Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-11, 08:01   #7651
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Er sjokoladefondant det egentlig skal bli, men vil gjøre det om til muffins:P
Og ja, vet at målingene ser rare ut, for det var en oppskrift for så og så mange porsjoner

Selvfølgelig kan du prøve å gjøre oppskriften lavkarbo vennlig, men det er ikke alltid like enkelt og jeg liker heller ikke å kaste mat så sånn prøving feiling har jeg gitt opp.

Anbefaler deg å prøve disse muffinsene her. har ikke prøvd de selv ennå, men alle skryter av de. Viss du tar deg tid til å lese igjennom finner du masse tips og råd om ulike smakstilsetninger, bl.a. sjokolade.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-05-11, 12:32   #7652
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det vanlig å få bekkenløsning av å gå ned i vekt? eller bare det å være tung?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-05-11, 12:38   #7653
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Er det vanlig å få bekkenløsning av å gå ned i vekt? eller bare det å være tung?

Du er sikker på at det er bekkenløsning slik gravide får? Det er ikke "bare" bekkensmerter på grunn av vekta da? Eller kan du være gravid og ha fått det veldig tidlig kanskje?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 14-05-11, 12:43   #7654
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du er sikker på at det er bekkenløsning slik gravide får? Det er ikke "bare" bekkensmerter på grunn av vekta da? Eller kan du være gravid og ha fått det veldig tidlig kanskje?

oi.. Tror ikke jeg er gravid nei, men den tanken har jeg ikke tenkt engang. Jeg hadde bekkenløsning under svangerskapet sist og jeg kjenner igjen det sterke ubehaget i leddet mellom lårbeinet og bekkenet, akkurat som om det løsner og er det stråler i både bein og rygg. Ganske likt bekkenløsning og har hatt det i en 2 dager nå..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-05-11, 15:19   #7655
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

oi.. Tror ikke jeg er gravid nei, men den tanken har jeg ikke tenkt engang. Jeg hadde bekkenløsning under svangerskapet sist og jeg kjenner igjen det sterke ubehaget i leddet mellom lårbeinet og bekkenet, akkurat som om det løsner og er det stråler i både bein og rygg. Ganske likt bekkenløsning og har hatt det i en 2 dager nå..

Så lenge du har vært gravid og har hatt bekkenløsning, kan du få det igjen nær sagt når som helst!
Jeg sliter 3-4 dager hver eneste gang jeg har mensen! Går helt opp i "limingen" og tåler ingen ting før bekkenet sier tydelig i fra!

Men dersom dette er første gang siden siste svangerskap, hadde jeg nok tatt en gravitest, ja! Første svangerskap merket jeg pga at jeg ikke kunne ligge i solarium- sengen mer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-05-11, 18:36   #7656
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da har jeg også et spørsmål, laget en egen tråd, men her er det så mye aktivitet, at jeg prøver meg her også:

Er det noen der ute som har en oppskrift på en sjokoladesmørkrem eller lignende til muffins? Har laget gode sjokolademuffins, men vil så gjerne få de til å se litt pene ut.. Litt sånn:

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 14-05-11, 20:38   #7657
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Smørkrem med sjokoladesmak!

Ingredienser:
100g smør
300g siktet sukrinmelis (eller tilsvarende søtning)
1 1/2 ss kakao
1 1/2 ts vanilje (orginaloppskriften bruker 1 1/2 ts vaniljesukker)
3 ss kaffe

Fremgangsmåte:
1. Smøret må være temperert før man begynner for å få et godt resultat.
2. Smøret piskes sammen med det tørre til en smidig masse, før kaffe tilsettes.
3. Som en smaksvariasjon kan du tilsette likør, brun rom, eller annet. (Amaretto, Grand Marnier, eller Kahlua kan brukes.)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 14-05-11, 21:29   #7658
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så lenge du har vært gravid og har hatt bekkenløsning, kan du få det igjen nær sagt når som helst!
Jeg sliter 3-4 dager hver eneste gang jeg har mensen! Går helt opp i "limingen" og tåler ingen ting før bekkenet sier tydelig i fra!

Men dersom dette er første gang siden siste svangerskap, hadde jeg nok tatt en gravitest, ja! Første svangerskap merket jeg pga at jeg ikke kunne ligge i solarium- sengen mer!

Takk for svar, men jeg er nok ikke gravid, det må man ha sex for å få til og her er det er par måneder siden sist Jeg aner ikke hvor dette kommer ifra og det har ikke vært så ille før som det har vært de siste dagene og det er først nå jeg vil kalle det bekkenløsning, før var det mest ubehag i halebenet. men jeg merker at jeg får mer og mer vondt i knærna også og det føles ut som de glipper ut av ledd av og til. Jeg tror ikke de gjør det, men det kjennes slik og det er veldig veldig vondt. Jeg bærer på sønnen min hver dag og han er 12kg, noe som er alt for tungt for meg når jeg har for mye av meg selv å bære på også, så jeg aner en mistanke om at smertene og ubehag kommer av overbelastning på leddene. Ryggen henger seg opp oftere og oftere også.
Jeg tror jeg er i nærheten av eggløsning også og jeg har hørt at man kan kjenne en slags bekkenløsning da også, så det kan ha en sammenheng med det også

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 14-05-11, 23:03   #7659
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde bekkensmerter ved egløsning på lavkarbo, så det kan veldig være det! Fra korsrygg og navle ned til knærne. Jeg visste ikke at jeg hadde EL i det hele tatt, så jeg ante ikke hva smertene kom av
Ellers kan det være en strekk? Ikke sklidd eller trådd feil i det siste?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-05-11, 23:12   #7660
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hadde bekkensmerter ved egløsning på lavkarbo, så det kan veldig være det! Fra korsrygg og navle ned til knærne. Jeg visste ikke at jeg hadde EL i det hele tatt, så jeg ante ikke hva smertene kom av
Ellers kan det være en strekk? Ikke sklidd eller trådd feil i det siste?

Nope. Jeg fikk en overbelastingsskade i ene kneet i april for å ha trent for hard og for tungt, men ellers så er jeg frisk som bare det og det kom helt uventet. Jeg kjenner det som om beina mine fysisk løsner fra festet sitt i bekkenet, akkurat slik det var med barn i magen. Når det løsner så stråler det intenst opp i korsryggen og ned til knærna. Etterpå blir jeg kjempestiv i korsryggen, som om jeg vil at det skal knekkes opp, men ingenting hjelper. Så det er tider hvor det er kjempevondt og jeg må legge meg ned, og ellers så er det bare verkende og jeg føler at noe kan gli ut når som helst så jeg unngår fysisk krevende situasjoner.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 15-05-11, 21:27   #7661
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet at man kan legge på seg x-antal kilo pr år, om man drikker x-antall øl pr uke/mnd.
Men, finnes det en lignende utregning for vin?

Og, når folk som ikke spiser lavkarbo skal slanke seg, så velger de knekkebrød fremfor brød, hvorfor? Hvorfor er knekkebrød bedre enn brød?

Og, hvorfor blir man så tørr i munnen av å drikke rødvin?


Sist redigert av Lava : 16-05-11 kl 09:06.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 15-05-11, 21:52   #7662
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du legger ikke på deg av vin med mindre det er innmari mye sukker i den.
At du blir tørr i munnen av f.eks rødvin er på grunn av garvestoff, som er et biprodukt av skall, frø og stilk fra vinbærene, lærte jeg en gang. Garvestoff konserverer noe, om du velger en lettere vin, så blir du også mindre tørr i munnen (og mindre fyllesyk ).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-05-11, 22:03   #7663
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Beste eg har vore borte i, er biovin frå Frankrike. Den var fri for sulfid, vart aldri dårleg av den.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-05-11, 22:17   #7664
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg syns både vin og øl smaker rett og slett humbug. Folk sier at det er noe man må lære seg å like, men hvorfor skal jeg lære meg å like noe jeg ikke liker?

Sånn fra spøk til revolver; rødvin smaker eddik, hvitvin smaker sur sats etter min mening og øl det smaker...ja det smaker ikke bra.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 16-05-11, 00:06   #7665
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hva gjør du når du er skikkelig forbanna (me go grunn xd), for å roe ned?? har vært rimelig irritert/førbanna omtrent siden kl 1700 idag, (jobbsammenheng). men er endelig hjemme, men kjenner jeg "oser" irritasjon enda, vanskelig å få roe ned føler jeg. noen tips?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-05-11, 00:07   #7666
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Gå en rask tur !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 16-05-11, 00:09   #7667
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Gå en rask tur !

går alltid hjem fra jobb, ca 15-20mins rask gange^^
hjalp lite idag dessverre hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-05-11, 00:11   #7668
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Huffda, - hva med å slå i en pute ? Til du blir svett ! Og si det du KUNNE TENKT deg å si ! (men som du kanskje ikke sa?)

Lykke til !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 16-05-11, 00:12   #7669
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Huffda, - hva med å slå i en pute ? Til du blir svett ! Og si det du KUNNE TENKT deg å si ! (men som du kanskje ikke sa?)

Lykke til !

hehe høres ut som en ide men skal si det jeg mener imorgen, men hjelper lite å kjefte på kunder for noe sjefen har tullet til xD

føler meg bedre allerende, kanskje bare smart å få ut litt her, alltid støtte å få,
Takk
<3

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-05-11, 00:13   #7670
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ja, jeg skulle til å si det ! Forumet hjelper alltid, er min erfaring.

Hjelper alltid å få tasta litt !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 16-05-11, 00:14   #7671
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

ja, jeg skulle til å si det ! Forumet hjelper alltid, er min erfaring.

Hjelper alltid å få tasta litt !

hehe javisst, spesielt når samboeren min er omtrent like gretten selv , holder på med røykeslutt han da hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-05-11, 00:16   #7672
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hehe javisst, spesielt når samboeren min er omtrent like gretten selv , holder på med røykeslutt han da hehe

Jeeeez ! det æ'kke bare én ting, nei !

Man kan jo prøve og gå å legge seg med en god bok, eller no'.

Eller et frøknekkebrød med mye smør !

Jeg har to ferdigbakte brett på kjøkkenet nå ! Mmmmm

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 16-05-11, 00:19   #7673
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeeeez ! det æ'kke bare én ting, nei !

Man kan jo prøve og gå å legge seg med en god bok, eller no'.

Eller et frøknekkebrød med mye smør !

Jeg har to ferdigbakte brett på kjøkkenet nå ! Mmmmm

mmh høres herlig ut
send over noen til meg også hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-05-11, 00:20   #7674
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du HAR oppskriften på Nannahs frøknekkebrød, håper jeg ? De er såååå deilige !!! OG sunne ! OG kjappe når man har dårlig tid. med skinke og mye majones ! Eller Delikats rekesalat !

Mmmmmm !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 16-05-11, 00:21   #7675
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Du HAR oppskriften på Nannahs frøknekkebrød, håper jeg ? De er såååå deilige !!! OG sunne ! OG kjappe når man har dårlig tid. med skinke og mye majones ! Eller Delikats rekesalat !

Mmmmmm !!!

hehe kan nok finne oppskriften, men litt sent for meg å bake nå hehe xD

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no