Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

4 uker, hva nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 15:21   #1
aggie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 54
Innlegg: 36
aggie er på en erverdig vei
Smile

4 uker, hva nå?

Nå har jeg vært 4 uker på ketolysekuren. Gått ned 6 kg ( 3kg første uka, så 1 kg pr uke) - Har 8 kg til jeg skal ned.

Jeg har spist ca 15 karber om dagen ( har synda litt med vin, salt og kunstig søtnig, og trent litt lite den siste uka)

Men nå skal jeg begynne å spise karber igjen, så smått. Tenkte første uka å unne meg en gulrot til dagen.... så skal man j o øke på igjen.

Har noen tips til hva som er lurt å trappe opp med etter gulrota?

aggie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:43   #2
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: 4 uker, hva nå?

Men hvorfor vil du trappe opp på karbene før du er ferdig? Det virker jo som det går så fint for deg?

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:52   #3
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: 4 uker, hva nå?

Ja, hvorfor det?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 20:04   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker, hva nå?

yeah, whyyy?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:36   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: 4 uker, hva nå?

Se på karbotrappa til Atkins dietten! Vedvarende vekttap heter fasen. Gulerot kommer langt opp, men første uka kan du jo for eksempel øke på det av grønt du liker nå? Du finner dette inne på Atkins-delen her inne!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:48   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker, hva nå?

Hei
Fortsett på ketolysekuren. Der er det jo lov å øke mengden av karbohydrat etter noen uker for å kunne unne seg LITT gulrot og litt andre grønnsaker slik at man får et variert kosthold. Forutsetningen er at man fortsatt er i ketose.

Never change a winning team !

Vennlig hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Hva bør jeg kjøpe med meg fra USA? Trilla Kosttilskudd 3 26-09-05 20:50
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no