Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

hei

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-07, 10:53   #1
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

hei

Jeg begynte på ketolyse kuren i mars,gikk på den i 2 mnd,-7 kg. ble dritt lei alt kjøttet,grønnsakene og egga. Så jeg spiste vanlig helt til jeg nesten veide det jeg begynte på. Så jeg begynte på milkshake diett noe jeg har holdt på litt frem og tilbake i 2 uker. Jeg tenkte å følge den i 2 uker(da er det tomt) så begynne på lavkarbo igjen. Men hva skjer med kroppen da? vil jeg legge på meg eller vil jeg gå ned?

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:22   #2
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: hei

Hei Monki.

Det første jeg vil anbefale deg er at Du bestemmer deg for hvilken filosofi du ønsker og at du da holder deg til den. Kroppen blir bare forvirret av å hoppe fra "kur" til "kur"! Ønsker Deg masse lykke til!

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:32   #3
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: hei

rett etter jeg hadde skrevet kuren bestemte jeg meg for å kutte ut milkshake diett og heller satse på lavkarbo,mye lettere og funker best. Er lei å gå sulten.så jeg går å bytter det 4 pakkene med milkshake diett og begynner i morgen på ketolyse!!!

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:38   #4
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: hei

HEEEI Monki!
Koselig å se deg igjen! Håper du har det bare bra!
Nå er det jo grillsesong, så nå blir det definitivt lettere å leve på Ketolyse, tror du ikke?

Ønsker deg en riktig god sommer!
Masse klem og lykke til videre fra Nicpins, (formerly known as oteren i avataren, men Daffy Døkk er nok mer min type, hehe... )

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:42   #5
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: hei

ja det er mye lettere,det var det jeg tenkte. og vi kan spise is uten å bekymre oss. nei jeg hopper i det i morgen...

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:43   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: hei

Fornuftig valg Monki.

Om du kommer til å oppleve litt vektoppgang når du begynner, så er nok det bare midlertidig. La kroppen få ta til seg den næring den trenger, og følger du kuren slavisk, så vil du nok få gode resultater
Det er så masse oppskrifter på variert mat her på forumet, så bruker du de blir du ikke så fort matlei.

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:47   #7
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: hei

gleder meg til å begynne. det var du gerd som snudde om tenkegangen. -15 kg innlegget ditt. da ble jeg helt gira

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:51   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: hei

Opprinnelig lagt inn av monki, her.

gleder meg til å begynne. det var du gerd som snudde om tenkegangen. -15 kg innlegget ditt. da ble jeg helt gira

Takk monki.... DET var koselig å høre.

Det koster litt å legge om kostholdet, mest i "topplokket". Men man får igjen så mye, mye mer til slutt...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:53   #9
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: hei

det er så sant så sant!

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei, hei - ny her! Polarlyset Ketolysekuren 12 06-02-09 00:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no