Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Skal ha fest i morgen ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-07-08, 08:40   #1
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Skal ha fest i morgen ...

Stor fest! Skal feire 40 års dagen min. Og denne dagen tenkte jeg at jeg ikke skulle tenke så mye på dietten. Men ettersom det nærmer seg, så får jeg nesten panikk når jeg tenker på at jeg kanskje spiser noe jeg ikke skulle ha spist, og at jeg kommer til å legge på meg!
Selve maten er grei, vi griller kjøtt og fisk, men jeg tenker på kaker.....Kunne tenke meg et kakestykke, men er det en kake som jeg kan spise uten å få dårlig samvittighet? Jeg har funet flere kakeoppskrifter her inne, men ingen oppskrifter er skrevet av folk fra Eurodiett, og da blir jeg usikker. Noen som vet om det er NOE jeg kan spise?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:47   #2
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Skal ha fest i morgen....

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

Stor fest! Skal feire 40 års dagen min. Og denne dagen tenkte jeg at jeg ikke skulle tenke så mye på dietten. Men ettersom det nærmer seg, så får jeg nesten panikk når jeg tenker på at jeg kanskje spiser noe jeg ikke skulle ha spist, og at jeg kommer til å legge på meg!
Selve maten er grei, vi griller kjøtt og fisk, men jeg tenker på kaker.....Kunne tenke meg et kakestykke, men er det en kake som jeg kan spise uten å få dårlig samvittighet? Jeg har funet flere kakeoppskrifter her inne, men ingen oppskrifter er skrevet av folk fra Eurodiett, og da blir jeg usikker. Noen som vet om det er NOE jeg kan spise?

Bare nysgjerrig på hvordan du (og dere andre her inne) løser slike "problemer" som fest ol. Skal på reunion i helgen, og jeg vet det blir vin/ost og kjeks. Er i fase 1 jeg nå. Ødelgger jeg alt med ett par glass vin? Eller er det bare å starte på ny frisk på søndag?

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:39   #3
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Skal ha fest i morgen....

mrs big, søk opp gerds ostekake, den er knall! eller, nå er det nok en stund siden bursdagen da...
Når jeg må spise ute passer jeg på å unngå karbo, så ost er greit, og for mye vin er mye bedre enn tre tørre kjeks...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:49   #4
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Skal ha fest i morgen....

Bare ost og vin er jo deilig, da. Tørr og hvit, må vite. Og så får man jo håpe at vertsskapet vet at stangselleri og blåskimmelost nærmest hører sammen. ( - og så Fiin Gammel Portvin, da, men det sa jeg ikke )

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 20:08   #5
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Skal ha fest i morgen....

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Bare ost og vin er jo deilig, da. Tørr og hvit, må vite. Og så får man jo håpe at vertsskapet vet at stangselleri og blåskimmelost nærmest hører sammen. ( - og så Fiin Gammel Portvin, da, men det sa jeg ikke )

Blåskimmelost og stangselleri hørtes yumi ut, det skal jeg ta med meg!

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når skal jeg veie meg, morgen/kveld? Lisekir Spørsmål og svar 2 03-04-08 12:25
Skal på kurs i morgen - tips til mat? sma Ketolysekuren 6 01-02-08 22:37
Jeg skal til Sverige i morgen... Aadi Lavkarbo generelt 7 13-03-06 15:09
jeg skal på fest!hva kan jeg drikke? elinej Induksjonen 10 04-12-04 20:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no