Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Boka?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-06, 02:09   #1
Viviann
Juniormedlem
 
Viviann sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 44
Innlegg: 29
Viviann er på en erverdig vei

Boka?

Hei!
Hva mener dere med "boka" som jeg leser overallt om? Hvor kan jeg få kjøpt boka?
Begynner ketose dietten på mandag.

__________________
På leit etter mine mistete homoner
Noen som har noen til låns? kanske?
Viviann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 02:24   #2
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Boka?

Alle kostfilosofiene har sin egen bok. Du leser boka som hører til din valgte kostfilosofi. Jeg ser at du nevner Ketolysekuren. Du kan gå til www.ketolyse.no og kjøpe boka til Ketolysekuren der. Mange bokhandler fører også boka.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 08:49   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Boka?

Opprinnelig lagt inn av Viviann, her.

Hei!
Hva mener dere med "boka" som jeg leser overallt om? Hvor kan jeg få kjøpt boka?
Begynner ketose dietten på mandag.

Du skrive ketose dietten. Hva mener du med det da ?? Om det er Ketolyse dietten bør du absolutt lese boka først ja. Og på Ketolyse-dietten er dette "Slank med Ketolyse kuren" - fås i bokhandler og på www.ketolyse.no - som Biggest Looser så korrekt påpeker !


Å legge om kostholdet så radikalt uten å ha lest boka er IKKE lurt. Du trenger kunnskap om hvordan og hvorfor - hva du kan spise og hva du ikke kan spise og hvor mye. Å gå løs på det uten å ha lest boka er som å kjøre bil uten sertifikat. Du risikerer å havne i grøfta !

Så les og lær !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da har jeg lest ferdig boka di, Sten Sture Albertine Spis deg ned i vekt med Skaldeman 18 09-02-06 03:13
Må jeg kjøpe boka / Spørsmål om induksjon Nille Induksjonen 6 16-01-05 22:23
Noen som har kjenskap til denne boka? Solstråle Lavkarbobøker 2 27-05-04 10:26
Ja det handler om boka Atkins for livet Skorpia Vedlikeholdsdietten 17 20-03-04 19:23
Viktig melding angående boka Atkins for livet! Skorpia Atkins kosthold 1 17-02-04 17:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no