Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-11, 08:31   #26
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg har bare holdt på i 6 dager med lavkarbo, men har gått ned 2,8 kg til i dag, kan ikke skjønne det helt, og er veldig spent på fortsettelsen....

Teller ikke karber, men er veldig obs på hvilke matvarer jeg har i meg. Iflg ketostix kom jeg i ketose på dag 2

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 08:33   #27
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Cirius, her.

Jeg har bare holdt på i 6 dager med lavkarbo, men har gått ned 2,8 kg til i dag, kan ikke skjønne det helt, og er veldig spent på fortsettelsen....

Teller ikke karber, men er veldig obs på hvilke matvarer jeg har i meg. Iflg ketostix kom jeg i ketose på dag 2

Kan jeg spørre hva du spiser da?

Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 12:13   #28
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg gikk også ned 6 kilo på de to første månedene (eller var det de tre første?). Det er faktisk veldig bra! 3 kilo i måneden er 18 kilo på 6 måneder. Det var jo det som skjedde med meg, og jeg vil absolutt kalle det å rase ned i vekt.

Når vi ser tiden baklengs går den fort - men når vi ser tiden fremover virker det utrolig tregt. Det er nok derfor mange oppfatter det som at noen "bare raser" ned i vekt.

Ja det er helt sant! Det er lett å bli utålmodig og få et litt skeivt perspektiv på det hele Jeg syns jeg har gått ned lite, men 18 kg på 6 mnd, hvis jeg holder samme tempo, er jo supert! Da når jeg isåfall målet mitt ila et halvår, og det er jo herlig
Tålmodighet er en dyd, indeed!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 12:19   #29
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg har gått på lavkarbo i akkurat 2 mnd, tok av ca 6 kg de første to ukene, så stod det stille i ca 3-4 uker, plutselig gikk jeg ned 4 kg. Det går i rykk og napp for meg tydeligvis da jeg ikke har endret kosten noe særlig etter at vekten stoppet opp, har bare spist mindre i det siste. Så jeg har gått ned 10kg på 2 mnd.

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 12:20   #30
Muttern_123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Muttern_123 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 12 kg de første to månedene. Etter en måned til var 4 kg til borte.... Men nå har det stoppet litt opp og jeg har bare gått ned yttligere 2-3 de siste 3 mnd.....og det tror jeg er veldig bra slik at kroppen og huden min kan få tid til å tilpasse seg den nye vekta Fornøyd med 18 kg. ned jeg.....og går jeg ikke ned mer er det greit det også... Lavkarbo gir meg så mange andre helsegevinster ....

Muttern_123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 13:07   #31
AngelUnderCover
Juniormedlem
 
AngelUnderCover sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 41
Innlegg: 14
AngelUnderCover er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

jeg har gått ned litt over 4kg på 25 dager. ikke ketolyse, bare generelt sunnere kosthold uten hvitt brød, hvit ris, pasta, og mindre poteter.

__________________
Delmål 1: -10kg til st.hans. 4,2kg borte, 5,8 igjen...
Start lavkarbo 6.april 2011.
AngelUnderCover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:34   #32
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Anyone, her.

Kan jeg spørre hva du spiser da?

Teller ikke karber, men går til innkjøp av matvarer med generelt lite karbo.
spiser egg i mange varianter, kokt, stekt, eggerøre.... bruker mye fløte i matlagingen og har ofte røkt laks eller fete påleggspølser evt spekeskinke ved siden av.
Spiser en del brokkoli og blomkål enten i buketter, eller som stuing med mye fløte og ost.
Har ofte med grønnsalat med mye majones og rømme til lunsj på kobben med lavkarbo scones til.
Ellers er det rene kjøtt, fisk og kyllingprodukter.

Må og ta med at jeg drikker 2-3 liter vann for dagen samt litt pepsi max som jeg har vært avhengig av

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:23   #33
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 10 kilo på 2 måneder, der etter har jeg gått ned 4 kilo fordelt over 6 uker Det syns jeg er helt greit

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:41   #34
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Har holdt på i akkurat to måneder nå, og har gtt ned ca 4 kg.... Ikke ekstremt akkurat. Men jeg måler meg rundt livet, og har holdt på med dette i ca 4 uker nå... Har gått inn 9 cm. Skjønner ikke hvor de cm er blitt av, siden 4 kg ikke er så mye, og 3 av kiloene forsvant FØR jeg begynte å måle med målebånd. Hvordan er dette mulig? Nåja. Jeg er fornøyd uansett..Det går langsomt men sikkert rette veien tenker jeg..

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:43   #35
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

Har holdt på i akkurat to måneder nå, og har gtt ned ca 4 kg.... Ikke ekstremt akkurat. Men jeg måler meg rundt livet, og har holdt på med dette i ca 4 uker nå... Har gått inn 9 cm. Skjønner ikke hvor de cm er blitt av, siden 4 kg ikke er så mye, og 3 av kiloene forsvant FØR jeg begynte å måle med målebånd. Hvordan er dette mulig? Nåja. Jeg er fornøyd uansett..Det går langsomt men sikkert rette veien tenker jeg..


Jeg var 105 rundt livet....nå er jeg 83.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:54   #36
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg har spist lavkarbo i 1mnd nå, har gått ned 3,8kg. Håper på å ha gått ned rundt 6kg på 2mnd

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye gikk dere ned første uka vs andre uka osv..? Tøsa! Generell diskusjon 5 22-05-11 19:51
Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd? ketomamma Ketolysekuren 60 31-10-10 13:42
Hvor mye gikk dere ned første uka på ketolysedietten? Nitja Ketolysekuren 25 14-12-08 16:47
Hvor mye gikk dere ned de 4 første ukene? Bæremæ Ketolysekuren 21 10-11-08 18:13
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 11:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no