Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Pepsi max ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-08, 11:41   #1
pelleline
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 5
pelleline er på en erverdig vei

Pepsi max ...

Heia, jeg er helt ny her. Har gått på ketolysekuren i snart 4 uker.
Hadde veldig fin vektnedgang de to første ukene, så stoppet det opp. Jeg har jo skjønt at det er vanlig med slike platå, så det er for så vidt greit.

Jeg har helt fra starten drukket MASSE pepsi max, og veldig lite vann. Jeg vet jeg heller burde drikke vann, men da synker livskvaliteten min betraktelig

Kan det være at det er derfor vekten har stagnert (selv om jeg hele tiden har hatt stor inntak av dette og samtidig gått ned?)

Jeg leste også at grunnen til at noen ikke kunne drikke max var at de da ble SULTNERE OG SPISTE MER, og ikke pepsi maxen i seg selv. Er dette riktig? Da er det jo i så fall ikke noe problem. for meg som ikke spiser mer?

Håper noen kan opplyse meg her

pelleline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 12:05   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Søtstoff kan hindre vektnedgang, selv om du ikke spiser mer
Og det er fullt mulig at du ikke "tåler" pepsi max-en nå, selv om du har drukket mye av det før også og likevel gått ned.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 12:48   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Jeg skjønner at det ikke er lett å gi slipp på sine "guilty pleassures", men Pepsi Max i stedet for vann er, uansett vektnedgang eller ikke, ikke spesielt lurt!!
Ketose er en dyrbar forbrenning og krever et visst væskeinntak, av vann!!!
Da jeg var i ketose kunne jeg drikke opp til fem liter om dagen , høres sikkert veldig mye ut, men det var det kroppen min krevde av meg, og selv om det er mye vann i Pepsi Max, så er det ikke denne type væske kroppen ønsker. Alt handler om vaner, og om å se responsen kroppen gir når du behandler den godt.
Jeg vet ikke om det hjelper deg å fortelle at Pepsi Max er søtet med aspartame, som er en nervegift, aspartame inneholder methanol, som man kan bli blind av i store mengder, og jeg vet at noen her inne har brukt aspartame for å bli kvitt maur etc...

Imidlertid så virker det som om noen her inne tåler Cola Light langt bedre, om man absolutt må ha søt drikke. Den er søtet med sucralose (Splenda) som også er ganske kunstig, men kanskje ikke fullt så kjip som aspartamen?! Det er uansett en fordel å trappe ned på inntaket om du ønsker å gå ned i vekt, drikke mer vann (om du synes vann er kjipt, så ha i en sitron/limebåt f.eks. Mmmm!), tror du ikke også at dersom du drikker mindre brus, så smaker den brusen du drikker bedre?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:00   #4
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max...

Photobscura:

Methanol finnes for det første naturlig i menneskekroppen.

Det frigjøres methanol naturlig i kroppen over større grad om du spiser feks frukt enn aspartam.

Aspartame is metabolized by digestive enzymes and peptides to three common dietary components: amino acids, aspartic acid, and phenylalanine. Minute amounts of methanol can also be detected. Eating foods such as meat, dairy, fruits, and vegetables will also produce these same components, but in greater amounts than aspartame. For example, a glass of milk has 6 times more phenylalanine and 13 times more aspartic acid and a glass of tomato juice provides 6 times more methanol than a beverage the same size sweetened with 100 percent aspartame. Interestingly enough, it is impossible for humans to digest enough aspartame to raise the levels of these metabolic components to a dangerous level.

Metanol kan forårsake blindhet... Det er riktig det, og like riktig som at vann består av hydrogen og oksygen. Hydrogen er som kjent eksplosivt og vi kan puste i oksygen. Likevel tar vi sjangs på å slukke brann med dette hydrogenholdige stoffet, og hvem tar disse opplysningen som et bevis på at vi kan puste under vann?

Litt greit å fortelle hele sannheten når man kommer med skremmende påstander


Forøvrig er jeg enig i at det alle beste å drikke er rent vann! Men som sagt, så tviler jeg sterkt på at aspartam i de små mengder en får i seg i f.eks pepsi max kan bidra til skumle sykdommer og blindhet... Har sittet å lest litt på nettsider som utelukkende er opprettet for å tillegge aspartamen skyld for det helt utroligste. Der folk legge inn alt som feiler dem og er bombesikre på at det er aspartamens skyld. Men god underholdning var det hehe!

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:04   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Jeg kommer ikke til å slutte å si hva jeg mener om aspartame selv om du mener det ikke er farlig.
http://www.dorway.com/92symptomsfotocopy.html
Synes ikke dette ser direkte bra ut, jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:22   #6
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kommer ikke til å slutte å si hva jeg mener om aspartame selv om du mener det ikke er farlig.
http://www.dorway.com/92symptomsfotocopy.html
Synes ikke dette ser direkte bra ut, jeg.

Spiser du frukt? Det er jo en veldig ren og naturlig matvare...

Jeg har vel aldri sagt at jeg ikke tror det kan være farlig? (i store nok mengder) -det har ihvertfall ikke vært ment slik. Jeg mener at det meste er avhengig av mengden. Likeså med prossesert kjøtt og mye annet som man trooor kan være skadelig.

MEN det jeg sier er at jeg tror de forsvinnende små mengdene enkelte av oss får i oss fordi vi av og til drikker f.eks lightbrus er helt ufarlige. Og jeg syns det er leit at man skal øse det så sinnsykt opp og skrike ut de værste konsekvensene uten at det den dag i dag finnes 100 % håndfaste bevis for at dette er tilfelle. Det er snakk om så utrolig små mengder. Personlig er jeg mye mer redd for andre trusler vi omgir oss med i den moderne verden, der eksponeringen er mer eller mindre konstant.

Kan du se poenget mitt med at for mye og for lite skjemmer alt ut?

Men som med alt det forskes med et mulig faremoment, så kan det være lurt å bruke sunn fornuft og ikke overdrive inntaket. Eller tiden man oppholder seg i rom eller områder med trådløse system.... DER er jeg "hysterisk" men vi har vel alle våre "kampsaker"

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:29   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Nei, jeg ser poenget ditt, og jeg spiser ikke frukt i det hele tatt

Mye av det som bekymrer meg går på at myndigheter, spesielt i USA holder ting skjult for folk fordi det er heldig for markedet. Bedre alternativer bli presset ut på grunn av mektige aktører.
En annen ting er at det faktisk er folk som tror at matvarer søtet med aspartame som et alternativ til sukker er sunt, fordi det ikke er sukker, og det blir nærmest framstilt som helsekost. Forbruket av aspartamesøtete produkter øker stadig vekk, det er en ganske bratt utvikling vi snakker her, mens f.eks et naturlig alternativ som stevia ikke er lovlig som menneskeføde her i Norge, og det er ingen som gidder å forske på hvordan det virker som et alternativ.

Jeg sier ikke dette som en sammenligning mot andre ting som er urovekkende, men som noe isolert om aspartame.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:36   #8
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max...

Unnskyld meg hvilken side er egentlig det der? Den virket overhodet ikke seriøs for min del ihvertfall. Det er jo bare en lang liste over rapporterte symptomer fra før 1995...? Kan jo være oppdiktet fra A til Å for alt vi vet. Ikke kommer det frem bakgrunsopplysninger hvordan man har kommet frem til disse tallene, ikke vet vi hvem som er testet, over hvor lang tid, osv, osv. Vil gjerne se forskning på emnet, men helst noe mer håndfast og utdypende enn dette.

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:42   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max ...

Eh, ok? Men en 20 år gammel godkjenning via Reagen-regjeringen er det? Ok...
Du kan jo bare google "aspartame". Det som er litt rart er at det er et lite knippe nøytrale eller positive lenker, og ca en kvadrillion negative/skeptiske. Hva har folk å vinne på å kartlegge farene ved et kunstig søtningsmiddel, liksom? Ingenting. Hva har produsentene å vinne på å framvise fine tall? Alt!

Og så lurer jeg på hva hodepinen og smertene jeg får i nyrene de gangene jeg har drukket Pepsi Max kommer fra

Denne er jo sjarmerende.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:51   #10
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, jeg ser poenget ditt, og jeg spiser ikke frukt i det hele tatt

Ikke jeg heller Men rent og naturlig er det... Du påpekte i en annen tråd her at ren og naturlig mat var trygt.

Opprinnelig lagt inn av photobscura

Mye av det som bekymrer meg går på at myndigheter, spesielt i USA holder ting skjult for folk fordi det er heldig for markedet. Bedre alternativer bli presset ut på grunn av mektige aktører.
En annen ting er at det faktisk er folk som tror at matvarer søtet med aspartame som et alternativ til sukker er sunt, fordi det ikke er sukker, og det blir nærmest framstilt som helsekost. Forbruket av aspartamesøtete produkter øker stadig vekk, det er en ganske bratt utvikling vi snakker her, mens f.eks et naturlig alternativ som stevia ikke er lovlig som menneskeføde her i Norge, og det er ingen som gidder å forske på hvordan det virker som et alternativ.

Hvordan vet vi det?

Tenk hvis aspartam faktisk IKKE er farlig da? er jo en mulighet det og....?

Jeg er også i mot at det blir fremstilt som "helsekost". Jeg har satt meg for lite inn i forskningen til å utdype nærmere når det gjelder hva som er best å innta av rent sukker eller søtningsstoffer. Vil igjen tro at mengden avgjør.

Vet du at det helt sikkert ikke blir forsket på Stevia?

Opprinnelig lagt inn av photobscura

Jeg sier ikke dette som en sammenligning mot andre ting som er urovekkende, men som noe isolert om aspartame.

Forstår det, ville bare påpeke at vi alle har forskjellige ting vi er "opphengt" i, i større eller mindre grad. For min egen del, så er aspartam langt nede på lista i forhold til det jeg anser som farlige risikoer i verden rundt meg. Kreftene mine og bekymringene mine ligger som sagt i mye større grad rundt strålingsfaren vi omgir oss med -nettopp fordi i mine øyne er eksponeringen her så utrolig mye større enn et søtningstoff i enkelte matvarer. Men det blir en annen diskusjon

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:58   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max ...

Det har blitt forsket på Stevia, så klart, men det burde forskes mer, og det burde komme en ordentlig godkjenning i Norge.

Jeg synes dette sklir litt vel mye ut i forhold til trådstarters post. Jeg hører deg angående strålingsfare, men dette er tross alt et kostholdsforum

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:02   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max ...

Ja, forresten. Det er som med det meste annet en helt annen faktor som spiller inn i naturlige matvarer versus kjemiske.
Det medfører riktighet det du sier om frukt og methanol, men frukt har en beskyttende faktor som ikke fungerer i kroppen på samme måte som aspartame som mangler denne beskyttelsen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:14   #13
pelleline
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 5
pelleline er på en erverdig vei
Wink

Sv: Pepsi max ...

Tusen takk for mange informative svar. Jeg har faktisk mindre lyst på pepsien nå, TAKK Satte vannet i kjøleskapet, så var det ikke så ille lengre...

pelleline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:16   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max ...

Opprinnelig lagt inn av pelleline, her.

Tusen takk for mange informative svar. Jeg har faktisk mindre lyst på pepsien nå, TAKK Satte vannet i kjøleskapet, så var det ikke så ille lengre...

Nice!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:37   #15
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Eh, ok? Men en 20 år gammel godkjenning via Reagen-regjeringen er det? Ok...
Du kan jo bare google "aspartame". Det som er litt rart er at det er et lite knippe nøytrale eller positive lenker, og ca en kvadrillion negative/skeptiske. Hva har folk å vinne på å kartlegge farene ved et kunstig søtningsmiddel, liksom? Ingenting. Hva har produsentene å vinne på å framvise fine tall? Alt!

Og så lurer jeg på hva hodepinen og smertene jeg får i nyrene de gangene jeg har drukket Pepsi Max kommer fra

Denne er jo sjarmerende.

Og hva har EFSA å vinne på å forske på dette i det vide og brede og gjennomgå 500 forskningsrapporter? Bare for moro skyld? Jeg tviler.

Ja og hva har folk å vinne? Det blir vel en slags fellesfølelse, fellesskap. Noe å legge skylden på. Søke trøst i hverandre. Vi mennesker er rare slik. Saken er at det fleste plagene som ble ramset opp i denne linken er ytterst vanlig og hverdagslige plager. For mange er de daglige. Jeg tviler på at alle disse menneskene har total oversikt over alle stoffer de får i seg hver dag, uke, mnd og år. Og at de systematisk har utelukket det ene etter det andre, for så å kun sitte igjen med aspartam.

Hva har den knippen nøytrale og positive forskningen å stille opp mot slike tilstander da? Slike ting (rykter) sprer seg som ild i tørt gress. Hvis jeg troodde jeg kanskje så sammenhengen mellom mine hverdagslige plager som hodeverk, søvnløshet, kvalme, diarè etc. og googlet så dette i ett forsøk på å finne ut hva det kan skyldes. Der finner jeg noen som mener de får slike symptomer av aspartame. Jeg leser selvfølgelig mer om dette... søker, leter videre. Det samme gjør visse andre personer også. Det skal nok ikke gå lang tid før jeg er overbevist om at det er aspartamens skyld. Tro. En ond sirkel. På null komma svitsj har vi skapt en horde som øser hverandre opp og er bombesikre på at aspertamen har skylden.

Litt sån blir den type info i mine øyne/ører. Useriøs, hjemmesnekra, hysterisk og konspiratorisk.

Nå hadde jeg mye vondt i magen på grensen til diarè flere ganger i uken før jeg gikk over på lavkarbo. Ukentlig hodeverk, sitringer i muskler, dårlig søvn, og masse annet. Alt er jeg kvitt nå! Har ikke hatt antydning på 3 uker. Og jeg drikker fremdeles pepsi max... det hadde jo vært veldig enkelt (eller rettere sagt mye enklere for meg) å skylde på aspartam, enn å legge om hele kostholdet mitt -som tydeligvis var årsaken....

Men nå må jeg gå, skal spise deilig ostelasagne mmm... tror jeg sier takk for meg i denne aspartam-diskusjonen og retter fokuset mot andre ting. Vi kan vel ivhertfall være enige om at vi er uenige da... men egentlig er vi litt enige også.... langt inni der, vi har bare litt ulike innfallsvinkler og måter å se det hele på tror jeg

Ha en fortsatt god kveld

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:41   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max ...

Jo, det høres ut som en fin konklusjon det der, at vi får være enige om at vi er uenige, altså, det andre du sier skal jeg ikke si hva jeg mener om .
Men som sagt, jeg synes det er trist at folk er så avhengige av søtt at de føler de må ha ting som er søtet med sånn skit. Det er jo det det går i, at man liksom MÅ ha det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:42   #17
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max ...

Opprinnelig lagt inn av pelleline, her.

Tusen takk for mange informative svar. Jeg har faktisk mindre lyst på pepsien nå, TAKK Satte vannet i kjøleskapet, så var det ikke så ille lengre...

Det er digg med kjøleskapvann Jeg jobber også med å kutte ut lightbrus, eller ikke helt da, men minimere det myyye! Men det er ikke fordi jeg tror det er så himla farlig, bare usunt

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:44   #18
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jo, det høres ut som en fin konklusjon det der, at vi får være enige om at vi er uenige, altså, det andre du sier skal jeg ikke si hva jeg mener om .
Men som sagt, jeg synes det er trist at folk er så avhengige av søtt at de føler de må ha ting som er søtet med sånn skit. Det er jo det det går i, at man liksom MÅ ha det.

Ikke jeg heller.... altså kommentere det du har skrevet i mellomtiden her, hehe

Men det var gøy å diskutere med deg altså! Nå MÅÅÅÅ jeg gå, nå roper de her....

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola light vs. Pepsi Max Hennie Spørsmål og svar 35 03-12-08 14:53
Pepsi Max / TabXtra? Amber Ketolysekuren 7 07-05-08 21:24
Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max! Fettfrid Spis deg ned i vekt med Skaldeman 27 07-08-07 09:39
Pepsi Max! annemerete Ketolysekuren 13 09-03-07 12:53
Drikker dere pepsi max?? Tiril77 Lavkarbo generelt 45 21-01-07 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no