Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekur og resten av familien

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-09, 13:30   #1
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Ketolysekur og resten av familien

Hei, samboeren min lurer på hvordan han skal forholde seg til min fettrike diett når jeg lager mat?
Han trenger ikke gå ned noe særlig og vil gjerne fortsette med både melk og brød som vanlig.
Er det sånn at jeg da bør lage litt mer "normal" mat til han med litt mindre fett eller spiller dette ingen rolle?
Er liksom redd for at han skal gå opp i vekt som et resultat av min fettrike kost.... Har hørt at man ikke skal blande mye karbo og fet man sammen. Og jeg vil helst slippe å lage to middager

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:34   #2
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og resten av familien

Jeg koker grønnsaker og poteter til dem som vanlig, kjøttet er jo stort sett likt uansett.
Så har jeg på litt ekstra smør på mine grønnsaker (og jentungen siden hun elsker smør)
Har han lyst på noe som jeg ikke kan spise, ja da får han lage det selv.

Har jeg lyst på noe som inneholder for mye fett for ham så lager jeg det, og han noe annet.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:41   #3
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og resten av familien

Det var jo egentlig en grei løsning.... Vi spiste ostelasagne (oppskrift herfra) igår og det syns han ble litt for voldsomt gitt, mens jeg koste meg jo glugg ihjel!!! Og jentene hans. Deilig var den!! Dumme mannenhe he he.

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:48   #4
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og resten av familien

Sambo er inneforstått om at jeg gjør dette for min skyld, og han har ingen intensjon om å ødelegge dette for meg. Han skjønner hvorfor jeg gjør det, og som han selv sier så har han ingen problemer med å lage mat.

Han flirer riktignok godt av meg når jeg ikke spiser brød, og nærmest ser misunnelig på brødskiva hans.
Men han har sluttet med småspising, sluttet med snop osv han også. Han støtter meg fullt og helt ut i dette, og det tror jeg er viktig for at man skal klare det som eneste person i familien. At man har den andre parts fulle støtte.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 15:02   #5
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og resten av familien

Ja, der er jeg helt enig med deg. Sambo er flink han også for han vil jo at jeg skal ha det bra med meg selv. Du... en annen ting.... hvordan får du lagt ut linken til journalen din på signaturen???

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 17:59   #6
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og resten av familien

Det finnes en oppskrift på det et eller annet sted. JEg gjorde det for 2 år siden eller noe og husker det ikke akkurat nå.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolysekuren/ familie


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Planlagt sprekk til ett måltid - hva med resten av dagen? Mistral Ketolysekuren 6 14-05-09 07:39
Ketolyse resten av livet? Ella-A Ketolysekuren 12 21-10-08 22:13
Hvordan unngå at resten av familien ikke eser opp? Megvel Optimal Ernæring 8 30-11-07 23:15
Hva med resten av familien? Megvel Ketolysekuren 9 30-11-07 07:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no