Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvilke merke matvare kjøper dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-07, 08:46   #1
*Mette*
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 99
*Mette* er på en erverdig vei

Hvilke merke matvare kjøper dere?

Jeg er ikka alltid sikker på hvilket merke jeg kjøper selv en gang, men nå som det går en del bacon og en del egg så har jeg kjøpt Coop sine produkter... Syntes at det smaker helt likt, iallfall eggene da...

men har dette å si for ketolyse kuren?

Og hva er egentlig hovedforskjellen på coop sine produkter i forhold til de andre kjente litt dyrere merkevarene???

Noen som vet?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVVl4aF/]


Start: 17.09.2007
Dagbok: Min kamp mot kiloene...
*Mette* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 08:50   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

Det bør ikke være særlig forskjell. Bare følg med på karbene på kjøttvarene.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 08:57   #3
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

Jeg handler en del på kiwi, der kjøper jeg en del first price produkter som: egg,bacon og lakse filet. Kjenner ikke forskjell fra det merket og andre. Siden jeg bruker så mye av det så blir det mye billigere. Der kjøper jeg også stabburet sin løvsteik, for den er den eneste som har 0 karbo som jeg har funnet.

Har jeg mulighet så stikker jeg innom Lidl og handler salat og grønt der, det er både billigere og har god kvalitet, ihvertfall den Lidl jeg handler på. Andre produkter som kylling, koteletter , svinesteik etc. handler jeg inn større parti når det er på tilbud. Både meg og min mann går på denne kuren, så jeg prøver å være litt bevisst på handlingen. Jeg har egentlig alltid handlet en gang pr. uke, for å gå å handle er ikke det jeg liker best. Oi, ble litt langt dette, sorry.

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 10:20   #4
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

Jeg tenker litt karber når jeg handler.
F eks har
Rørosrømmen en del mindre karber enn de andre.
Møllerens kruskakli har mindre karber enn de andre.
Sans Cottage Cheese MER karber enn den jeg bruker å kjøpe som jeg ikke har i kjøleskapet og ikke husker merket på akkurat nå.
Det var noe mer, men jeg husker ikke helt.
Andre?

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 10:31   #5
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

I tillegg til pris da. Det kan være mye å spare på å kjøpe first price og lignende

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:45   #6
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

Det var noe med landlord og, hakkede tomater med lite karbo. Og det er ingen spesiell forskjell på f. eks. egg, uansett hvilket merke det står. Det betyr bare at coop eller first price har en avtale med enkelte bønder eller matvareprodusenter, som gjør at vi får det billigere. Jeg jobber på butikk og dette fikk jeg til svar fra sjefen.

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:46   #7
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Hvilke merke matvare kjøper dere?

Rosa rekesalat fra Delikat har 2 karber pr 100 g. Denja og den billigvarianten ligger mye høyere.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 20:05
Hvor kjøper dere Atikins produkter? Heidisen Lavkarbo generelt 1 31-07-05 21:06
Hvor kjøper dere Omega 3-6-9 ? Lullen Kosttilskudd 1 23-09-04 10:58
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no