Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mat for oss som starter NILLING i morgen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-07, 08:04   #51
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Hei allesammen!
Jeg er litt småstolt i dag for at jeg klarer nillingen . Dagen i går var litt annerledes enn den før. Søtsuget var tilbake noe timer (laaaange timer) men jeg klarte meg. Jeg var i tillegg på ”jentetreff” om kvelden og klarte meg greit der også – kaker og all maten til tross . Litt galt ble det som jeg valgte å spise av maten (flaut å ikke spise noe) –hjemmelaget tomatsuppe uten mel med løk og fersk basilikum, men det kunne vært verre. Cola lighten holdt jeg meg også unna . Det at allesammen umiddelbart merket at jeg var blitt mindre hjalp nok på motivasjonen.

Photobscura-Prøvde meg også på mer fett…..føles fortsatt rart og litt vanskelig. Skal å gå på innvandrerbutikken etter feta ...

Meny dag 4
Frokost: bacon, stekt sopp, eggerøre (fett!)
Lunsj: stekt aubergine og bacon (fett!)
Middag: salat, agurk, rød paprika, vårløk, purre, tørkede urter, feta (feta gjør den fuktig og ”fet”)
Kveldsmat: tomatsuppe med tomat, løk og basilikum
Drikke: 2 kopper kaffe, vann, Farris, Bonaqua


Ønsker alle en flott dag!

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:22   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Photobscura-Prøvde meg også på mer fett…..føles fortsatt rart og litt vanskelig. Skal å gå på innvandrerbutikken etter feta ...

Å, ja, jeg vet!
Og jeg som liksom begynte å peile meg inn på lettprodukter den dagen jakka ikke passa, hehe.
Helt til jeg oppdaga lavkarbo, og mine virkelige preferanser! Les litt mer litteratur om lavkarbo, få med deg de fysiologiske forklaringene på hva godt fett gjør med kroppen, og det føles straks bedre!!!

Lykke til videre, flinke quinder

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:27   #53
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

ja ikke sant photobscura man har levd "fettfritt" så lenge at til og med smaken av fett er rar....henger igjen i ganen lenge....følte jeg fikk i meg masse fett igår i forhold til vanlig, bare for å oppleve at jeg følte at jeg var flink og hadde gjort noe galt på en gang.

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:31   #54
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

ja ikke sant photobscura man har levd "fettfritt" så lenge at til og med smaken av fett er rar....henger igjen i ganen lenge....følte jeg fikk i meg masse fett igår i forhold til vanlig, bare for å oppleve at jeg følte at jeg var flink og hadde gjort noe galt på en gang.

Kjenner følelsen. Men etter noen runder med min far, og han faktisk forsto hvordan jeg spiste, så grunnet han litt over det, og kom fram til at han har spist ganske så lavkarbo hele livet han også. Der snakker vi at alt stekes i meierismør, fettranden på kjøttet skjæres så absoultt ikke bort, etc, så bortsett fra potetene (brød tåler han ikke), så er han ganske så lavkarbo selv. Da sier det kanskje litt og da, at han er den eneste i søskenflokken sin som IKKE har fått diabetes!!!
Så jeg har vært vant til fettsmaken, men måtte nyvennes. Og jeg liker det! De fleste bør være oppmerksom på at man kan få fettmage i starten, særlig om man har fulgt Grete Roede-lignende råd, og ikke er vant til fett i kosten. Fettmagen kan føre til litt ubehag og diare, men det går over, man blir vant til det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:38   #55
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

ja der kan man se skikkelig tegn på at det virkelig fungerer !!
Jotakk magen har jeg kjent litt av, men det gjør ikke noe. Gledesfølelsen av at magen er blitt bittelitt flatere overgår ubehaget

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:40   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

ja der kan man se skikkelig tegn på at det virkelig fungerer !!
Jotakk magen har jeg kjent litt av, men det gjør ikke noe. Gledesfølelsen av at magen er blitt bittelitt flatere overgår ubehaget

Nydelig! Og fettmagen går over!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 12:51   #57
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Hei allesammen!
Unnet meg glasset med cola light i går kveld slik jeg hadde lovet meg selv
Jeg er overrasket hvor søt smaken var! Men det var godt !
Vekten er på vei nedover. Føler forskjellen mer enn jeg ser den – men den er klart på vei ned.
Går på en ny dag med godt mot.


Rapport Mat dag 6

Frokost: salat, paprika, agurk, feta, vårløk, purre, roastbiff
Lunch: røkt skinke og avocado skiver
Middag: salat, gul paprika, agurk, feta, vårløk, purre, tørkede urter, kylling med chilli
Kvelds: 1 kyllinglår
Drikke: vann, bonaqua, og 1 helgeglass med Cola Light (som jeg hadde lovet meg selv)

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:24   #58
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Så er helgen over. Bortsett fra cola light glassene har alt gått bra . Ingen melkeprodukter så langt. Er litt i grublehjørnet for tiden så jeg har ikke vært så flink på forumet som jeg hadde tenkt. Vekten har ikke akkurat rast ned, men jeg håper det setter igang snart
Hvordan har det gått med dere andre?

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:44   #59
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Har dere alle falt ut av nilligen?? dere er så "stille"
Ønsker dere en flott dag!

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:37   #60
torun
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 56
Innlegg: 157
torun er på en erverdig vei

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Hei .. har visst det ja!
Gikk ned en kg til søndag morgen og til mandag morgen var nesten alt, 0.7kg kommet på igjen... Skjønner ingenting..
Gikk galt med nillingen på lørdag da jeg ble invitert på nylaget eplekake.. Spiste ikke mye men .. det var vel nok.
Har inført meieriprodukter og nøtter igjen og har til idag gått ned igjen 0,4 kg igjen.
Har bestemt meg for å øke karbene til 25 isteden for å nille mer.. Har bare ca 3 kg igjen til målet.
Blir det en nilleuke til på dere

__________________




torun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:40   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Hei alle som skal sette i gang med nillinga fra i morgen av.
Jeg må dessverre melde avbud Jeg har nemlig hatt nok problemer med å få i meg mat i det hele tatt i det siste, jeg spiser riktig mat, men jeg har altså hatt problemer med å spise noe i det hele tatt.

Så jeg tør ikke å ta fatt på rigide opplegg akkurat nå, og må seriøst få spisinga under kontroll igjen først!

Men masse lykke til dere som starter i morgen

Jeg sier fra når jeg er klar igjen, og håper jeg får noen nillings-buddier med meg på lasset

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no