Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Feil på Ketolyse DVD

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-06, 15:38   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Red face

Feil på Ketolyse DVD

Hei
Det viser seg at det er en liten feil på ketolyse-slankekurset på DVD.
Selve kursdelen og matlagningsdelen er OK , men på mosjonsdelen er det en feil.
Under mosjon er det et kurs i stavgang som er OK. Etter dette skulle det ha vært 3 små filmsnutter på tilsammen ca 45 sekunder.Film-snuttene er blott tenkt til inspirasjon for de som tenker treningssenter hver gang de hører ordet mosjon. De film-snuttene som mangler utgjør mindre enn ett minutt, og kan ses under avsnittet om hvordan man gjennomfører ketolysekuren i forbindelse med en sydentur.
Ut av vel 4-5 timers video synes jeg feilen er tålelig selv om ikke det ikke er slik vi hadde ønsket det. ( det mangler altså ikke noen filmsekvenser på DVDén, men de mosjonsbitene fra sydenturen ligger kun på "sydenturen" )
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 12:55   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Feil på Ketolyse DVD

Hei
For å unngå at noen føler de kjøper katta i sekken, kan jeg opplyse at ketolyse slankekurset ( internettversjonen) selges for 299 kr ut mai. (Normalpris 490) Dette er for å kartlegge om pris har noe å si for om folk kjøper/ ikke kjøper eller om salget blott avhenger av kunnskap om kurset ( markedsføring).
Nettkurset inneholder alt som er på DVDén + litt mer som søkbar KH-tabell og personlig vektkurve og mulighet for å føre personlig dagbok.
Så vurderer du å kjøpe DVD og har bredbånd slik du egt. kunne kjøpe nettversjonen så bør du kjøpe nettversjonen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Gratulerer med dagen.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 15:04   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Feil på Ketolyse DVD

På nettversjonen kan vi vel ikke laste ned videofilene?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 21:32   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Feil på Ketolyse DVD

Hei
Viedoversjonen spilles av med windows mediaplayer som streaming video. Det krever vanlig bredbånd. Du får brukernnavn og passord og kan logge deg på så ofte du ønsker.

www.ketolyse.no kan du se en filmsnut som viser om du klarer å streame videoen. Alternativet blir å kjøpe DVDén som altså er dyrere -ut mai.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 21:36   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Feil på Ketolyse DVD

Hei
Ups den filmsnutten er borte? skal fikse den på plass i morgen. Beklager
MVH Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Feil mat = "Fæle" unger???? elian Barns kosthold 18 11-11-04 18:41
Feil i boka nalana Atkins kosthold 2 11-08-04 11:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no