Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Min vei mot et lettere liv.

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-08, 10:40   #1
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Min vei mot et lettere liv.

Tenkte jeg skal prøve meg på en dagbok, kan være morsomt å se tilbake på etterhvert.
Jeg er 40 år, er mamma til 6, og gift på 10 året.
Har alltid vært litt overvektig, de 10 siste årene så mye at det har blitt plagsomt. Startet på Atkins 21 mai, veide da 108, sist jeg veide meg sist fredag var vekta 99. Gikk ned en del på inntruduksjonsfasen. Etter den ca 1 kg hver 14 dag. Jeg unner meg vel litt for mye kos til at jeg kan rase noe raskere ned i vekt. Er i ketose hele tiden, men unner meg litt for ofte en neve nøtter, og lite øl eller et glass vin på lørdagskvelden. Siden jeg har så mange kg og bli kvitt, og regner med å leve på lavkarbo resten av livet ser jeg ikke noen vist i å være for streng eller. En av mine største utfordringer blir å bli mere aktiv. Gikk en times tur i går, og håper at jeg skal kunne klare og gjøre det til en vane. Noe annen trening tror jeg ikke jeg orker før jeg har blitt lettere.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv! mor til 3 gutter Ketolysekuren 23 04-01-08 13:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no