Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Er det noe sted man kan se menyer?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-03-09, 15:07   #1
mette_moj
Medlem
 
mette_moj sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
Innlegg: 93
mette_moj er på en erverdig vei

Er det noe sted man kan se menyer?

man kan se forslag til "menyer"? spesifikt hva man skal spise til frokost, lunsj, middag og kvelds? evt. har dere noen tips?
har tenkt å prøve det her, har prøvd å satt meg litt inn i det men noen tips og råd kanskje??
hvor mye skal man ha i seg av de forskjellige næringsstoffene?
mvh mette

mette_moj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 15:26   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: er det noe sted

De fleste bøkene (Ketolyse, Fedons metode, naturlig slank osv) hAr forslag til 14-dagers menyer. Det er forskjell på filosofiene, så det er vanskelig å gi råd på generellt grunnlag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 16:18   #3
mette_moj
Medlem
 
mette_moj sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
Innlegg: 93
mette_moj er på en erverdig vei

Sv: er det noe sted

men jeg finner ikke noe om hvor mye fett og sånn man kan spise.. er det noen "regler" på det? kanskje dere har noen linker å sånn??
eller mååå man ha en sånn bok for å få det til??

mette_moj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 16:54   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: er det noe sted

Kan jo ikke råde deg når du ikke aner hvilken retning du vil følge!

Les her på forum, lån båkene på biblioteket, kjøp dem i bokhandel eller på nett........

Skal du slanke deg eller spise lavkarbo for helsas skyld, hvor mye skal du eventulet gå ned og hva har du prøvd før.........

Finner du ut litt mer om hva du vil, er det sååå mye lettere for oss å komme med gode råd og oppskrifter etc!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 17:04   #5
mette_moj
Medlem
 
mette_moj sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
Innlegg: 93
mette_moj er på en erverdig vei

Sv: er det noe sted

å. sånn nå
jeg skal ned hvertfall 20 kilo.. tar det i første omgang.. har bestilt en ketolyse bok nå, men vet ikke forskjellen på dette her men det blir vel ketolyse og/eller atkinson...
har ikke prøvd så mye før egentlig.. bare sånn hobbyslanking men leser mange som har gått ned myyye, å håper jeg kan fortelle min solskinshistorie om et år også
men jeg er veldig innstilt på å ta av kiloene nå hvertfall..

mette_moj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 17:17   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: er det noe sted

Her kan du lese litt om Atkins
Ketolyse kan du lese om her og her er litt om Skaldeman

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Menyer Tittentei Lavkarbo generelt 0 21-08-07 17:01
Melkefrie menyer guro Oppskrifter 8 01-12-06 19:18
Ssskaldeman - Oppskrifter/menyer? Iset Lavkarbo generelt 13 19-10-05 12:02
Lavkarbo ga meg sted å bo. :) Silvandar Livets lyse side 3 05-09-05 20:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no