Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tid før utslag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-08, 00:04   #1
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei
Exclamation

Tid før utslag?

var i selskap idag, og falt for fristelsene....vi spiste i seks-syv tiden, og kom hjem for ikke så lenge siden, dvs kl halv tolv.... etter to små kakestykker og ett rundstykke vet jeg liksom at ketosen er vekk, men sjekket jo likevel....
så slo den ut... hvilket får meg til å stille følgende spørsmål...
hvor lang tid, fra man spiser fyfy til det slår ut på stixen?
kan det være at jeg har vært superheldig? eller vil jeg gå ut av ketose iløpet av natten?

__________________


murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:17   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: tid før utslag?

Hei
du har vel fått svaret alleredse?
Urinen kan jo ligge i urinblæren i mange timer, spesiellt om man ikke drikker så mye, og ketonene vil derfor "henge etter" når man skeier ut.
Noen opplever at små, korte utskeielser ikke medfører at man kommer ut av ketose, men det er en risikosport å prøve seg for mye.
Da kan det bli et slit å komme ned i vekt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 12:52   #3
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei

Sv: tid før utslag?

Jeg falt faktisk ikke ut av ketose i det hele tatt, men anser det for å være en engangsopplevelse, og kommer ikke til å gamble på det... dessuten føler jeg meg tung og oppblåst i kroppen, bare etter den lille utskeielsen, jeg trives bedre i ketose
Takk for svar

__________________


murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 10:45   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Tid før utslag?

Hei
Flott at du tar med deg de negative opplevelser ved sprekken, da har du lært noe viktig som vil hjelpe deg å stå imot fristelsen neste gang.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Viste alle dere at linfrøene må ligge i bløt før man bruker dem? Lollypop! Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 01-09-07 01:34
Tips til mat før en skikkelig fest? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 20 03-03-07 19:45
Tar det lang tid før produktene kommer? Titti Ketolysekuren 18 01-11-06 18:01
Hvor lang tid tok det, før DU merka endringer? Borealis PCOS og karbohydratkontroll 6 12-06-06 13:51
Før og etterbilder konkurranse lowcaarbdieter Lavkarbo generelt 6 14-06-05 15:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no