Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg skulle ønske...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-09, 16:48   #1
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Jeg skulle ønske...

...at vi kunne få like store opprørskampanjer mot de etablerte kostholdsrådene som vi har fått imot svineinfluensavaksinen...

Vil tro det er betraktelig flere som lider under fedme og livsstilssykdommer enn under svineinfluensa.

DET hadde vært noe det

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 12:41   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skulle ønske...

Du får få en av de store medisinprodusentene til å lage en lavkarbo-pille... Jeg er ikke i tvil om at de står bak mye av hysteriet for å få payback for vaksineutviklinga.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 09:44   #3
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Jeg skulle ønske...

PlaxoSmithKline tjener bra penger iallefall.

Jeg visste det var "mye penger i legemiddelbransjen" men tok meg bryet til å sjekke kvartalsrapporten deres. I 3. kvartal i år gikk de med et overskudd på 1 500 000 000 pund. Ja, 1.5mrd pund - røft regnet 15 mrd kroner. Etter skatt. På ETT kvartal!

Skulle kjøpt aksjer der for et par år siden ja...

Og jeg er ikke sikker på om jeg er paranoid når det gjelder det her, eller om jeg ikke er paranoid nok - for det skurrer når sjefen for helsedirektoratet sier "Salgstallene viser at legene ikke foreskriver nok Tamiflu". Og hele misforholdet mellom hysteri og faktisk resultat av svineinfluensaen.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 09:54   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skulle ønske...

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Og hele misforholdet mellom hysteri og faktisk resultat av svineinfluensaen.

Ja, og det faktum at legene var særdeles skeptiske inntil noen dager før vaksinen kom, hvor "alle" plutselig snur når man oppdager at folk har hørt på legene og vil vente med, eller ikke ta, vaksine... DA blir det plutselig fryktelig farlig å ikke vaksinere seg, og alle må ta på flekken.
I tillegg til at de er utrolig raske til å dysse ned eventuell negativ omtale av vaksinen, som den saken i går om at sveits ikke godkjente den til f.eks gravide. Det tok omtrent 5 min før det var uttalelser overalt om hvor trygt det var....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle så ønske zapnix Spørsmål og svar 7 04-03-09 14:49
Et ønske guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 21 13-06-04 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no