Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Prøvere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-11, 09:16   #376
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Negativ test her i dag. Blendahvit, faktisk. Har ikke troen på at det vil bli et annet resultat senere heller Vi fikk ingen egg på frys, så må ha full runde neste gang også. Prøver nok litt på egenhånd fram til nytt forsøk, tidligst i februar, tror jeg.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 09:24   #377
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Arh det var trist Klara

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 12:38   #378
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Etter å ha lest litt om kokkosoljens viduneregenskaper kom jeg på at jeg tok ekstra cocosa i den perioden jeg ble gravid (1ts i teen 2 ganger pr dag). Vet ikke om det hadde noe å si, men det kan ikke skade å forsøke tenker jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 16:26   #379
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Etter å ha lest litt om kokkosoljens viduneregenskaper kom jeg på at jeg tok ekstra cocosa i den perioden jeg ble gravid (1ts i teen 2 ganger pr dag). Vet ikke om det hadde noe å si, men det kan ikke skade å forsøke tenker jeg

Vet du at det gjorde jeg også

Prøvde å bli gravid i 3 år,så pang så ble jeg gravid .Da hadde jeg vel brukt coscosa i kaffen i en 2 mnd tid.Ikke for å bli gravid så klart men siden jeg gikk på ketolyse.

Hm...tenk vis det har noe å si du

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:14   #380
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Siste nytt er at den venstre eggstokken er ute av funksjon.. Så jeg vetta pokker nå

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 08:17   #381
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Siste nytt er at den venstre eggstokken er ute av funksjon.. Så jeg vetta pokker nå


Uff ...sender deg en jeg.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:14   #382
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Heisann! Vi er også prøvere! Vi prøver på en lillebrøster til Prinsen som ble født i juni i år. Ganske tett, MEN det er det vi ønsker

Har hatt 3 regelmessige sykluser etter fødselen, men siste var heelt på bærtur.. 41 dager! Har vanligvis 30 dagers. Så nå venter vi bare på EL her, har på følelsen at den kommer i helga, og vi skal være borte hele helga Så vi står på som kaniner nå, i dagene før vi reiser Begynte å teste etter EL i går, men ikke antydning til strek heller.

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:35   #383
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Heisann! Vi er også prøvere! Vi prøver på en lillebrøster til Prinsen som ble født i juni i år. Ganske tett, MEN det er det vi ønsker

Har hatt 3 regelmessige sykluser etter fødselen, men siste var heelt på bærtur.. 41 dager! Har vanligvis 30 dagers. Så nå venter vi bare på EL her, har på følelsen at den kommer i helga, og vi skal være borte hele helga Så vi står på som kaniner nå, i dagene før vi reiser Begynte å teste etter EL i går, men ikke antydning til strek heller.

Masse lykke til

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 01:47   #384
May74
Juniormedlem
 
May74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 14
May74 er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Ønsker alle prøvere masse lykke til!!

__________________
May74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:15   #385
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Siste nytt er at venstre eggstokk ikke er ute av funksjon likevel.. Skjønne det som kan skjønne.. Nå skal jeg på pergotime for å se om jeg får eggløsning i det hele tatt.. Deretter blir det laparopski..

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 18:04   #386
May74
Juniormedlem
 
May74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 14
May74 er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

ååååÅÅ, det er så uutholdelig å gå å vente!! Ble inseminert for 6 dager siden og føler at jeg konstant tenker: "jeg er gravid", "nei,nei jeg er så klart ikke gravid denne gangen heller". Vil jo såååååå veldig gjerne at det skal klaffe denne 5 gangen... Lovet meg selv at jeg skulle slappe helt av denne gangen og ikke tenke så mye på det - men lettere sagt enn gjort det Kjenner febrilsk etter kropslige tegn selv om jeg vet det er for tidlig..hehe..blir jo helt tussete av dette her. Andre som har det på samme måte? Vurdere å prøve IVF om det ikke klaffer denne gangen, men er vel kanskje ikke noen større sjans for klaff med det... Ha en fin kveld.

__________________
May74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 19:53   #387
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av May74, her.

ååååÅÅ, det er så uutholdelig å gå å vente!! Ble inseminert for 6 dager siden og føler at jeg konstant tenker: "jeg er gravid", "nei,nei jeg er så klart ikke gravid denne gangen heller". Vil jo såååååå veldig gjerne at det skal klaffe denne 5 gangen... Lovet meg selv at jeg skulle slappe helt av denne gangen og ikke tenke så mye på det - men lettere sagt enn gjort det Kjenner febrilsk etter kropslige tegn selv om jeg vet det er for tidlig..hehe..blir jo helt tussete av dette her. Andre som har det på samme måte? Vurdere å prøve IVF om det ikke klaffer denne gangen, men er vel kanskje ikke noen større sjans for klaff med det... Ha en fin kveld.

Vel...jeg hadde to insimineringer...viste seg jeg hadde tette eggledere.....poenget er at jeg tok IVF, ble gravid på første forsøk:-).....han ligger inne og sover nå, 3 år om halvannen uke...men ja, stresset rundt eggløsning, og innsiminering, er jo helt uutholdelig, og ventingen etterpå..jeezes

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:57   #388
May74
Juniormedlem
 
May74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 14
May74 er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Gratulerer med snart 3 åringVi har heldigvis nettopp fått svar fra rikshospitalet om at vi får 3 inseminerings forsøk der!! Men om ikke det går, så blir det nok IVF. Kanskje vi kan få det også på rikshospitalet... selv om det foreløpig ikke er påvist noe galt med meg.Jeg har jo vært flink med lavkarbo i noen mnd nå og gått ned 8 kg, noe jeg måtte for å få lov å insemineres, men nå er jeg absolutt ikke flink lenger... Jeg spiser sjokolade som om livet mitt avhenger av det, i tillegg til masse mat, det kjennes ut som om jeg aldri blir full..hehe.. off, så idiotisk av meg å "ødelegge" for meg selv på den måten. Men klarer ikke å la være...tenker at jeg heller får ta meg sammen igjen etter jul...at det er det samme nå når jeg alikevel er inseminert.... helt idiotisk å tenke sånt så klart. Har akkurat sluttet å røyke også, så er vel kanskje litt i meste laget akkurat nå..hehehe. Håper denne uka kan gå fort!!!!!!

__________________
May74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 11:52   #389
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Prøvere

hei! lenge siden jeg har vært her inne nå. hvordan går det med dere?

hos oss gikk det ikke så bra det ble ikke noe bedre med medisineringen for mannens del. han hadde fortsatt null svømmere på prøvene. og jeg som har pcos i tillegg. men legen sier at han ser en bedring etter 25 kilos vektnedgang. det er jo positivt! gangen før så hadde jeg en forverringstilstand. men da hadde jeg surret en del med kostholdet over en lenger periode. men vi har heldigvis krav på å få donor, og vi tenker å benytte oss av det til høsten det blir spennende! men først trenger vi å fordøye alt vi har gått gjennom på sykehuset. det har vært tøft med mye informasjon, undersøkelser og hit og dit...men heldigvis så har vi ikke dårlig tid!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:16   #390
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Re: Prøvere

Leeenge siden jeg har vært inne på denne tråden også...
Her er vi fortsatt på stand by, Har blitt gravid 2 ganger i vinter og mistet begge gangene i uke 8 og uke 6. Imellom der hadde vi et mislykket ferskforsøk (ICIS). Til fredagen skal vi igang med fryseforsøk og jeg er mildt sagt spent...

Denne gangen skal jeg IKKE prøve på å regne på KH, men holde meg i ketose en stund istedenfor. Jeg innbiller meg at sjansen er bedre da faktisk.
I tillegg har jeg gått til akupunktur nå i 4 uker, koser meg med babyklister og jeg skal gå på blodfortynnende med en gang etter innsett.

Krysser fingrene for alle sammen denne måneden!

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:42   #391
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Masse lykke til Cho og Frk Marge

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:42   #392
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Prøvere

Med på å krysse fingrene!

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 20:00   #393
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

hei!
Slenger meg med her, eg også. Me har berre prøvd i eit par månadar, men spennande! Eg er inneforstått med at dette kan ta laaang tid, så veldig kjekt å høyre korleis det går med alle her inne!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:15   #394
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.129
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Re: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Leeenge siden jeg har vært inne på denne tråden også...
Her er vi fortsatt på stand by, Har blitt gravid 2 ganger i vinter og mistet begge gangene i uke 8 og uke 6. Imellom der hadde vi et mislykket ferskforsøk (ICIS). Til fredagen skal vi igang med fryseforsøk og jeg er mildt sagt spent...

Denne gangen skal jeg IKKE prøve på å regne på KH, men holde meg i ketose en stund istedenfor. Jeg innbiller meg at sjansen er bedre da faktisk.
I tillegg har jeg gått til akupunktur nå i 4 uker, koser meg med babyklister og jeg skal gå på blodfortynnende med en gang etter innsett.

Krysser fingrene for alle sammen denne måneden!

Masse lykke til!

Og det blir utrolig spennende til fredag, krysser fingrene for deg

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:17   #395
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.129
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

hei!
Slenger meg med her, eg også. Me har berre prøvd i eit par månadar, men spennande! Eg er inneforstått med at dette kan ta laaang tid, så veldig kjekt å høyre korleis det går med alle her inne!

Masse lykke til og håper du blir gravid om ikke så lenge til

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 09:22   #396
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Re: Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Masse lykke til Cho og Frk Marge

Takk

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 09:41   #397
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Så gøy, Cho

Krysser for frys, Frk. Marge!

Vi er midt i et IVF-forsøk nå, med uttak/innsett midt i eksamenstiden Håper det ikke blir så ille.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 10:42   #398
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.129
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Så gøy, Cho

Krysser for frys, Frk. Marge!

Vi er midt i et IVF-forsøk nå, med uttak/innsett midt i eksamenstiden Håper det ikke blir så ille.


Du må ha lykke til med IVF-forsøket

__________________

Sist redigert av Cho : 29-03-14 kl 19:29.
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:04   #399
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Takk for det
Du må ha lykke til med IVF-forsøket

Tusen takk!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 16:44   #400
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Og BTW, Frk. Marge: jeg gjør det samme som deg nå, spiser som vanlig uten å øke på karbene.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no