Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-11, 12:57   #776
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg trenger hjelp!

Nå har jeg vandret rundt i korridorene i 4 timer, og leter fortsatt etter eksamensvognen? Har fått utlevert oppgaven til i morgen, men finner ingen konsentrasjon....

De eneste vognene jeg har vært innom i dag er frokostvognen, og "bryllupsplanlegger"-vognen..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:12   #777
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.


Bare hold fokus på hvorfor du vil drive med ketolyse, kanskje det motiverer? Jeg kjenner trangen selv til å bare slippe all kontroll og falle for fristelser, men jeg føler meg bedre på lavkarbo og ketolyse så jeg greier å holde meg unna stor sett, men har blitt et par sprekk også ja.. Jeg har funnet ut at om suget blir for sterkt så tillat deg en dag med høykarbo for å få det ut av systemet, så slipper du å slite i dagesvis fordi du har lyst på noe. Så går du tilbake til ketolyse dagen etterpå og later som ingenting problemet er om det går mer enn 1 dag med høykarbo da kommer suget for å bli, hvertfall for meg. Tar jeg meg ei hel helg med høykarbo så går jeg å sutrer over sukkersug i flere dager og opp til uker før det gir seg! Ikke verd det..


Jeg skal heller kose meg med piel de sapo-melon i dag, og drite litt i karbohydratene.

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 17:02   #778
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Jeg trenger hjelp!

Nå har jeg vandret rundt i korridorene i 4 timer, og leter fortsatt etter eksamensvognen? Har fått utlevert oppgaven til i morgen, men finner ingen konsentrasjon....

De eneste vognene jeg har vært innom i dag er frokostvognen, og "bryllupsplanlegger"-vognen..

Kan hjelpe deg å lete jeg, for nå er jeg ferdig med min og håper det blir leeeenge til neste gang.

Har tilbragt 7 timer + litt venting i eksamensvogna, nå er det nok best for meg i stille vogna tror jeg, bomull i hodet, vondt i arm, nakke og skuldre... men er utrolig lettet over at det er over da og tror det gikk greit. Så var det bare å vente på resultatet, er det en egen tålmodighetsvogn her?

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 17:04   #779
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

*kopler på konsentrasjonsvogn til Supah*

Nøytralt innredet, god stol, passe høyde på bordet og et godt utvalg skrivesaker.

You go, girl !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 17:05   #780
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Det finnes ingen tålmodighetsvogn, dessverre. Henvend deg til konduktøren. Hun har en krem . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:37   #781
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg var forresten i vektvogna til offisiell veiedag på morgenen og har gått ned 1kg.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:39   #782
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

*kopler på konsentrasjonsvogn til Supah*

Nøytralt innredet, god stol, passe høyde på bordet og et godt utvalg skrivesaker.

You go, girl !


Åh! Tusen takk! Jammen hjalp det ikke litt også. Jeg har i alle fall lest litt. Og har ikke lenger total panikk!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:32   #783
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Glimrende, Supah ! Jeg visste hva jeg gjorde !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:44   #784
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært i "belaste hælen på operert fot"-vogna, og det gikk kjempebra, om enn noe sakte.... skilpadde-tempo på tur ute i sola.

Lagde omelett til frokost, og blomkålsuppe til middag.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:54   #785
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Glimrende, Supah ! Jeg visste hva jeg gjorde !

Ja, det gjorde du tydeligvis! Kan du ordne slik at jeg gjør det bra på eksamen i morgen også? Takk takk!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:08   #786
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

*fjerner andre, forvirrende tanker hos Supah og lar konsentrasjonen gå omkring de VIKTIGE ting til eksamen*

*sender også over goood avslapping*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:12   #787
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

*fjerner andre, forvirrende tanker hos Supah og lar konsentrasjonen gå omkring de VIKTIGE ting til eksamen*

*sender også over goood avslapping*


Tusen takk

Da skal jeg gå til eksamen i morgen med godt mot!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:15   #788
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Glimrende, Supah !

Og lykke til !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:19   #789
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Lykke til på eksamen i morgen, supah!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:21   #790
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Åååå!

Tusen takk dere! For et trivelig tog dette er!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 07:37   #791
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Vi krysser alt vi har for deg, Supah ! ( - dog ikke beina - )

Lykke, lykke til i dag !

*ber alle sende rolige, gode og konsentrerte tanker til Supah i dag*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 07:59   #792
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Vi krysser alt vi har for deg, Supah ! ( - dog ikke beina - )

Lykke, lykke til i dag !

*ber alle sende rolige, gode og konsentrerte tanker til Supah i dag*

Nemmen er ikke du bare herlig!

Er på vei ut døren nå, men måtte bare sjekke forumet først (selvsagt), og det er jeg glad for at jeg gjorde!

TUSEN TAKK!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:07   #793
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Lykke til på eksamen Supah, du ser vel denne først etterpå, så håper du er fornøyd med innsatsen

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:08   #794
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

I dag er det rolig vogna på meg, men skal forsøke å komme en tur i treningsvogna.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:41   #795
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Årrrrgh! Jeg er så sint at jeg sprekker snart!
Jeg velger å ikke veie 1 dag og jeg går OPP i vekt!! Faaaaaaaen mildt sagt! Derfor kan jeg ikke gå en dag uten å veie ser man, og veiedag er bare 2 dager unna! Ikke sjangs for at jeg greier å gå ned noe til da.. I tillegg til at vekta irriterer meg så har guttene greid å rotte seg sammen å bryte seg inn i fugleburet! Buret er av størrelsen gigant og det er ikke bare bare å rydde opp etter de heller. Gutten min som den pøbelen han er så har han måket ut kilovis med sand! Og plaget den tammeste fuglen der inne. Den er så nysgjerrig at hun ikke blir skremt så lett så hun hadde selvsagt prøvd å oppsøke kontakt med ungene, og det gikk jo ikke så bra. Men hun har det bra nå altså, ingen skade skjedd. Men buret ble altså brutt inn i 3 ganger før de endelig ga seg!
Han minste her driver å spiser alt han finner uansett hva det er så jeg har nok ikke greid å redde all sand fra han heller :/ blir noen spennende bleier framover.. Det er skjellsand det er snakk om så det er ikke sikkert han har fått svelget så mye, men man vet jo aldri. Tenk hvor rask de er når man snur ryggen til i ett minutt! Også er de så stille at man merker ingenting heller.
Nå har jeg plantet de foran tvn med drømmehagen på, så nå er det endelig litt ro.

Jeg har vært på lavkarbo i 2 måneder i dag og tok derfor nytt bilde, men siden jeg ikke har pc og resten av bildene ligger på ekstern hardisk så får jeg ikke sett om det er noen forskjell.. Blir spennende å se når jeg får sett! Men det så ikke ut som om det var så stor forskjell..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:49   #796
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Togtråden!

Så kjedelig Regret

Jeg har vært ombord i veievogna i dag og jeg har gått ned 1.5 kilo siden forrige offisielle veiing så dette ser ut til å gå rette veien

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:06   #797
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Lykke til på eksamen Supah, du ser vel denne først etterpå, så håper du er fornøyd med innsatsen

Tusen takk! Det gikk bedre enn fryktet..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 18:09   #798
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg er i heltalenevogna! Sambo er dratt på jobb for første gang (han har vært sykemeldt) på 5 uker! Jeg kjenner at jeg trengte virkelig en singlekupe! Jeg nyter timene, men gleder meg til han kommer hjem klokken 21 i kveld.

Jeg skal prøve meg på jobb igjen på kommende mandag. Første gang siden september. Har vært sykemeldt lenge og alle mistanker om trasig hjerte, lunger lever, nyrer, hjerne etc er alle avvist. Jeg håper jeg får diagnosen utslitt. For det er det jeg va. Nå begynner jeg komme meg!

Sånn NAVhistorisk sett, hva slags diagnose er grei nok? Jeg vet jo av psykiske problemer kan lage krøll for deg senere, men er utslitt greitt??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:29   #799
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Det med psykiske problemer trodde jeg hadde mest å gjøre med forsikringer? Har i hvert fall ikke hatt trøbbel med NAV med en slik diagnose. Tvert i mot fikk jeg klar beskjed om å prioritere å bli frisk, ev. gjøre ferdig videreutdanning, før jeg tenkte på jobb. Men det er vel ikke alle som er heldige og møter den forståelsen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:33   #800
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg skulle bli i roligvogna jeg, trodde jeg...
Nei, jeg har tatt en tur i ryddevogna, i "bibliotek-vogna" til ungene. Nå står det 3 poser med bøker som skal enten til loppa eller til niesa. Mannen er ute og kjører lopper og i helgen blir det stort sett den vogna på oss, i hvert fall hele lørdag på meg. Veldig spent på hvordan kroppen tåler det, men kan jo være ganske sosialt også da... Har klart å holde meg unna sove-vogna på dag/kveld både i går og i dag, det imponerer med den tøffe eksamensdagen i går...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no