Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tips til lavkarbo-mat i England?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-10, 17:32   #1
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Tips til lavkarbo-mat i England?

Hei!

Jeg skal til London til helgen og lurer på om noen av dere vet om spesielle matvarer etc. som er smart å kjøpe der og ta med seg hjem til Norge

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:50   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Jeg veit at cavalier sjokoladen er mye rimeligere der en her, ca halv pris!

om du scroller helt nederst her er det flere tråder om england!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 03:27   #3
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Atkins barer er også mye billigere der! ..mener å huske at de små kostet ca 12 kr, og de store rundt 16kr.. noe sånt

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 09:55   #4
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Vil ikke akkurat kalle cavalier-sjokolade og atkins-bar for mat men...

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:15   #5
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Nei, men hun etterspør jo hva hun kan ta med seg hjem fra London..vanskelig å anbefale en biff fra restauranten på hjørnet da

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:18   #6
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Tror neppe England er så lavkarbovennlig uansett. Der går det jo konstant i pommes frites, potetgull og lyst brød med sirup.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:43   #7
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

English breakfast er jo lavkarbo da, bare man dropper toasten. Men ikke noe å ta med hjem akkurat...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:53   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

English breakfast er jo lavkarbo da, bare man dropper toasten.

Og tomatbønnene... Mye sukker i de.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 12:04   #9
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Vitaminer og mineraler er fast på min liste når jeg er i England

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:27   #10
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Jeg skal kanskje til London snart, så bare å komme med forslag videre

Jeg vet de har noen sukkerfrie godterie. Men om de er gode og bra vet jeg ikke...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 22:30   #11
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Det finnes billig mandelmel, soyaprotein og soyamel. Kokosmel hadde dama på helsekosten aldri hørt om. Xanthan gum kjøpte jeg i Dublin. De har det sikkert i england og (Lauren på http://healthyindulgences.blogspot.com/ bruker det en del). De har Atkinsprodukter (ikke bare barer/sjokolader) på en del bootsbutikker. Jeg synes det er en del karber i, jeg da. Men de er billigere enn her hjemme. Har sett pasta, melblanding og frokostblanding. Pecannøtter er mye billigere enn hjemme.

Vil også til London <3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 00:17   #12
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Jeg har akkurat vært i London, men fant ikke Atkinsbarer på de Boots - apotekene jeg var innom i sentrum. Men jeg fant endel 85 % mørk sjokolade som var under halve prisen av hva man må betale i Norge.

Og jeg synes det var kjempelett å leve lavkarbo der ( selv om jeg hadde noen planlagte utskeielser) .

Kjeden Garfunkels er veldig greit for både lunsj og middag, der har de flere typer omeletter og annet som passer utmerket på lavkarbo. Pubene har også fin lavkarbomat. I det hele tatt kan man spise mye, er bare å kutte ut potetene eller pommes frites. På hotellet vi bodde lagde de blant annet "scrambled eggs" og bacon til frokost om man ba om det, så jeg spiste det hver eneste dag.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:31   #13
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

ja så bra da var dere på Oxford street eller? såvidt jeg har skjønt ligger de store matbutikkene litt utafor sentrum, så kommer meg nok ikke dit. tviler på at jeg får med meg venninna mi på det

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:44   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Ja, og så har boots en egen serie med diabetesgodteri. Sjokolader, karamelldrops, gummibjørner og lignende. Tror noen av de er søtet med sukralose. De hadde Atkins på de fleste Boots jeg var innom i England. Noen ganger er de i to etasjer, så man må kanskje gå opp eller ned for å finne maten og vitaminene og slike ting. Tror det var et med godt utvalg i Covent garden. Og der er et stort et i Oxford Street og (der er sikkert mer enn ett). På M&S har de foodhall i kjelleren der man kan kjøpe kyllinglår, reker med majones og mye annet. Mange av salatene de har er desverre med enten pasta, potet, cous cous eller annet jeg ikke spiser.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:22   #15
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Ja jeg har lest at M&S har masse deilig mat! Visstnok har/hadde de lavkarbo brødvarer, men er ikke sikker på om de har det nå da. Men det finner jeg ut av. Boots har jeg sett. Var på en Boots i mai, men kikka ikke på sånne ting da... Men finner nok noe!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:54   #16
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

Hei,
På Boots finner du Atkinsvarene der du finner andre slankeprodukter - ”weight management”, ikke der de har mat og snacks.
60 g barene kostet £ 1,99 og 30 g barene £ 1,39 – så en del billigere enn her hjemme og ofte større utvalg.
Helsekost butikken Holland and Barrett har ofte salg på vitaminer og proteinpulver, kjøpte bl.a. Kalsium, magesium, sink tablettene jeg bruker til halv pris nå i begynnelsen av september.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:31   #17
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til lavkarbo-mat i England?

takk for hjelpen, Arnakristin!

Hvis andre lurer så har de en "vanlig" matvarebutikk inne i John Lewis på Oxford Street. Selfridges har også merker som Hershey's, som jeg vet har sukkerfritt, men er ikke sikker på om butikken har det da. På Edgware Road, som går utifra Marble Arch, ligger det noen matbutikker også (Waitrose, Tesco Metro).

Sainsbury's inne på Odeon på Marble Arch. Gleder meg og håper det blir tur!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbovarer i England Helene Lavkarbo generelt 14 12-06-10 22:49
Hva bør jeg handle i England? The Cat Generell diskusjon 3 21-04-10 07:34
Tips: Lavkarbo i VG i dag EmilyB Lavkarbo generelt 3 23-03-10 16:34
Lavkarbovarer i England?! TinaF Atkins kosthold 4 31-05-05 23:07
Handling i England - tips Nille Lavkarbo generelt 1 27-02-05 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no