd, liseberg osv osv årene før så man kan gi til alle. Ikke noe dilldall folk putter i en skuff for å samle støv og aldri kommer til å bruke...

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 14:22   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av Tetra, her.

Har googlet å sett noen har gitt bort vinglass til ALLE med navnet på bryllupsparet og dato. men gurimalle det er da totalt unødvendig for alle å ha med seg hjem, altså bortkasta penger! :P

Det var da ikke måte på hvor mye man innbilder seg at andre er interesserte i en selv... Det burde holde med at brudeparet selv har glass med navn og dato. Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 14:28   #28
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det var da ikke måte på hvor mye man innbilder seg at andre er interesserte i en selv... Det burde holde med at brudeparet selv har glass med navn og dato. Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

Haha, jeg hadde nok tatt det med meg, og så putta det i en gjenvinningskonteiner

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 14:34   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Haha, jeg hadde nok tatt det med meg, og så putta det i en gjenvinningskonteiner

*hahahaha* Eller gitt det til Fretex.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 00:01   #30
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Nei huff! Hvorfor skal gjestene få gaver?
Bordkort pleier være nok, om de må ha noe med hjem.. de får tross alt dyre takkekort også.

Datter giftet seg for 3 år siden, og det fineste (utenom dem da) var en video/stillbilde de viste for alle, om fra de møttes, var små osv, satt og tørket tårer hele tiden.

Ikke bruk masse penger på noe folk flest ikke bryr seg om!!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 08:40   #31
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

I søskenbarnet mitt sitt bryllup fikk vi småposer med konfekt. Kjekt det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 13:09   #32
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Prøvde å bestille slike, men de leverer kun til usa og canada...

Jeg har da familie i både USA og Canada, så slike skal jeg ha Men vil ikke ha bilde på. Kun navnene og noe hjerte dill dall.. Vi får se når den tid kommer.
Jeg har og vært i bryllupp der alle fikk en liten såpeboble ting forma som en brudekake(billig på ebay) og småposer med konfekt.. Kjempekoselig

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 23:40   #33
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Jeg har da familie i både USA og Canada, så slike skal jeg ha Men vil ikke ha bilde på. Kun navnene og noe hjerte dill dall.. Vi får se når den tid kommer.
Jeg har og vært i bryllupp der alle fikk en liten såpeboble ting forma som en brudekake(billig på ebay) og småposer med konfekt.. Kjempekoselig

Jeg vil anbefale å ha spiselige gaver om man skal noe slikt, jeg tror ikke det er mange (bortsett fra en selv og foreldre) som er interesserte i å ha skapet fullt av småting fra andres bryllup...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 01:18   #34
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg hadde i alle fall vært svært lite interessert i å sitte flere år etterpå og drikke av glass med navn og dato til et vennepar...

som sikkert uansett er skilt igjen få år etter...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 02:38   #35
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

som sikkert uansett er skilt igjen få år etter...

Det der var fryktelig surmaga og unødvendig å spytte ut av seg.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 22:39   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det der var fryktelig surmaga og unødvendig å spytte ut av seg.

Skilsmisseraten er på 50% så sjansen er jo relativt stor.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 10:03   #37
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Skilsmisseraten er på 50% så sjansen er jo relativt stor.

Uansett var det ikke noe hyggelig sagt av deg og helt unødvendig å slenge utav seg. Man MÅ ikke si alt man tenker. Det er noe som heter folkeskikk også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 10:14   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Man MÅ ikke si alt man tenker.

Som jeg har klart å lære treåringen min!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 20:53   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Oh believe me, jeg sier langt fra alt jeg tenker! Men jeg ante ikke at folk var så innmari hårsåre på sånt... Er vant til å både høre og si slike ting uten at noen leer et øyelokk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 21:11   #40
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

slettet.

__________________


vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 01-09-13 kl 21:58.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 21:33   #41
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Hold dere til trådtemaet!

Og slett egne innlegg som ikke har med trådtemaet å gjøre.

Gerd
Moderator.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som hadde mye vondt i hodet eller migrene før dere begynte på lavkarbo ... Blåbærpiken Lavkarbo generelt 9 23-08-12 09:47
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Noen som skal gifte seg til sommeren? Nutta Mer enn 30 kg overvekt 0 04-12-09 14:48
Noen som skal gifte seg neste år? nina25 Livets lyse side 3 09-10-09 12:22
Når merket dere at dere hadde pcos? Boxie PCOS og karbohydratkontroll 17 12-06-06 12:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no