Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Store porer i ansiktet ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 18:34   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Store porer i ansiktet ...

..jeg syns jeg har så store porer, særlig på nesa!!
Noen som kjenner til noen "vidundermidler" som kan hjelpe mot det??

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 18:48   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet...

Pore minimizer fra Clinique

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 18:53   #3
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Store porer i ansiktet...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Pore minimizer fra Clinique

Om du prøver denne, Victory, så si ifra om det hjelper a. Jeg sliter med det samme.

Har du erfaring med den selv, Georgine?

  Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:05   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet ...

Bruker den hver dag og nekter å gå ut døra uten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:07   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet ...

Åh takk for kjapt svar!

Da skal jeg prøve - skal komme med rapport jeg!
Ellers kom jeg på at jeg faktisk har hatt en selv tidligere, lurer om det var Biotherm jeg, en blå liten sak. Den tror jeg faktisk også jeg var fornøyd med..hmm.. hadde jeg jemmen helt glemt! Men er glad i Clinique så den skal jeg prøve.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:17   #6
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Bruker den hver dag og nekter å gå ut døra uten

Høres jo veldig lovende ut. Men det blir vel en del av en rutine, slik som f.eks. fuktighetskrem? Holder vel ikke å bruke den sporadisk?

  Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:27   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Høres jo veldig lovende ut. Men det blir vel en del av en rutine, slik som f.eks. fuktighetskrem? Holder vel ikke å bruke den sporadisk?

Helt riktig, du bruker den under makeup eller bare rett på. Jeg bruker bare litt over nesa og på haka og den gjør huden matt og porene blir mindre.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:28   #8
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet ...

Også krem over da, eller er det best at de får "lufta" seg?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:39   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet ...

Fungerer like bra uansett

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:40   #10
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Helt riktig, du bruker den under makeup eller bare rett på. Jeg bruker bare litt over nesa og på haka og den gjør huden matt og porene blir mindre.

Får spandere på meg en slik en, tror jeg. Takk for tips.

  Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:56   #11
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Store porer i ansiktet ...

mineral veilen til bare minerals gjør porene mindre synlig, men den må legges på med liten kost.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:12   #12
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

mineral veilen til bare minerals gjør porene mindre synlig, men den må legges på med liten kost.

Er det bismuth i den?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:35   #13
privi
Medlem
 
privi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Randaberg
Alder: 51
Innlegg: 324
privi er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Vil anbefale deg å bruke Skin Doctors Microhudslipesystem.
*Powerbrasion*
Inneholder slipekrem + fornyende krem

Sliper ned porene og huden blir strålende og glatt på kort tid. Er like effektivt som om du tok behandling i hudpleiesalong. Jeg er hudpleier og har jobbet med mye oppigjennom årene. Men resultatene som Skin Doctor gir har imponert meg stort!

__________________
privi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:55   #14
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av privi, her.

Vil anbefale deg å bruke Skin Doctors Microhudslipesystem.
*Powerbrasion*
Inneholder slipekrem + fornyende krem

Sliper ned porene og huden blir strålende og glatt på kort tid. Er like effektivt som om du tok behandling i hudpleiesalong. Jeg er hudpleier og har jobbet med mye oppigjennom årene. Men resultatene som Skin Doctor gir har imponert meg stort!

Spennende! Hvor får man dette da? I hudpleiesalonger, eller er det parfymerier som også har det?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:07   #15
privi
Medlem
 
privi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Randaberg
Alder: 51
Innlegg: 324
privi er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Serien føres av parfymerier

Vet ikke hvem som fører den på din kant av landet

__________________
privi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:04   #16
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet ...

Da blir det kikkerunde!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 23:15   #17
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Store porer i ansiktet ...

Det jeg synes funker best er å bruke en primer under foundationen. Da forsvinner porene, og sminken holder myyyyyyyyyyyyyye lenger uten å bli blank. Jeg bruker Benefit 'That Gal', men har hørt at Clarins primer funker like bra.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 00:12   #18
privi
Medlem
 
privi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Randaberg
Alder: 51
Innlegg: 324
privi er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Primer og baser under foundation er supert. Men om en ønsker å forbedre hudens struktur til det bedre så må det grep til i hudpleieprogrammet en bruker hver dag.

Glad vi er kvinner...make up kan fixe såå mye

__________________
privi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 08:42   #19
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Store porer i ansiktet ...

Min hudpleier sier iallefall at det ikke finnes noe mirakelprodukt for å minske store porer, så hun anbefalte å skjule dem fremfor å bruke masse penger på ting som ikke virker. =)

Jeg bruker MANGE penger (alt for mange, huff..) på gode hudpleieprodukter, og selv om jeg over tid har fått mye finere og kvisefri hud, har jeg fremdeles store porer dessverre. Men primer og en god foundation funker!

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 09:51   #20
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Store porer i ansiktet ...

Hva med ting som "drar" ut de sorte prikkene?? Da virker de jo også gjerne mindre, verfall mindre synlige. Noen tips her?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:05   #21
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Store porer i ansiktet ...

Det finnes vel ikke noe mirakelkur der heller dessverre, det handler om å ha en god hudpleierutine.

Kjøp gode produkter fra trygge merker (Decleor, MD Formulations og Matis har gode produkter, men er dyre. Kjøp på ebay!). Innfør rensemasker og skrubber i rutinen din. Gjør det et par dager i uken. Skrubb først (gjerne i dusjen, da får porene åpnet seg litt), og bruk rensemasken etterpå. Ikke bruk hudkremer med mineraloljer i, de tilstopper porene.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:01   #22
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Store porer i ansiktet ...

Ser de har den her - til kr. 514,- (fri frakt) - http://www.feelunique.com/p/Skin-Doc...n=fm_kelkoo.no

Hvor ofte må en bruke dette?
Om noen andre også har god erfaring så er jo prisen helt aksebtabel

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:24   #23
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Store porer i ansiktet ...

Opprinnelig lagt inn av Felix, her.

Ser de har den her - til kr. 514,- (fri frakt) - http://www.feelunique.com/p/Skin-Doc...n=fm_kelkoo.no

Hvor ofte må en bruke dette?
Om noen andre også har god erfaring så er jo prisen helt aksebtabel

Hmm, noen som vet om den snurrer? Altså, den svampe-tingen som du skal ha i ansiktet. Hvis ikke er det jo helt bortkasta med den store dingsen bare for å vaske seg i ansiktet med en liten svamp. (tv-shop har en sånn dings, den snurrer ikke eller noen ting, og så er den skamdyr..)

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:25   #24
monicah82
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 45
monicah82 er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Feelunique betaler også tilbake toll hvis du tar bildet av kvitteringen og sender det på mail. Jeg bestiller alle mine hudprodukter fra dem. Sparer mye penger!

monicah82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo <3 Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 13:54   #25
Nordica
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
Nordica er på en erverdig vei

Sv: Store porer i ansiktet ...

Jeg har brukt ansiktsmaskinen til Nuskin i over et halvt år og AgeLoc. Har alltid hatt store grove porer, men etter at jeg begynte med dette er jeg blitt helt ny. Har prøvd de fleste merker før, som Decleor, MD Formulation, Clinique osv, men synes ikke det hjalp i det hele tatt.
Det som er litt dumt er at Nuskin-folkene skal selge deg alt mulig rart, og vil at du skal begynne å jobbe med det. Prøvde det, men det ble bare stress..... Men hvisse produkter kan jeg anbefale på det sterkeste:-)

__________________

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wokPrBZ/]
Nordica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utslett i ansiktet på grunn av meieriprodukter? Photobscura Lavkarbo generelt 0 10-04-10 11:33
Stikking i ansiktet og urinering om natta silvia_ Spørsmål og svar 1 27-03-10 14:13
Klør i ansiktet og nyser om morran ... mofe Fysisk og mental helse 5 24-11-09 15:52
Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert? mofe Trening 18 08-03-09 20:53
Rød i ansiktet ved trening Hege_ Trening 7 25-06-06 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no