Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen marsstartere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-11, 22:05   #276
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg skumleste ei minioppskrift i et tilfeldig innlegg en plass på forum for ikke sånn alt for lenge siden, men jeg finner den søren meg ikke igjen og jeg lurer på om kanskje noen kjenner den igjen og kan friske opp minnet mitt?
Jeg husker bare at det var kjempelett og man kunne blande krem med kakaopulver og noe annet.. Virker det kjent? Var noen som brukte dette som 'hjelp' når søtsuget kom, gjerne på kveldstid.

Beklager =(

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:06   #277
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Åh, var det flere porsjoner? Det fikk ikke jeg med meg

Hehe det går så bra så =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 00:03   #278
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg skumleste ei minioppskrift i et tilfeldig innlegg en plass på forum for ikke sånn alt for lenge siden, men jeg finner den søren meg ikke igjen og jeg lurer på om kanskje noen kjenner den igjen og kan friske opp minnet mitt?
Jeg husker bare at det var kjempelett og man kunne blande krem med kakaopulver og noe annet.. Virker det kjent? Var noen som brukte dette som 'hjelp' når søtsuget kom, gjerne på kveldstid.

Kanskje du tenker på mascarpone. Italiensk dessertost. Pisk litt krem, bland med mascarpone og strø over litt kakaopulver. Kjempegodt! Ha i litt søtningsmiddel i kremen etter behov

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 08:05   #279
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hei! Har hatt litt kluss med veiedagene (dvs at jeg ikke har klart å holde meg unna vekta i det hele tatt )! I går var egentlig veiedagen min, men da hadde jeg ikke gått ned noe mer enn på mandag (-3,9 kg), men nå i dag så har jeg faktisk nådd -4,6! Jeg er så stolt og hadde så lyst til å dele det med noen!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 08:09   #280
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Noen marsstartere her?

så bra grattis

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 11:14   #281
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Hei! Har hatt litt kluss med veiedagene (dvs at jeg ikke har klart å holde meg unna vekta i det hele tatt )! I går var egentlig veiedagen min, men da hadde jeg ikke gått ned noe mer enn på mandag (-3,9 kg), men nå i dag så har jeg faktisk nådd -4,6! Jeg er så stolt og hadde så lyst til å dele det med noen!

Kjempebra

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:47   #282
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Hei! Har hatt litt kluss med veiedagene (dvs at jeg ikke har klart å holde meg unna vekta i det hele tatt )! I går var egentlig veiedagen min, men da hadde jeg ikke gått ned noe mer enn på mandag (-3,9 kg), men nå i dag så har jeg faktisk nådd -4,6! Jeg er så stolt og hadde så lyst til å dele det med noen!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 14:07   #283
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Jei endelig ned en kilo til

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 18:32   #284
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jei endelig ned en kilo til

Supert! Kjempebra jobba! Og så i påskeferien da du! Kjempeflott!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 22:22   #285
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Supert! Kjempebra jobba! Og så i påskeferien da du! Kjempeflott!


Takk takk 8 kilo siden 1 mars! det er jo bare kjempe! sitter her å belønner meg selv med litt sjokolade. fant en ny ensom jeg syntes smakte ganske likt vannlig melkesjokolade.. Guylian belgisk sjokolade kjøpte den på ica supermarked. Nam

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 00:33   #286
Iskald
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Iskald er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Vekten i dag viste 114,9, da er jeg ned 10,4 kg siden 4 mars, fruen har også begynt, så nå må jeg lage mat til henne også. Jeg mistenker at hun har startet siden hun er grunnleggende lat. Etter at jeg startet har hun måtte lage sin egen mat............ Hun er nok 15 kg overvektig så hun trenger det jo.............

Jeg har prøvd alt som er foreslått både her og i andre forum, men klarer ikke å komme opp i det prosentvise energiinntaket av fett som er anbefalt. Fettinntaket ligger på ca. 50% av det totale kalorimengde jeg inntar hver dag, men jeg minker fremdeles i vekt ......... Etter to dager hvor jeg tvang meg selv til å spise mer fett, hadde jeg de mest ubehagelige timene jeg noen gang kan huske, med oppkast, magesmerter og hjertebank så jævelig at jeg ikke sov på to netter.
En annen ting som jeg tenker på er at det er ikke mange dagene jeg klarer mer enn to måltider i døgnet.
De siste dagene har forøvrig psoriasissgikta blussa sterkt opp, nå er også albuer, kne og ankler angrepet........... Håper ikke dette har noe med ketose å gjøre.

__________________


Iskald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 10:16   #287
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Iskald, her.

Vekten i dag viste 114,9, da er jeg ned 10,4 kg siden 4 mars, fruen har også begynt, så nå må jeg lage mat til henne også. Jeg mistenker at hun har startet siden hun er grunnleggende lat. Etter at jeg startet har hun måtte lage sin egen mat............ Hun er nok 15 kg overvektig så hun trenger det jo.............

Jeg har prøvd alt som er foreslått både her og i andre forum, men klarer ikke å komme opp i det prosentvise energiinntaket av fett som er anbefalt. Fettinntaket ligger på ca. 50% av det totale kalorimengde jeg inntar hver dag, men jeg minker fremdeles i vekt ......... Etter to dager hvor jeg tvang meg selv til å spise mer fett, hadde jeg de mest ubehagelige timene jeg noen gang kan huske, med oppkast, magesmerter og hjertebank så jævelig at jeg ikke sov på to netter.
En annen ting som jeg tenker på er at det er ikke mange dagene jeg klarer mer enn to måltider i døgnet.
De siste dagene har forøvrig psoriasissgikta blussa sterkt opp, nå er også albuer, kne og ankler angrepet........... Håper ikke dette har noe med ketose å gjøre.

Hei! Så utrolig flink du har vært! Jeg opplever også at folk rundt meg kaster seg på ketolyse etter at de ser mine resultater og det at kona di har begynt - uansett hvorfor - det tror jeg er skikkelig bra! Samboeren min og jeg går på det sammen og vi har virkelig fått et friskt pust på alle områder av forholdet vårt!

Jeg skal innrømme en liten hemmelighet siden du sliter med det samme som jeg gjør - og det er at jeg ikke bryr meg såå mye om den prosentvise fordelingen! Jeg prøver å spise fett og proteiner til hvert måltid, med grønnsaker inntil. For å få til litt ekstra fett så pleier jeg f.eks å lage blomkålmos med masse smør og fløte. Men jeg tenker det at så lenge man går ned i vekt i en sunn kurve så tror jeg ikke at man skal tvinge seg til å drikke fløte om man blir dårlig av det. Ser at mange andre her ofte tar en spiseskje ren cocosa eller annet fett om morgenen - det kan jo hjelpe litt! Det viktigste er at kroppen er i ketose, at du føler deg bra, at du har et jevnt vekttap og at du lurer inn litt fett her og der. Det her vet jeg at mange sikkert er uenig med meg i, men det er greit!

Når det gjelder oppblussing av psoriasis så tenker jeg at det kan hende at når kroppen er i en tilstand av stress som ketose jo er, så kan nok det slå uheldig ut på tilstanden. Jeg fant en blogg der det var tatt opp dette her http://boblisartrittverden.blogspot....isartritt.html og der står forsåvidt det samme. Hvis du søker litt rundt på forumet så finner du en del andre som har det på samme måte Håper du finner ut av dette! Jeg har ikke psoriasis selv, og jeg vet ikke hvor smertefullt det er, men kanskje er det verdt det i x antall uker - for å komme ned i vekt?

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 10:20   #288
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Takk takk 8 kilo siden 1 mars! det er jo bare kjempe! sitter her å belønner meg selv med litt sjokolade. fant en ny ensom jeg syntes smakte ganske likt vannlig melkesjokolade.. Guylian belgisk sjokolade kjøpte den på ica supermarked. Nam

Det hørtes supergodt ut! Jeg har drukket "diabetes" vin noen kvelder nå - så nå må jeg på vannvogna hvertfall frem til påskeaften! Men det har jeg vel bare godt av! Driver og lager lavkarbogodteri til påskefjellet: hjemmelaget marsipan med sjokoladeovertrekk og bamsemumsliknende puter som jeg fant oppskriften på i en blogg jeg følger (http://linn-sin-verden.blogspot.com/...paskeskum.html om noen er interessert). Det er moro å lage sitt eget godteri altså!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 10:32   #289
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

PS til Iskald: Ekte Hellmanns majones! Jeg putter det på nesten alt! Det har sånn ca 0 karbohydrater og smaker nyyydelig!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:54   #290
Dvaski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2
Dvaski er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?





Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.
Hvordan går det med dere andre marsstartere?

__________________






Dvaski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyseboken Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:54   #291
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

[

Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.
Hvordan går det med dere andre marsstartere?

Heisann.. Jeg har det akkurat som deg...Kiloene går sakte men sikkert nedover....Har også gått ned ca 5 kilo. Jeg orker faktisk heller ikke trene så mye, pga melkesyre langt opp til ørene bare jeg prøver meg på en bratt bakke. Håper virkelig det blir bedre etterhvert. Er glad i å gå på fjellet, men gruer meg litt siden melkesyren har tatt helt overhånd etter jeg begynte på lavkarbo. Har alltid vært en "slow starter", med litt startproblemer i begynnelsen av turer,men det har pleid å løsne etter en 15-20 minutter, og da har jeg kunnet gå og gå og gå..... Men ikke nå, det gir seg liksom ikke. Noen som har tips eller råd ang dette????

Ellers holder jeg meg til lavkarbomat også i påsken, men har innført Atkinsbaren ... Føler meg skikkelig BAD når jeg nikoser meg med sjokolade....

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 11:06   #292
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hei startet 30 mars, storkoser meg på ketose har gått ned 7.4 siden da, har hadde en dag fri fra ketose, og spiste noen muffins og potetgull(smakte ikke like godt som før)
Lykke til

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 11:12   #293
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av lliissa, her.

Skal begynne på Mandag, Best d:P istede for å begynne midt i uka! skal gå ned 35-40 kilo tilsammen Blir ei utfordring!

Det klarer du fint, vi får bare støtte hverandre på veien

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 11:30   #294
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Oi! Det hørtes kjempegodt ut. Hvor mange porsjoner får du ca ut av denne oppskriften?

NAAAAM, elsker jo sitronfromasj, takker for oppskriften

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 21:00   #295
Connie_88_
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 9
Connie_88_ er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hei Hei Jeg er også en Mars starter!

__________________


Connie_88_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo mot PCOS Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:21   #296
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Åssen går påska her for folket?
Jeg har vært 5 dager på Jæren og vært lammingsvakt, bodd hos slektninger, så maten har vært vanskelig å styre. Har dog prøvd å styre unna de værste synderene, så tror ikke vekta har gått så mye opp. Kjennes ikke sånn ut på buksene hvertfall
Er så og si tilbake til normalen nå, ble to brødskiver til frokost i dag siden jeg ikke var hjemme, og litt potetsalat til grillmaten i dag. I morra blir det minimalt med karber igjen, så får vi håpe jeg kommer meg raskt i ketose igjen, gikk greit sist hvertfall

  Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:28   #297
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

[

Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.
Hvordan går det med dere andre marsstartere?

Heisann.. Jeg har det akkurat som deg...Kiloene går sakte men sikkert nedover....Har også gått ned ca 5 kilo. Jeg orker faktisk heller ikke trene så mye, pga melkesyre langt opp til ørene bare jeg prøver meg på en bratt bakke. Håper virkelig det blir bedre etterhvert. Er glad i å gå på fjellet, men gruer meg litt siden melkesyren har tatt helt overhånd etter jeg begynte på lavkarbo. Har alltid vært en "slow starter", med litt startproblemer i begynnelsen av turer,men det har pleid å løsne etter en 15-20 minutter, og da har jeg kunnet gå og gå og gå..... Men ikke nå, det gir seg liksom ikke. Noen som har tips eller råd ang dette????

Ellers holder jeg meg til lavkarbomat også i påsken, men har innført Atkinsbaren ... Føler meg skikkelig BAD når jeg nikoser meg med sjokolade....


Jeg er også en slowstarter.
Jeg begynte egentlig i februar i fjord tok meg en ca 2 mnd så økte energien og melkesyre problemene forsvant. Følte alle hadde duracel batterier untat meg men pluttselig ble jeg en kanin jeg og Jeg har betennelse i isjasen akkuratt nå så får ikke gjordt noe for å øke energien men gikk meg en grei tur i dag på fjellet og begynner heldigvis å løsne nå. Hold ut det skal nok bli bedre.

For min del har det å holde dietten ikke vært noe problem. Vært på hyttetur med svigers men jeg er så motivert at jeg har ikke lyst til å sprekke.så til frokost hadde jeg bare en kopp te, og noen osteskiver med skinke. middag hadde jeg sommerkotelett med egg og reke salat. Og nå skal jeg piske opp no krem som jeg blander sammen med cottage cheese (falsk risgrøt) Så varmer jeg opp noen blåbær med litt søtning, som saus. Nam! Masse fet og næring i blåbæra. Og mettende. Enekl mat å ta med seg når man reiser bort.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:31   #298
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Perleblomsten, her.

NAAAAM, elsker jo sitronfromasj, takker for oppskriften

Ja er fornøyd med den

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 00:38   #299
thenewmiz
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Alder: 33
Innlegg: 5
thenewmiz er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg starta 8. Mars! veide 114,6 kg. nå veier jeg 105,5kg!

målet mitt er 95kg til sommeren! og så skal jeg slite meg ned til 90kg for og så starte å bygge litt muskler=P

Starta på ketolyse forgje uke. skal se hvor langt jeg når med hjelp fra fettbrennsel=D Mesteparten av karbo inntaket jeg har er fra creatine blandingen min og proteinshaken =) dessuten drikker jeg rundt 4liter vann dagen med L-glutamine tilskudd.

Har starta med CLA, Calsium Pyruvate og tar omega 3.

Andre tilskudd jeg bruker er: betakaroten og multivitamin.

thenewmiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og hardtrening! Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 11:00   #300
hannedt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 76
hannedt er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Tenkte jeg fikk slenge meg med i denne tråden jeg også, godt med litt støtte! Jeg startet 4 mars og har gått ned 5.2 kg siden da, storfornøyd! Håper på å komme ned til 75 kg innen 30 juni, så da har jeg akkurat 5.2 kg igjen til det delmålet.

Trives veldig godt med lavkarbokosthold og har fått dilla på rent vann, cola zero smaker ikke godt lenger, det smaker altfor kunstig. I begynnelsen så var pepsi max noe jeg måtte ha i kjøleskapet, nå er det ikke lørdagskos engang!

Mye godt man kan spise som er lavkarbo, men jeg har begynt å bli veldig lei av egg, så i dag skal det bakes lavkarbobrød :P

__________________


hannedt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no