Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Nestargel i rømmegrøt eller smørgrøt?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-08, 14:20   #1
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Nestargel i rømmegrøt eller smørgrøt?

Har trålet alle helsekostbutikker i området etter johannesbrødkjernemel, men enten er de utsolgt eller så har de det ikke. Fikk nettopp et tips om at jeg kan bruke nestargel istedet for.Gikk dermed rett ned på apoteket og best 2 glass. Mitt spm er: Hvordan kan jeg bruke dette til å lage rømmegrøt eller smørgrøt som er lavkarbo? Har noen oppskrift på dette, og hva jeg ellers kan bruke Nestargel til i et lavkarbo kosthold???

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 14:48   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nestargel i røøegrøt eller smørgrøt?

Fløtegrøt: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16913

Rømmegrøt: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16919

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 14:52   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Nestargel i røøegrøt eller smørgrøt?

går helt fint det ja. jeg ristet ut i melk el fløte og ha MED EN GANG...ellers stivner det neid der..namme

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 15:44   #4
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Nestargel i røøegrøt eller smørgrøt?

har nettopp skrevet ut oppskrift på fløtegrøt!! den skal prøves ut snarest!!! til Gerd!!!

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
And eller kylling med vanilje ala La Rèunion Nille Middag 5 30-04-06 22:46
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 22:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no