Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Atkins-bar eller 70% sjokolade?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-12, 07:21   #51
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar eller 70% sjokolade?

Synes dere er flinke som klarer å holde dere unna sjokolade Jeg klarer ikke det! Er nok sjokoholiker og reagerer ikke merkverdig på noe slag egentlig. Kan spise 70 og 86% og atkinsbarer uten å oppleve magetrøbbel. I starten kunne jeg merke litt ubehag ved inntak av for mye sjokolade fra sukkerfritt og cavalier -men det har gitt seg nå, av en eller annen merkelig grunn

Jeg unner meg nok sjokolade litt for ofte, ikke bare i helgen hos meg -desverre! Men nå er ikke målet mitt å gå ned i vekt så veldig mye mer heller -jeg føler jeg er i mål og trives der jeg er nå i grunn -synes man skal kose seg litt og jeg Men når det er sagt så har jeg blitt bedre altså! Før kunne jeg spise 1-2 sjokolader om dagen.. Nå blir det gjerne to (innimellom tre) dager hvor jeg inntar litt mer enn jeg kanskje burde samt en dessert dag hvor det er lapper, vaffler, kake, "dessert" laget på lavkarbovis

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 09:49   #52
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar eller 70% sjokolade?

Jeg har bestilt usøstet sjokolade fra iherb.com nå som jeg skal smelte og søte med sukrinmelis/natreen. Koster lite.http://www.iherb.com/Ghirardelli-Pre...3-g/33026?at=0

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
86 % sjokolade på Atkins? matitt Lavkarbo generelt 2 09-12-08 07:47
Sukkerfri sjokolade på Atkins?? marit 29 Atkins kosthold 0 23-10-07 09:36
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
Atkins sjokolade xCamilla Ketolysekuren 7 24-08-06 16:43
Atkins sjokolade-shave-is Iset Kake/dessert og snacks 4 04-01-05 19:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no