Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Pene klær 50/52 selges

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-10, 21:05   #1
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Pene klær 50/52 selges

Nå har jeg vasket en stappfull søppelsekk med klær. Ser at det blir uoverkommelig å ta bilder av alt å legge ut. Så jeg gjør det enkelt.

Det er MYE pene klær der. Masse fra Zizzi, en del fra H&M generous og andre dyre stormotebutikker.

Det er ca 22 overdeler der, hvorav en rosa vanlig penskjorte og en kortermet skjorte med v/hals. (fin for figuren)
Ca 7 hvite bluser (ikke sånne med knapping, men sånn man trer over hodet) Resten er forskjellige farger, svart, grått noe med trykk på. Det meste går nedenvor hoftene pga jeg skulle skjulte magen.

Så er det 11 bukser hvorav to grå haremsbukser fra zizzy med bukser inni og skjørt utenpå. 1 i brun lin og en i hvit lin med for. Resten er Olabukser kjøpt på stormotebutikk. Tøffe i snittet de fleste av dem. Så er det enn beige shorts.

Så er det to kjoler, en sort og hvitmønstret fra zizzy og en helt sort kjole, begge med brede stropper på skuldrene i god bommull og for.

Hele sekken går for kr: 1600,- ca 35 plagg (pluss noen plagg til jeg ikke har fått vasket enda)

Jeg bor på Årnes - 3 mil øst for Gardermoen. Kan møte kjøper på Årnes, Gardermoen og Oslo.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010


Sist redigert av Impulsiw : 05-08-10 kl 13:18.
Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:47   #2
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Pene klær 50/52 selges

Har tatt bilde av klærne. Du finner dem på http://s835.photobucket.com/albums/zz280/Impulsiw/ (dobbelklikk på bildene så blir de større)

Det meste er 50/52 GI BUD....hvis du finner noe du vil ha!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 20:41   #3
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pene klær 50/52 selges

Heisann!
Da jeg enda har endel kg som skal av kan jeg nok være interessert i noen av klærne dine!
Olabukse 9, Olabukse 5 , Bluse fra ZZ i bomull (Den hvite og grønne) og Stilig bluse fra zizzy (Den hvite og rosa)..
Jeg kunne vel tenke meg å betale 200 kr for disse fire plaggene, jeg betaler jo selvfølgelig også porto.. (:
Bor i Bergen, så blir vanskelig å hente de desverre!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 18:32   #4
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Pene klær 50/52 selges

Ok Tar kontakt over helgen. Skal på jobb nå og er ikke tilbake før mandag.

God helg c

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Selges Trinelise Eurodiett 4 06-07-10 13:42
ED-produkter selges! Enid Eurodiett 2 18-06-08 23:31
Eurodietprodukter selges! janarild Eurodiett 0 24-09-07 16:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no