Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er det karbo i Splenda

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-08, 11:28   #1
lykkeline
Nytt Medlem
 
lykkeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 6
lykkeline er på en erverdig vei
Question

Er det karbo i Splenda

Er det noen som kan hjelpe meg her,snakket akkurat med en veninne som og går på karbodiett,og hun mente at Splenda inneholdt masse karbo,noen som vet om dette stemmer,tenkte å kose meg med både pisket krem til sjokoladepuddingen og i french coffee nå i ferien.

__________________


lykkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:37   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er det karbo i Splenda

På boksen står det at det er 92.7g KH pr 100g!!!

Poenget er at det er bare 100g i hele boksen og man trenger så lite for å få søtsmak at det nesten ikke blir karber av det pr porsjon.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:56   #3
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Er det karbo i Splenda

1 dl sukker tilsvarer 1 dl splenda. Men mens 1 dl sukker veier 100 g, veier 1 dl splenda bare 10 g.

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no