Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svimmel

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-11, 22:44   #1
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Svimmel

Hei på dere!
Jeg har vært i ketose siden juli og synes det går veldig bra. Men de siste ukene har jeg blitt så svimmel når jeg reiser meg brått og sånn. Skikkelig vemmelig. Jeg vet det er normalt og bli svimmel i førsten når man er i ketose. men kroppen min er vel vant med det etter 6 måneder?? Har alltid hatt et kjempe bra jernlager, så tror ikke det er noe galt med det. Skal jo til legen snart å ta prøver.
Men bare lurte på om dere erfarne damer her inne har vært borti det

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:55   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Svimmel

En sjekk av generell tilstand hos lege er nok en god idé. Blir selv i perioder veldig svimmel/uvel av å reise meg opp fra liggende til sittende / sittende til stående, da er det på grunn av lavt blodtrykk - men det er som regel bare problematisk når jeg av andre grunner ikke klarer å drikke/spise tilstrekkelig. (Kan feks ikke ta en varm dusj uten å ha drukket en halvliter vann først - da går jeg rett i dørken. ) Men det kan nok være flere grunner til akkurat den symptomatikken. Lykke til!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 00:01   #3
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Svimmel

Jeg har hatt svimmelanfall både av tomme jernlagre og av lavt blodtrykk. Tror det kan være lurt å sjekke om du mangler noe hos legen, ja. Tror ikke det er ketoserelatert etter så lang tid i ketose.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svimmel.. tattoogl Generell ernæringsdebatt 5 12-01-11 19:57
Svimmel Summergirl Fysisk og mental helse 8 19-02-09 18:32
Svimmel ... Kathrine Ketolysekuren 9 12-01-09 17:01
Jeg er så svimmel! lily Spørsmål og svar 12 27-04-08 07:20
Svimmel. Feline Ketolysekuren 5 16-03-06 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no