Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bokmerke - kan det lages i tråder?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-07, 01:39   #1
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Bokmerke - kan det lages i tråder?

Jeg lurer på om det går an å lage et "bokmerke" i en journal?

Skal prøve å forklare hva jeg mener:
Når jeg abbonerer på en tråd som jeg ønsker å følge med i bruker jeg ofte litt for mye tid til å finne fram til der jeg gikk fra sist.

Er det en mulighet for å få til at man kan merke den sist leste i tråden, slik at jeg kan komme tilbake og lese mer siden?

Dette gjelder først og fremst på journaltråder for min del. Som ny forumbruker ønsker jeg jo å få med meg historien til folk jeg blir kjent med, og noen har veeeeldig mange sider! Da hadde det vært fint å kunne ta pause, sette et merke og komme tilbake senere og fortsette der jeg slapp...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 11:28   #2
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Blir ikke dette problemet løst ved å trykke på "Vis første uleste" som står over det første innlegget?

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:22   #3
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Blir ikke dette problemet løst ved å trykke på "Vis første uleste" som står over det første innlegget?

Jo det tror jeg nok, men er ikke det hvis jeg har lest tråden ferdig og det kommer inn noe nytt på den siden jeg var der sist?

Men hvis jeg skal lese i en tråd med f.eks 155 sider, og jeg ikke har tid til å lese mer enn 10, så skulle jeg ønske jeg kunne satt et merke der så jeg slapp å leter meg fram dette stedet neste gang.

Men jeg skal sjekke det der med "vis første uleste" nøye med en gang

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:33   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Om du trykker på den lille pilen som er fremfor innleggene du abbonerer på (eller innleggene som ligger under "uleste innlegg"), så skal du komme til det første nye innlegget i tråden siden sist du var inne og las.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:36   #5
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Ja, det går an.

Se her f.eks:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....584#post236584

Har ingen god måte å forklare hvordan du kan gjøre det på enklest mulig måte, men hvis du klikker på det 52-tallet og så der det står Tråd: Gerds nye livsstil... i høyre hjørnet, så har du riktig adresse du kan bokmerke.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:52   #6
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Ja, det går an.

Se her f.eks:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....584#post236584

Har ingen god måte å forklare hvordan du kan gjøre det på enklest mulig måte, men hvis du klikker på det 52-tallet og så der det står Tråd: Gerds nye livsstil... i høyre hjørnet, så har du riktig adresse du kan bokmerke.

Dette var en veldig god forklaring!!! TakkTakk!

Som den meget dataukyndige jeg er, var det lett å forstå, og jeg fikk det til!

Nå skal det prasktiseres!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:02   #7
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Jeg gjorde som du sa, Trolljenta, men hva skal jeg klikke på for å komme tilbake der jeg satter merket?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:18   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Jeg gjorde som du sa, Trolljenta, men hva skal jeg klikke på for å komme tilbake der jeg satter merket?

Du har vel adressen nå? Når du trykker på innleggsnummeret får du jo frem kun det ene innlegget og adressen til det, og da kan du enten la siden stå oppe til du er ferdig med den (jeg har ofte fullt av nettsider oppe samtidig selv om jeg ikke er på pcen eller gjør noe annet på nettet) eller du kan legge den i favoritter og gå tilbake til den senere.

Jeg bruker ofte denne metoden når jeg feks. skal vise folk et innlegg i en tråd, feks. om jeg skal lime inn linken til en oppskrift som ligger i en tråd. I stedet for å lime inn linken til HELE tråden da, bare limer jeg inn adressen til selve innlegget, så får folk selve innlegget frem med en gang de trykker på linken. Genialt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:54   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Jeg gjorde som du sa, Trolljenta, men hva skal jeg klikke på for å komme tilbake der jeg satter merket?

Du setter ikke noe merke, du finner bare frem til en adresse som du kan legge til i favorittene i nettleseren.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 15:27   #10
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Bokmerke - kan det lages i tråder?

ok, da tror jeg jeg forstår...skal teste det ut i kveld...takk Iset og Trolljenta! c",)

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no