Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

En stooor takk!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-10, 12:55   #1
Josefa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Norge
Innlegg: 14
Josefa er på en erverdig vei
Smile

En stooor takk!

Hei kjære med-lavkarbo-mennesker!

Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg har startet et slankeprosjekt, for så å gi opp noen dager senere. Lavkalori, grønnsakssupper, jeg har prøvd det og feilet-gang på gang. Men det var før jeg fant lavkarbo, og innså at det er karbohydrater som er min fiende, og ikke det naturlige fettet man finner i uprossesert mat. Jeg har det siste halvåret gått ned 20 kg på lavkarbo, og har aldri følt meg bedre. Nå har jeg en BMI på 19, og jeg har mer overskudd enn noengang tidligere, og selv om jeg spiser mer enn jeg har gjort før (av fornuftig mat, holder meg langt unna ferdigmat, noe som også har gjort meg til litt av en kokk om jeg tør si det så har jeg ikke problemer med å holde vekten nede (bank i bordet!)

Men selvskryt til side, det jeg egentlig ville si, er tusen takk til alle som skriver og diskuterer her og legger ut oppskrifter og tips! Det har hjulpet meg veldig mye på veien til et sunt og lykkelig liv- og jeg hadde nok ikke klart meg så bra uten denne siden.

Jeg har selv ikke vært aktiv i forumet, annet enn at jeg har lest gjennom så og si alt...Hehe. Nå som jeg er på idealvekten er jeg innom litt sjeldnere,men jeg synes det var på sin plass å si en gang for alle at jeg er kjempetakknemlig for ildsjelene som tar seg tid til å svare på alle mulige spørsmål. Sammen er det lettere! Og til alle som er på vei til målet sitt; ikke gi opp, det tar tid, svette og ofring, men det er så verdt det! Stå på!

Ellers vil jeg anbefale alle å ta en titt inn på www.marksdailyapple.com, en livsstil jeg nå følger etter å ha nådd målet mitt- han er veldig inspirerende og kunnskapsrik på trening og ernæring, og gir et godt innblikk i hvordan lavkarbo og et "kosthold fra naturen" kan fortsette å være en livsstil selv etter å ha nådd målet.

Ha en flott dag alle sammen!

Stor klem fra Josefa

Josefa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert / Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk! sanjul Ketolysekuren 0 27-09-09 14:04
Stooor matboks kjøpes hvor? beate Generell ernæringsdebatt 4 12-05-08 21:52
Takk! Sunda Livets lyse side 4 28-01-08 14:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no