Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

En-dags influensa?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-09, 11:25   #1
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

En-dags influensa?

Hei!
I går hadde jeg en fæl dag. Våkna med mageknip, men jeg gjorde mine vanlige ting og regna med at det skulle gå over.
La meg nedpå i halv fem tiden og duppa en halvtime.
Våkna og hadde kjempemageknip pluss at merka at jeg begynte å verke i leddene.Veldig influensaaktig. Og feberen kom. Hadde 39.5 kl 21.
"Dopa" meg litt så jeg skulle få sove, og våkna kl 7 i dag og feberen og kroppsvondten var borte. Men har fortsatt mageknip men ikke i nærheten av de smertene jeg hadde i går kveld.
Noen som har opplevd noe lignende, var det endagsinfluensa, eller fikk jeg feber fordi jeg hadde så store magesmerter??

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 11:32   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: En-dags influensa?

Tja...hva med Blindtarmen din?
Blindtarmbetennelse kommer og går og feber ikke uvanlig.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:06   #3
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En-dags influensa?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Tja...hva med Blindtarmen din?
Blindtarmbetennelse kommer og går og feber ikke uvanlig.

Det tenkte jeg ikke på! Nå har jeg hatt vondt i magen i over et døgn, skal se det litt an til i morra.
Er det slik at blindtarmbetennelse kommer og går altså, at man kan ha veldig vondt en stund og så mindre vondt?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:28   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: En-dags influensa?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.



Er det slik at blindtarmbetennelse kommer og går altså, at man kan ha veldig vondt en stund og så mindre vondt?

Ja, men hvis det ikke roer seg, så syns jeg du skal oppsøke lege, for du skal ikke ha sammenhengende vondt lenge (en dag eller to tror jeg)om det er blindtarm. Hvis allmentilstanden din ikke er god, så syns jeg du skal snakke med lege. Kvalm?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:38   #5
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En-dags influensa?

Nei ikke kvalm heldigvis. Får se det litt an til i morra, da får eg ringe legen hvis det ikke er bra!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:40   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: En-dags influensa?

klem inn på høyreside av magen, og slipp raskt trykket. gjør det veldig vondt? I såfall er det blindtarm....
Forøvrig går det magesjau for tida, jeg hadde feber da det slo til på meg, var helt i tåka. Sambo fikk kramper.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:04   #7
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En-dags influensa?

Heisan!
En liten oppdatering. Var mye bedre i magen i dag, men siden vi skal til fjells neste uke så gikk jeg på legevakta på Ryen i ettermiddag.
Jeg hadde blod i urinen og forhøyet CRP. Fikk beskjed å gå til fastlege til uka og ta nye prøver. Burde ikke dra til fjells sa han!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse og Influensa terry Ketolysekuren 5 11-07-08 10:58
Please ... Har noen tips til en dags- eller ukes vedlikeholdsmeny (Atkins) fremtidoghåp Lavkarbo generelt 1 14-05-07 14:13
Kommentarer på 1 dags meny? mam Atkins kosthold 3 10-11-04 11:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no