Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-11, 08:24   #501
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

ja det kan jo faktisk være at din kropp ikke fungerer så godt på dette, folk er forskjellige og det beste vi kan gjøre for vår egen kropp er å ta hensyn til at kroppen er forskjellig

ja det kan jo hende for noen, men jeg har jo gått på denne kuren før for 2 år siden ca, og da gikk jeg jo ned 13 kg!! så jeg vet jo at det fungerer, men jeg har jo drevet med slanking i mellomtiden, så det kan jo ha noe med det at det tar tid pga. jojo

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 19:57   #502
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

ja det kan jo hende for noen, men jeg har jo gått på denne kuren før for 2 år siden ca, og da gikk jeg jo ned 13 kg!! så jeg vet jo at det fungerer, men jeg har jo drevet med slanking i mellomtiden, så det kan jo ha noe med det at det tar tid pga. jojo

Ja, det kan jo være litt av årsaken! Men jeg tror du skal lese litt på ditt eget sitat: Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengere tid

  Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 20:03   #503
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Veiedag i dag og jeg kan vise til en vektoppgang på hele 1,7 kg. Jeg aner rett og slett ikke hvorfor. Har spist det jeg skal og også trent mye. Denne uken som alle andre uker.

Jeg forstår rett og slett ingenting av dette.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 21:08   #504
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Ja, det kan jo være litt av årsaken! Men jeg tror du skal lese litt på ditt eget sitat: Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengere tid

hehe ja..skal prøve å holde meg til mitt sitat jeg

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:16   #505
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei Lindemor.

uff. vet åssen det er, men noen ganger gjør kroppen son. neste uke er du sikkert på vei ned igjen viktig og ikke gi opp vet du. du har helt sikkert fått en ny muskel de veier mer vet du...hihi..
stå på dette klarer du.

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:20   #506
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

hei Lindemor.

uff. vet åssen det er, men noen ganger gjør kroppen son. neste uke er du sikkert på vei ned igjen viktig og ikke gi opp vet du. du har helt sikkert fått en ny muskel de veier mer vet du...hihi..
stå på dette klarer du.

Tusen takk for gode ord!

Jeg gir ikke opp nei....det kan du være sikker på, men det er frustrende å ikke helt forstå. Samtidig har de siste dagene gitt meg noen svar og skuldrene er litt mer på plass igjen... hehe. Tante rød kom i går og vekta har pekt noe nedover igjen siden skrekktallet på onsdag.

Muskler ja...hehe. Mulig jeg trener f o r mye. Noen ganger tenker jeg det. Jeg har allerede unnagjort 800minutter med trening siden vi startet november og i går var jeg med på 4 timers zumbamaraton.

Kroppen er rar og gjør litt som den vil. Mulig jeg etterhvert må begynne å se på hvor mye jeg egentlig spiser i forhold til trening, for jeg kan vel innerst inne kjenne på at det er en sjanse for at jeg spiser for lite.

Håper dine dager er gode! Fortsatt god søndag!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:35   #507
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Tusen takk for gode ord!

Jeg gir ikke opp nei....det kan du være sikker på, men det er frustrende å ikke helt forstå. Samtidig har de siste dagene gitt meg noen svar og skuldrene er litt mer på plass igjen... hehe. Tante rød kom i går og vekta har pekt noe nedover igjen siden skrekktallet på onsdag.

Muskler ja...hehe. Mulig jeg trener f o r mye. Noen ganger tenker jeg det. Jeg har allerede unnagjort 800minutter med trening siden vi startet november og i går var jeg med på 4 timers zumbamaraton.

Kroppen er rar og gjør litt som den vil. Mulig jeg etterhvert må begynne å se på hvor mye jeg egentlig spiser i forhold til trening, for jeg kan vel innerst inne kjenne på at det er en sjanse for at jeg spiser for lite.

Håper dine dager er gode! Fortsatt god søndag!


Det at tante Rød kom er jo egentlig svaret på spørsmålet ditt om hvorfor du gikk opp i vekt!

Ellers må du minne deg selv på hvor mye du har gått ned på ganske kort tid!! 15kg jente, det er sinnsykt bra jobba!

Jeg driver fortsatt og surrer rundt ve 83.2kg og 82.2kg...det går litt opp og litt ned. Jeg har vært litt mindre flink i det siste pga mye jobb for meg og gubben, så det har vært litt mer karbomat.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:49   #508
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Det at tante Rød kom er jo egentlig svaret på spørsmålet ditt om hvorfor du gikk opp i vekt!

Ellers må du minne deg selv på hvor mye du har gått ned på ganske kort tid!! 15kg jente, det er sinnsykt bra jobba!

Jeg driver fortsatt og surrer rundt ve 83.2kg og 82.2kg...det går litt opp og litt ned. Jeg har vært litt mindre flink i det siste pga mye jobb for meg og gubben, så det har vært litt mer karbomat.

Hei hei!

Ikke lett når livet fører med seg et kosthold en egentlig ikke ønsker, ihvertfall mer av noe en ikke ønsker så mye av. Lever du greit med det sånn det er, eller er det mulig for deg å gjøre noen endringer til tross for at det ikke ser så enkelt ut i utgangspunktet?

Forstår at det ikke er lett....

Takk for gode ord. Joda... mensen er nok mye av forklaringen, men jeg har ikke gått opp så mye i forbindelse med at trollet kommer tidligere. Dette er nytt om det er hele forklaringen. Tiden vil vel vise om det er nettopp det. Synes det er vanskelig å ikke stresse noe omkring dette, for 1,7 kilo opp var ganske mye når en ikke forstår - helt. Men men. Alt jeg kan gjøre er å gjøre det beste, så hvis kroppen ikke vil gjøre som jeg tenker at den skal, så er det lite jeg får gjort med det annet enn å stå på videre. Det samme gjelder for deg, Ladylike!

Jeg tror jeg skal ta et grep neste uke og det er å registrere alt jeg spiser på diett.no igjen. Det har liksom blitt en vane dette inntaket og ingen kontroll. Jeg tror jeg skal føre nøye oversikt i noen dager og se om jeg får i meg det jeg tror jeg gjør.

Ønsker deg en fortsatt god søndag og en fin kommende uke!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:36   #509
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Veiedag på lørdag..har følt meg som en sild i potetsekk hele uka (hvis d er ett uttrykk :P) Har vært dødsnervøs for veiinga på lørdag..men når jeg sakte om sikkert satte føttene opp på vekta, så viste den ned ca. 800g siden sist uke og DEt er jeg faktisk happy for..for kanskje det nå starter å løsne..

Jeg har vært ganske flink hele uka, men har og unnet meg litt gele med krem til, og i noen krisesituasjoner der jeg var dødssulten måtte jeg ty til atkins bar, men om vekten nå vil gå nedover, så er det digg om jeg kan bruke atkinsbarer og kose meg litt ekstra med gele av og til

Håper neste ukes veiedag blir like bra..vet mange går ned mye mer i uka, men for meg som har stått stille 6 uker nå, så er hvert gram ned en seier Skal forsette i dette tempoet og fortsette med treningen, og holde meg unna alt søtning som er unødvendig har og prøvd å bli flinkere til å slappe av fra tvangstankene om slanking 24-7 Hvordan har det gått med dere fininger?

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:06   #510
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Hei hei!

Ikke lett når livet fører med seg et kosthold en egentlig ikke ønsker, ihvertfall mer av noe en ikke ønsker så mye av. Lever du greit med det sånn det er, eller er det mulig for deg å gjøre noen endringer til tross for at det ikke ser så enkelt ut i utgangspunktet?

Forstår at det ikke er lett....

Takk for gode ord. Joda... mensen er nok mye av forklaringen, men jeg har ikke gått opp så mye i forbindelse med at trollet kommer tidligere. Dette er nytt om det er hele forklaringen. Tiden vil vel vise om det er nettopp det. Synes det er vanskelig å ikke stresse noe omkring dette, for 1,7 kilo opp var ganske mye når en ikke forstår - helt. Men men. Alt jeg kan gjøre er å gjøre det beste, så hvis kroppen ikke vil gjøre som jeg tenker at den skal, så er det lite jeg får gjort med det annet enn å stå på videre. Det samme gjelder for deg, Ladylike!

Jeg tror jeg skal ta et grep neste uke og det er å registrere alt jeg spiser på diett.no igjen. Det har liksom blitt en vane dette inntaket og ingen kontroll. Jeg tror jeg skal føre nøye oversikt i noen dager og se om jeg får i meg det jeg tror jeg gjør.

Ønsker deg en fortsatt god søndag og en fin kommende uke!

Nei, jeg vil ikke fortsette slik med høykarbo utskeielser. Jeg blir oppblåst, godissugen og irritert på meg selv.
Merker suget veldig rett før mensen og hvis jeg da ikke har spist nok mat og er god og mett har jeg lettere for å skeie ut. Men det gjør jeg kun om jeg har godis i hus (som ikke er ofte :P).

Men jeg har sluttet å være så streng med f.eks litt potet i maten. Jeg spiser fortsatt ikke en potet som vedlegg i maten. Men hvis poteten er i en gryterett, suppe eller noe så gidder jeg ikke pirke den ut. Det er nok også grunnen til at ting går litt sakte, men siden jeg har bestemt meg for å leve slik "for alltid" så må jeg ha et kosthold som fungerer hele tiden. Jeg vet at det betyr at ting går sakte, men det får være

jeg har greid 8kg, jeg SKAL klare 12kg til men hvis jeg bruker 1 år på det så går det helt fint

  Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:35   #511
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.


jeg har greid 8kg, jeg SKAL klare 12kg til men hvis jeg bruker 1 år på det så går det helt fint



Dette er kloke, gode ord og jeg vet at du kommer i mål. Synes det er moro å følge deg på veien!!! Lag deg gode dager.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:37   #512
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.



Dette er kloke, gode ord og jeg vet at du kommer i mål. Synes det er moro å følge deg på veien!!! Lag deg gode dager.


Takk det samme, det er gøy å se hvor mye du får til. Men jeg må bare ikke begynne å sammenligne deg med meg fordi da ser jeg jo hvor sakte min egen vektnedgang går. Men så får jeg ikke trent like mye som deg heller, så det er ikke rart egentlig :P

  Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:37   #513
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

Veiedag på lørdag..har følt meg som en sild i potetsekk hele uka (hvis d er ett uttrykk :P) Har vært dødsnervøs for veiinga på lørdag..men når jeg sakte om sikkert satte føttene opp på vekta, så viste den ned ca. 800g siden sist uke og DEt er jeg faktisk happy for..for kanskje det nå starter å løsne..

Jeg har vært ganske flink hele uka, men har og unnet meg litt gele med krem til, og i noen krisesituasjoner der jeg var dødssulten måtte jeg ty til atkins bar, men om vekten nå vil gå nedover, så er det digg om jeg kan bruke atkinsbarer og kose meg litt ekstra med gele av og til

Håper neste ukes veiedag blir like bra..vet mange går ned mye mer i uka, men for meg som har stått stille 6 uker nå, så er hvert gram ned en seier Skal forsette i dette tempoet og fortsette med treningen, og holde meg unna alt søtning som er unødvendig har og prøvd å bli flinkere til å slappe av fra tvangstankene om slanking 24-7 Hvordan har det gått med dere fininger?

Gratulerer med 800gram ned! Deilig å se at det går nedover etter såpass lenge stillstand. Glad på dine vegne!

Denne kroppen er rar altså.... stille i 6 uker, for så å slippe. Igjen handler det om tolmodighet og jammen skulle jeg ønske at det var en krem å få kjøpt som het nettopp det, for lett er det ikke. Vær stolt av deg selv! Du gjør en kjempejobb!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:39   #514
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Forresten så la jeg inn maten jeg spiste i går og jeg havnet på ca 40gram karbohydrater, masse mer fett og noe protein. Så at jeg ligger på ca 50gram karber om dagen stemmer nok. Jeg har begynt å spise dansk rugbrød på jobben (tynne tynne skiver) med deilig pålegg. Men for det meste har jeg med meg eget "knekkebrød" som har ca 1 gram karber per skive.

  Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:41   #515
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Veiedag for denne damen i dag og jammen må jeg si jeg fikk hakeslipp når jeg så tallene. Her har det skjedd noe merkelig og det er nesten så jeg mistenker at noen har skrudd på vekttallene i natt altså!

Fra å ha vist 77,3 kilo for to uker siden til å hoppe opp til 79 sist uke, viste vekta i dag 76,9 kilo. Makan!!!

Ja, da var det pmstrollet som regjerte sist uke. Ingen tvil om det og fy sååå hissig det trollet var.....

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og er lykkelig for at kroppen stort sett samarbeider greit i dette kostholdsprosjektet. Jeg skal ikke si at jeg alltid synes det er lett, men stort sett så går det greit. Litt lyst på søtt har jeg hatt i forbindelse med mensen og det kostet noen krefter å stå i mot. Litt mer denne gangen enn tidligere synes jeg. Jeg valgte å spise noen atkinsbarer og det har tydeligvis ikke ødelagt noe for vekta. Greit det. Ønsker ikke å erstatte mat med slike barer, men på akkurat de mest hissige dagene synes jeg det er greit og er glad for å registrere at det faktisk går greit.

Sender gode tanker til dere andre!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 09:57   #516
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

veie dag i går... på stede hvil....men men ikke opp i hvertfall :0)

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:00   #517
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Gratulerer med 800gram ned! Deilig å se at det går nedover etter såpass lenge stillstand. Glad på dine vegne!

Denne kroppen er rar altså.... stille i 6 uker, for så å slippe. Igjen handler det om tolmodighet og jammen skulle jeg ønske at det var en krem å få kjøpt som het nettopp det, for lett er det ikke. Vær stolt av deg selv! Du gjør en kjempejobb!

Takk godt med litt støtte skal holde på til jul nå, så får vi se om det fortsetter å krype seg nedover, ellers blir det bom salabim stopp i jula og grete roede etter jul

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:26   #518
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Onsdag igjen, gitt og ny veiedag!

Ned så meget som 100gram den siste uken. Vekten stanset på 76,8 mot 76,9 kg sist uke. Jeg er fornøyd med at det er ned og ikke opp for vekten gjorde jo et kjempehopp nedover sist uke og kunne ha ønsket å tulle med meg. Igjen. Heldigvis ikke! Jeg har definitivt vinket farvel til 8-tallet og er på vei videre nedover.

Med vekten i dag kan jeg feire et tap på 16 kilo nøyaktig. Eller 18 kg egentlig, for det var høyeste måling en gang rett før jeg startet opp.

Happy!

Lurer på hvordan det går med dere andre?!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:23   #519
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Onsdag igjen, gitt og ny veiedag!

Ned så meget som 100gram den siste uken. Vekten stanset på 76,8 mot 76,9 kg sist uke. Jeg er fornøyd med at det er ned og ikke opp for vekten gjorde jo et kjempehopp nedover sist uke og kunne ha ønsket å tulle med meg. Igjen. Heldigvis ikke! Jeg har definitivt vinket farvel til 8-tallet og er på vei videre nedover.

Med vekten i dag kan jeg feire et tap på 16 kilo nøyaktig. Eller 18 kg egentlig, for det var høyeste måling en gang rett før jeg startet opp.

Happy!

Lurer på hvordan det går med dere andre?!

Hei hei, jeg bøyer meg i støvet for deg Lindemor!!! Herregud du har vært fliiiiiink!!

Denne uken gikk jeg endelig ned til 82.3kg igjen, har jo surret rundt på 83.4 i nesten 3 uker nå. Men jeg har trent mine timer og spist min mat og det vil nok gå nedover igjen

  Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:20   #520
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Hei hei, jeg bøyer meg i støvet for deg Lindemor!!! Herregud du har vært fliiiiiink!!

Denne uken gikk jeg endelig ned til 82.3kg igjen, har jo surret rundt på 83.4 i nesten 3 uker nå. Men jeg har trent mine timer og spist min mat og det vil nok gå nedover igjen


Tusen takk! Men kjære du! Jammen er du flink også altså!

Gratulerer med tapet og for din mentale styrke. Det går nedover igjen ja. Helt klart! Det er jo oppskriften du besitter; spise din mat og trimme din trim. Det er jo det beste for resten av livet! Stolt av deg!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:07   #521
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

fortsatt på stede hvil...sukk

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 11:27   #522
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Da er resultatet klart og jeg gikk ned 1 kg fra forrige uke Veldig fornøyd!

  Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 11:31   #523
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Så flott, Ladylike! Gratulerer! Godt for deg!

Jeg har tuslet ned 200gram den siste uken, men akkurat denne uken kan jeg forstå at nedgangen ikke ble større. Jeg har virkelig kost meg med mat (lovlig vare) og vin i helgen så egentlig burde jeg være veldig fornøyd.

Ha en god ny uke!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 11:35   #524
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Halloen, godtfolk! Hvordan går det med dere?

Jeg har vært på vekta og kan notere et tap på 800gram siste uke. Dette tapet kom straks etter forrige veiing og jeg har siden da stått stille, gått litt opp og litt ned igjen.

Vekt i dag er 75,8kg og jeg kan feire et aldri så lite jubileum. Dette gir et totalt tap på 17 kilo siden jeg startet opp i slutten av juni. I tillegg vet jeg at jeg på et tidspunkt i våres veide enda 2 kilo mer. Tanken på at jeg har tatt av 19 kilo er helt vanvittig!!!

Jeg har et utfordringsmål for meg selv som er 1,5 kilo unna frem til jul. Det håper jeg kroppen min er villig til å la meg klare. Jeg fortsetter med å spise min mat og trimme min trim, men velger nå å redusere litt på trimmen. Dette for å se om jeg får litt mer overskudd i hverdagen i betalt. Prøver ut dette. Det har blitt mye trening.

Jeg håper det kommer en oppdatering fra dere andre også og at deres dager er gode!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 21:31   #525
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Halloen, godtfolk! Hvordan går det med dere?

Jeg har vært på vekta og kan notere et tap på 800gram siste uke. Dette tapet kom straks etter forrige veiing og jeg har siden da stått stille, gått litt opp og litt ned igjen.

Vekt i dag er 75,8kg og jeg kan feire et aldri så lite jubileum. Dette gir et totalt tap på 17 kilo siden jeg startet opp i slutten av juni. I tillegg vet jeg at jeg på et tidspunkt i våres veide enda 2 kilo mer. Tanken på at jeg har tatt av 19 kilo er helt vanvittig!!!

Jeg har et utfordringsmål for meg selv som er 1,5 kilo unna frem til jul. Det håper jeg kroppen min er villig til å la meg klare. Jeg fortsetter med å spise min mat og trimme min trim, men velger nå å redusere litt på trimmen. Dette for å se om jeg får litt mer overskudd i hverdagen i betalt. Prøver ut dette. Det har blitt mye trening.

Jeg håper det kommer en oppdatering fra dere andre også og at deres dager er gode!

Gratulere Lindemor for et fantastisk resultat!!! Du kan virkelig være kjempe stolt av deg

Jeg glemte å veie meg i dag tidlig, men skal ta det i morgen. Jeg tror jeg ligger på ca 81.7 så det har nok ikke skjedd noe særlig. Men jeg gir dere en update i morgen

Ellers er humøret på topp, jeg er noe matlei for tiden. Men det blir jeg alltid i perioder. Jeg er en "vanespiser", altså jeg spiser den samme maten over en lang periode også går jeg lei av den. Så må jeg finne på noe annet å spise og i den perioden blir jeg litt matlei :P

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no