Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

sulten på lavkarbo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-06, 17:43   #1
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

sulten på lavkarbo?

Jeg lurer på hvorfor jeg føler at jeg er sulten - eller fysen - mye av tiden??? I Atkins boka står det jo at man "aldri skal være sulten"...Jeg blir sulten mellom to til tre timer etter et måltid..ofte bare to?! Faktisk ha jeg akkurat spist middag nå (kyllingvinger m grillkrydder o Xtra virgin oil over + en wok på løk, babysquash og spinat...en dæsj smør på), og selv om magen er mett, føler jeg ikke meg helt "tilfredsstilt"? (Det er som om sukkersuget er der ennå...det hadde gjort seg med et par biter toblerone nå (fyyy)...)

Jeg begynte en streng lavkarbodiett for tre uker siden, trodde jeg skulle gå på Atkins, men fant ut etter en uke at jeg bare tenkte på den kaffe latten jeg aldri fikk, eller det ene glasset med vin jeg måtte se langt etter...Da fant jeg ut at jeg sannsynligvis ville ende med en kjempesprekk hvis jeg prøvde å holde meg til den, og skjønte at ketolysekuren ikke vasr like streng. Jeg har ikke lest ketolyseboken ennå, men har lest mye på sidene her, og tror jeg holder meg til dietten. Spiser både en del grønnsaker, og mye kjøtt og fisk, samt både Udos choice (blææææh ) og virgin olivenolje i henholdsvis frokostsmoothie (2egg, 1stor måleskje sjokolade proteinpulver, 2ss Udos, 1/2dl kremfløte, 1 -1/2 dl frosne bringebær, litt vann) og på salaten eler bare rett i mun. Tar også en ss tran på morgenen, en multivitamin, 400mg kalium ( og litt krom, for sukkersuget..).

Har sjekket på ketostix, men ike på en uke nå, for jeg var hele tiden på lysrosa eller evt neste trinn...d.v.s. svak. (Heldigvis leste jeg Nilles innlegg et sted om at forskjellige mennesker gir ulike utslag og at det ikke er fargen det kommer an på, at jeg var i ketose like vel. Takk og pris...det at jeg er tørst, tørst, tørst og drikker 2-4 l vann hver dag er vel også et tegn på det?)

Har gått ned tre kilo på tre uker - eller retter sagr tre kg på de to første ukene, den siste uken har det stått stille. har lurt litt på om jeg spiser for mye BRie/camembert og slike oster (vellagret sveitser...mmm)? Eller om kremfløten kan bremse? For ellers bruker jeg jo ikke noe melk, annet enn 1dl en til to ganger i uka til en kaffe latte?

Nå skal jeg i hvert fall ut og kjøpe meg xtra virgin cocosa...det er det så mange som rekommender her! Noen som har noen bra måter/oppskrifter med det?

bill. merk. "litt frustrert, men gir ikke opp"

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 19:30   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: sulten på lavkarbo?

hmmm...men kan du ikke bare spise litt da?? Lag deg litt mellommålskos? litt spekeskinke, litt babybelost, litt cherrytomat, litt stangselleri og blåmuggost? litt mørk sjokkis og baconcrisp...litt peanøtter og te på en lørdag...evt. må du ta en 14 dagers uten noe som helst søtt eller godt...for å kvitte deg med sug..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 20:00   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: sulten på lavkarbo?

Spør meg om du spiser deg skikkelig mett til hvert måltid jeg.. Dersom du ikke gjør det kan sulten fort melde seg.. I allefall i starten. Etterhvert vil du miste sultfølelsen, spise mindre og ikke tenke på mat i stor grad. Mange dropper derfor måltider fordi de rett og slett ikke er sultne eller føler behov for mat. Men er man i ketose skal man i utgangspunktet ikke føle sult, med mindre det går veldig lang tid mellom hvert måltid.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 22:29   #4
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Nja...jeg tror da jeg spiser meg mett...jeg er litt redd for å spise mer enn det jeg bør, er vant til å nesten alltid spise meg stappmett (før, altså...), og det er jo en uvane man gjerne kan bli kvitt. Nei, jeg vet ikke , jeg...skal "kjenne etter" ordentlig neste gang, at jeg spiser nok.

har i hvert fall "metallsmak" i munnen nå, og er tørst, tørst, tørst...så det er vl et tegn på at noe (forhåpentligvis...) skjer med kroppen min...

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 23:31   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: sulten på lavkarbo?

Jeg kjenner veldig til det du sier der. Jeg kan også være mett men har lyst på noe godt likevel. Og da dessverre ikke egg og bacon men is, sjokolade og pizza osv. Velkjent sukkersug/søtsug du har der. Eller "sugen på noe ulovlig" om du vil. Jeg har ikke noe annet råd enn å unne seg litt godt av og til og ellers være sterk i troen på å ikke sprekke.

Alle meieriprodukter (unntatt meierismør) kan forstyrre vektnedgang hos enkelte. Jeg f.eks. måtte kutte ut fløte og ost. Prøv deg frem.

Hvis du føler at krom hjelper så fortsett, hvis ikke så slutt.

Lykke til!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 17:18   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: sulten på lavkarbo?

Hvilke kromtilskudd bruker du da og hva inneholder den?, det er ikke alle som virker på meg og kanskje ikke på deg heller.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 23:06   #7
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Jeg bruker Bio Life sin krom pikolinat...125 mcg per kapsel, jeg tar 1-3/dag, stort sett to (står dagsdose 1 på den, men damen i helsekosten sa at man kan ta opp til tre om dagen...kommer an på behovet. vet ikke om jeg syns det hjelper, egentlig?

Hjelp...leser nå på innholdsfortegnelsen at den inneholder rispulver, som første ingrediens!!!Det høres jo ikke særlig lavkarbo ut! Noen tanker om det?

Ellers tror jeg jeg må prøve å kutte ned på melkeprodukter, for vekten står bom fast, siden over en uke ...jeg som syns jeg har vært så flink Spiser likevel en god del grønnsaker, og en fiberrik i ny og ne(maks 1,5/dag...men har ikke spist på et par dager nå...), så jeg ligger nok ikke helt i bunn på karber. Men det tror jeg ikke jeg ville ha klart, har aldri klart et oplegg hvor jeg må nekte meg alt...og en Skaldemanndiett hadde jeg aldri klart. Klarer jo nesten ikke egg etter tre uker, jo !

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 07:35   #8
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Sv: sulten på lavkarbo?

Hei!

Jeg har vært kjempesulten på atkins.
Selv etter at jeg har spist så mye middag jeg orker.

For meg har det vært sug etter noe "lettere" mat. Litt søtt og friskt, som f.eks frukt og bær.

Mange er avhengig av sukker, og da anbefales det å holde seg het unna sukker til suget er borte.

Jeg vet ikke helt om behovet for søtt skal bli helt borte?
Det kommer vel an på hvor store problemer en har, og hvilken vektreduksjonslinje en legger seg på - men jeg tror de fleste vil gjøre lurt i å legge inn litt søtt/friskt i løpet av dagen. Kanskje rett etter middag, så blodsukkerstigningen ikke blir så stor.

Om en ikke skal være i ketose, kan en spise et eple og litt mandler med cottage cheese og kanel. Evt bytte ut eplene med bær.

Om en må holde karbene under 20-30, går det an å lage en dessert med søtstoff. Mange oppskrifter her inne.

Det er også mange teorier på hva som bremser vektnedgang - det være seg nøtter, melkeprodukter og søtstoff.

Det må en sikkert prøve seg fram på. Men jeg tror det er viktig å være forsiktig med å kutte ut altfor mange matvarer i hverdagskosten sin. Både fordi det er sundt å spise variert - og fordi faren for å sprekke og kaste alt på båten fordi en blir lei.

Og om søtstoff ikke er optimalt, så lever vi vel ikke optimalt på noen områder noen av oss - og med mindre en er av de få uheldige som ikke går ned i vekt når en spiser søtstoff, så er det langt bedre med en dæsj av dette i en lavkarbodessert sammen med et ellers velbalansert lavkarbokosthold enn kjempesprekk på pizza&bamsemums etter ukers frustrasjon.

Det er lett å bli veldig ivrig, og så flink at en til slutt mister motet.
Og de fleste går ned på mange ulike varienter av lavkarbo - det viktigste blir vel å holde seg til prinsippene i de ulike retningene.
Vil du ha mer frukt/bær ( Lindberg) , så må du også kutte litt ned på fettstoffer. Han anbefaler cottage cheese og yoghurt i stedet for fløte, f.eks.

Ta signalene i kroppen din på alvor. Vi er ikke alle skapt for samme type kost, og det å finne sin egen lavkarbovei er avgjørende for en vellykket permanent kostomlegging.

Og til sist : det aller viktigste for å gå ned i vekt, er å trene! Gjerne før frokost - supert for forbrenningen!

Lykke til!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 19:18   #9
sirkeline
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: sulten på lavkarbo?

Jeg var også småsulten de to-tre første ukene på ketolyse, men det gikk over. Kan hende gjør det det for deg også, men at det bare tar litt lengre tid.

Hvis du er søtsugen, lag deg noen av dessertene som det står oppskrift på i ketolyseboka (Du bør absolutt lese den før du går i gang!!)

Det er også viktig å spise variert, ellers blir man drittlei

Dessuten er det jo bare bra å spise ofte. Pass bare på at du ikke spiser for mye for ofte. Min erfaring etter ca 1 år på diett, og nå ca 4 måneder uten diett i den forstand, er at jeg orker bare en brøkdel av det jeg før kunne stappe i meg.

Trening er også et must! Det hjelper utrolig på vekta.

Nå lever jeg på lavkarbo a`la meg selv, og vekta holder seg helt stabil
Unner meg til og med litt "forbudt" mat en gang i blant, for ikke å bli helt fed-up på hele greia, og sprekke fullstendig. Det er nemlig skrekken

Lykke til!! Dette klarer du!

  Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 20:00   #10
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: sulten på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av bikini

Jeg bruker Bio Life sin krom pikolinat...125 mcg per kapsel, jeg tar 1-3/dag, stort sett to (står dagsdose 1 på den, men damen i helsekosten sa at man kan ta opp til tre om dagen...kommer an på behovet. vet ikke om jeg syns det hjelper, egentlig?

Hjelp...leser nå på innholdsfortegnelsen at den inneholder rispulver, som første ingrediens!!!Det høres jo ikke særlig lavkarbo ut! Noen tanker om det?

Ellers tror jeg jeg må prøve å kutte ned på melkeprodukter, for vekten står bom fast, siden over en uke ...jeg som syns jeg har vært så flink Spiser likevel en god del grønnsaker, og en fiberrik i ny og ne(maks 1,5/dag...men har ikke spist på et par dager nå...), så jeg ligger nok ikke helt i bunn på karber. Men det tror jeg ikke jeg ville ha klart, har aldri klart et oplegg hvor jeg må nekte meg alt...og en Skaldemanndiett hadde jeg aldri klart. Klarer jo nesten ikke egg etter tre uker, jo !

Jeg også har prøvd krompikolat uten at det hjalp en døyt, Nå bruker jeg Sunkosts egen multivitamin, den inneholder krom + de vitaminene som må til for at krommen skal virke.
Har også en egen kromtablett som i tillegg til krom inneholder noen B-vitaminer og magnesium. den virker også fint. Den er fra synergiLine.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 22:39   #11
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Takk for alle gode svar...

først, krompikolinat: det var det jeg ble anbefalt i helsekosten, det skulle være sååå bra, men jeg syns virkelig ike at jeg merker noen forskjell med eller uten. men jeg tar også Sunkost sin egen multivitamin, og likevel...men det kan jo være noe i det du, Sirkeline, sier, at det er noe som skjer det første ukene, og at fet går over.

Har ellers prøvd meg på å få i meg mer fett...det er nesten så jeg skammer meg litt når jeg lager en smoothie på både cocosa, xtra virgin oliven og Udos, men syns faktisk at jeg har vært mindre sulten idag!? Siden jeg ikke veier noe, men tar alt på øyemål, tenkte jeg at jeg kanskje rett og slett har fått i meg for mye proteiner i forhold til fett? (har ikke skjønt hvordan jeg måler hvor mye fett jeg får i meg, heller... ?)

Prøver det...det sser ut som om jeg bare må prøve meg fram.

Og trene, det gjør jeg..to timer idag! Heia meg ! (Trener vel en to-tre timer i snitt/uka...og skal begynne å gå mer på tur, det skal jeg..)

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 25-05-06, 00:15   #12
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Sult ja, det er noe man bare har.

Er litt forvirret av ketolyse og atkins kuren, har kjøpt boka til Torkild, og lest den ut, men tydeligvis ikke fått med meg alt.

Det er veldig lite referanser til antall kalorier på maten, hvor mange skal man ha for hver dag ?? de referanser jeg ser er stort sett til karbs.

Hva er dette ??

Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-06, 09:31   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: sulten på lavkarbo?

Den sulten man føler er ikke SULT fordi kroppen har behov for næring/mat. Det er en følelse som sitter i hodet/hjernen og den blir for en stor del trigget av blodsukkeret/insulin(U)balansen.

Det som kan trigge blodsukkeret og skape sultfølelse er bl.a. sukker, koffein og kunstig søtstoff. Det kan ta lang tid å bli kvitt sukkeravhengighet, og selv om man "tror" man er over det verste skal det mange ganger ikke mer til enn et par gram med sukker, så er man igang igjen !

Det gjelder å skape balanse og da må man spise godt sammensatte måltider. Dvs. både proteiner, fett og antioksidanter (grønnsaker) i hvert måltid.

Opprinnelig lagt inn av Odde

Er litt forvirret av ketolyse og atkins kuren, har kjøpt boka til Torkild, og lest den ut, men tydeligvis ikke fått med meg alt.

Det er veldig lite referanser til antall kalorier på maten, hvor mange skal man ha for hver dag ?? de referanser jeg ser er stort sett til karbs.

Ja, du har gått glipp av det aller viktigste. Ketolyse og lavkarbo er en lavkarbo diett hvor man teller karbohydrater. IKKE lavkalori. Man teller ikke kalorier. Kalorier er i denne sammenhengen totalt uinteressant. Om du følger reglene i boka og spiser det du har "lov" til å spise, så vil du auomatisk få i deg passe mengde med kalorier.

Les boka en gang til !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-05-06, 13:09   #14
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: sulten på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Den sulten man føler er ikke SULT fordi kroppen har behov for næring/mat. Det er en følelse som sitter i hodet/hjernen og den blir for en stor del trigget av blodsukkeret/insulin(U)balansen.

Jeg kjenner også den sulten, men har forstått at kroppen min da trenger vann... Sikkert ikke riktig for alle, men for meg fungerer det da å drikke en halvliter vann så er sultfølelsen borte

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-05-06, 14:48   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: sulten på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Jeg kjenner også den sulten, men har forstått at kroppen min da trenger vann... Sikkert ikke riktig for alle, men for meg fungerer det da å drikke en halvliter vann så er sultfølelsen borte

og for noen hjelper det faktisk å pusse tennene, - tro det eller ei !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 10:56   #16
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Takk igjen for alle svar...Det ser ut som om det går nedover med vekten igjen (selv om jeg er så "teit" at jeg veier meg i hvert fall en gang/dag, selv om jeg veeet at jeg ikke bør gjøre det mer enn en gang/uka...), og det tror jeg jeg kan takke økt fettinntak!!!Sultyen er også blitt mye mer borte, er mett mye lenger.

Har lagd ( en lit modifisert utgave av) smoothien som sto i siste nr av mat og helse til frokost de fleste dage, da får jeg i meg både oliven olje, cocosa og Uds til frokost...ellers får jeg ikke i meg den skrekkelige Udos oljen. Mne skal man bli fin, får man lide litt pin...

prøver å døyve sukkerbehovet med en kvart Fedonbar m sjokoladesmak. igår til frustrerte fruer tror jeg jammen det ble en halv...likevel er jeg stolt over at jeg ike tok noe annet mye mindre sunt...

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 12:23   #17
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: sulten på lavkarbo?

Så fint at du har funnet ut av det og at vekten igjen går nedover
Litt mer fett var det som skulle til. Synes du er veldig flink. Lykke til videre.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 20:40
lavkarbo for storspiste gutter (kan gutter prøve å svare her?) Helene Lavkarbo generelt 24 28-01-06 18:26
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no