Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Søker desperat etter svar!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 11:13   #51
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Søker desperat etter svar!

GRØSS!!! stakker deg, men bra at du blir fulgt opp skikkelig

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:16   #52
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

De borret/meislet mine øverste i stykker og trakk ut splintene. Høres brutalt ut, men de satt omtrent vannrett, så det var ingen annen mulighet. Nå hadde jeg jo bedøvelse da, så jeg merker jo ikke annet enn bevegelsene. Det var verre å trekke ut de nederste, føltes som om hele kraniet skulle følge med ...

Å herreminhatt! Det høres jo helt grusomt ut
Jeg har de nede igjen, men de sitter veldig fint til, så håper jeg slipper å ta de. Jeg trakk ut i alt fire tenner i samband med når jeg fikk tannregulering, så virker som om de har helt greit med plass.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:10   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg har betennelse i kjevebeinet! Hadde jeg ikke gjort noe med det hadde jeg gått med det leeeeenge. Det kunne eventuelt også kommet ut en beinsplint fra der tanna satt (GRØSS)!

Akkurat det samme skjedde med sambo (en liten del av tanna satt igjen i beinet og sprengte ut en splint), og gikk med det i tre uker og fikk alvorlig betennelse. men jeg ville ikke fortelle den historien for å ikke skremme alt for mye...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:43   #54
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Wow, hvor får man det så rimelig? Tannlegen tar jo minimum 1200 bare man åpner kjeften, og da er ingen behandlinger inkludert! Betalte nesten 2500 for å trekke visdomstann i januar, det tok 5 min....

Betalte 900 jeg for å trekke den visdomstanna mi.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:44   #55
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Bare innom for å høre hvordan det går med deg.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:09   #56
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Søker desperat etter svar!

Voldsomt så forskjllige priser det var på tannlegebehandling da....
Jeg betalte 845 kr for å trekke den siste visdomstannen min. Det er litt over en måned siden. Nå må det sies at den ikke var så vrien å få ut som TS sin var da... stakkars.. Men jeg hadde ising og vondt i godt over en uke etterpå.( Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:11   #57
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

OMG. Det er vel et godt eksempel på når man faktisk burde vurdere å ta fram hammer og meisel!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:29   #58
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

Voldsomt så forskjllige priser det var på tannlegebehandling da....
Jeg betalte 845 kr for å trekke den siste visdomstannen min. Det er litt over en måned siden. Nå må det sies at den ikke var så vrien å få ut som TS sin var da... stakkars.. Men jeg hadde ising og vondt i godt over en uke etterpå.( Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

Å milde himmel dette hørtes kjent ut gitt! Syns det var en grusom opplevelse.... Å det fyret jo opp under min enorme tannlege skrekk...

Vet du hva, jeg syns også prisene spriker noe enormt! Tror jeg skal holde meg til de jeg er hos nå, de er koselige, rolige, hjelpsomme, å ikke minst er prisen veldig god..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:31   #59
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akkurat det samme skjedde med sambo (en liten del av tanna satt igjen i beinet og sprengte ut en splint), og gikk med det i tre uker og fikk alvorlig betennelse. men jeg ville ikke fortelle den historien for å ikke skremme alt for mye...

Nei det var vel greit du ikke sa det Carisma, hehe... Så nå sitter jeg her da, med denne tampongen i kjeften, den holder forresten på å falle ut Greit jeg skal tilbake i morgen for å bytte tror jeg....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:32   #60
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Bare innom for å høre hvordan det går med deg.

Det var koselig av deg, tusen takk

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:48   #61
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Søker desperat etter svar!

Bare lyst til og sende deg en klem jeg Maylinn
Krya på dig!

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:08   #62
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Bare lyst til og sende deg en klem jeg Maylinn
Krya på dig!

Å tusen takk!!! Stor kram tilbake

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:10   #63
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Å der smalt antibiotika tampongen ut gitt!! (Kjente jeg ble en smule uvel nå ja!)

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er desperat etter kjappe erfaringer ang dårlig ånde og hvordan den kan kveles! Pocahontas Ketolysekuren 9 26-06-11 01:25
Ny i gamet - ketolysekuren - søker svar Cosmo Ketolysekuren 15 10-05-09 21:16
SPREKK! Desperat etter svar ... Dippsey Atkins kosthold 10 12-04-08 13:07
Hvor søker man etter innlegg? mor til 3 gutter Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 04-01-08 10:28
Desperat etter karber Pia Ketolysekuren 3 12-10-07 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no