Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 02:09   #3126
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg vært fraværende en stund og det har hopet seg helt villt opp med nye tråder. Kan vi ikke bare fjerne alle de med ting som det har blitt spurt om før, så blir det mindre å lese? *fnis*

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-08-10, 11:08   #3127
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå har jeg vært fraværende en stund og det har hopet seg helt villt opp med nye tråder. Kan vi ikke bare fjerne alle de med ting som det har blitt spurt om før, så blir det mindre å lese? *fnis*

Velkommen hjem! Var ferien fin? Har du savnet oss?

Slapp av, vi har bare sørget for at du har noe å gjøre i regnværet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-08-10, 11:26   #3128
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg finner ikke tråden om ett brød som Ica Sverige har. Det skal være temmelig lavkarbo brød, som fås på ica.
Noen som vet??

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 29-08-10, 11:27   #3129
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå har jeg vært fraværende en stund og det har hopet seg helt villt opp med nye tråder. Kan vi ikke bare fjerne alle de med ting som det har blitt spurt om før, så blir det mindre å lese? *fnis*

Jeg tenker sånn hver dag. Jeg har rett og slett ikke tid til å lese alt. Men det er jo selvfølgelig også bra at forumet er for stort til at jeg kan lese alt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-08-10, 12:15   #3130
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg finner ikke tråden om ett brød som Ica Sverige har. Det skal være temmelig lavkarbo brød, som fås på ica.
Noen som vet??

Denne tråden?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-08-10, 13:38   #3131
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Denne tråden?

Tænk ju!

Merkelig å glemme navnet på det brødet da gitt, alzheimer-light?!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 29-08-10, 18:40   #3132
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 59
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor var det man bestilte disse vitaminene som ble anbefalt på lavkarbo-kosthold?

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 29-08-10, 18:43   #3133
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Hvor var det man bestilte disse vitaminene som ble anbefalt på lavkarbo-kosthold?

På ketolyse.no får du kjøpt vitaminer tilpasset kost indusert ketose

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 29-08-10, 18:44   #3134
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Hvor var det man bestilte disse vitaminene som ble anbefalt på lavkarbo-kosthold?

Det får du bestilt her, eller kjøpt i utvalgte Meny- butikker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-08-10, 20:33   #3135
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 59
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det får du bestilt her, eller kjøpt i utvalgte Meny- butikker!

Takk. Da ser jeg at jeg kan få fatt i de i en butikk i nærområdet.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 30-08-10, 14:08   #3136
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg har funnet ut at det er mye lettere å søke fra hovedsiden i stedet for inne i forumet. På hovedsiden kan man søke på vanlig måte.

Ojoj, så ikke denne før nå, jeg. Der ser man hvor mye jeg følger med. Men tusen takk for det, jeg har blitt smågal av frustrasjon til tider, hehe.

 
Gammel 30-08-10, 16:11   #3137
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvorfor jeg plutselig ikke klarer å legge inn bilder fra andre steder etc lengre!
Eller det går bra av og til, men none ganger.....
Skulle legge inn et bilde av en matpakke hentet fra Google, kom fint frem helt til jeg skulle Forhåndsvis, da var det borte.
Her om dagen skulle jeg skrive en bursdagshilsen og legge inn bildet av en flott blomsterbukett. Bursdagshilsnen endte alltid opp i små bokstaver enda jeg så klart og tydelig at det var skrevet med Caps Locken på.
Blomsterbuketten kunne jeg bare glemme, den ville bare ikke, uansett hvor mange forksjellige jeg prøvde!

Noen???

Jeg elsker å bruke bilder etc og dette irriterer meg noe alldeles sinnsvakt!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-08-10, 16:41   #3138
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I går og i dag har alt jeg har spist hatt en vond bismak. Har aldri opplevd noe lignende. Smaker omtrent som såpe, og den smaken kommer litt etter matens egentlige smak. Noen som vet hva det kan komme av?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 30-08-10, 17:26   #3139
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

I går og i dag har alt jeg har spist hatt en vond bismak. Har aldri opplevd noe lignende. Smaker omtrent som såpe, og den smaken kommer litt etter matens egentlige smak. Noen som vet hva det kan komme av?

Ketose?
Eller i ferd med å bli forkjølet?
Noe mineraler i drikkevannet der du bor?
Forgiftet av en sjalu elsker?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-08-10, 17:36   #3140
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

I går og i dag har alt jeg har spist hatt en vond bismak. Har aldri opplevd noe lignende. Smaker omtrent som såpe, og den smaken kommer litt etter matens egentlige smak. Noen som vet hva det kan komme av?

Sjekka at den drops-posen du kjøpte faktisk var drops og ikkje små såpestykker?
Been there...

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 30-08-10, 17:40   #3141
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Sjekka at den drops-posen du kjøpte faktisk var drops og ikkje små såpestykker?
Been there...


Fantastisk!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-08-10, 17:48   #3142
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ketose?
Eller i ferd med å bli forkjølet?
Noe mineraler i drikkevannet der du bor?
Forgiftet av en sjalu elsker?

Kan være forkjølelse på vei. Pleier å få vond smak i munnen av vafler og slikt med bakepulver/natron når jeg er forkjølet, men det er ikke samme smak, og nå smaker jo ALT vondt. Ketose er jeg vel i sånn omtrent konstant, så jeg håper da ikke det er det!

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Sjekka at den drops-posen du kjøpte faktisk var drops og ikkje små såpestykker?
Been there...

Haha

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 30-08-10, 23:10   #3143
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I mangel av en bedre plass å spørre om dette, så tar jeg det her:

Jeg har ganske tjukke hender, og lurer på om dette vil forandre seg ettersom jeg går ned i vekt? Har granska hendene til folk på disse før-/etterbildene, men har ikke kommet over en eneste pølsehånd på førbildene. Ei heller på etterbildene selvsagt, men det er jo ikke så overraskende. Logisk sett så burde jo hendene krympe i takt med resten av kroppen, men jeg er usikker på om det faktisk er tilfelle. Synes å huske at jeg hadde likemye pølsehender da jeg veide 30 kilo mindre. Noen som har personlig erfaring?

 
Gammel 30-08-10, 23:36   #3144
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Jeg har ganske tjukke hender, og lurer på om dette vil forandre seg ettersom jeg går ned i vekt?

Det høres ut som du har mye vann i kroppen, da får man ofte tjukke hender.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-08-10, 00:15   #3145
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det høres ut som du har mye vann i kroppen, da får man ofte tjukke hender.

Men jeg har jo så og si alltid hatt det, altså tjukke hender. Ser mest ut som lubne barnehender, bare i størrelse voksen. Er det ikke da usannsynlig at årsaken er for mye vann?

 
Gammel 31-08-10, 07:46   #3146
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje alltid hatt for mye vann i kroppen? Så det kjennes som "normalt" for deg?

Jeg har forøvrig gått ned i størrelse både i føtter og hender. Så taper nok fett overalt ja.

Sjekk litt symptomer på vann (for mye) i kroppen du!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 31-08-10, 10:49   #3147
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har lest at det er noen av oss som går ned lite i de "ytre" kroppsdelene, som ansikt og hender, i de første fasene av vektnedgang. Ser du har en del igjen å gå ned, så det kan hende () du vil miste noe der etterhvert.

Jeg har også sånne babyhender. Grrr!

Men det er gjerne vi som mister mageflesket først da - så noko for noko!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 31-08-10, 13:50   #3148
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer og på om det går an å kjøpe kun bakstykker på øredobber?

Datteren min fikk hull i ørene for ca 2 mnd siden. For to uker siden skifta vi ut til noen nye i sølv som vi hadde kjøpt på gullsmed. Nå kom det plutselig masse gøsj ut av begge, og det var hovent. Jeg skifta til gulløredobber og har smørt med noe bakteriedrepende og hun ble bra etter en dag. Er det noen som ikke tåler øredobber i sølv, eller var det tilfeldig at det kom gøsj 2 uker etter at vi satte de inn?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-08-10, 14:18   #3149
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvorfor jeg har en SÅNN dag i dag? Alt går på tverke og i tillegg regner det. Nå oppdaga jeg akkurat at jeg er i riktig forelesningssal, til feil tid. JEg skal ikke hit før om to timer! AAAAAÆÆÆÆH.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 31-08-10, 14:30   #3150
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Kanskje alltid hatt for mye vann i kroppen? Så det kjennes som "normalt" for deg?

Jeg har forøvrig gått ned i størrelse både i føtter og hender. Så taper nok fett overalt ja.

Sjekk litt symptomer på vann (for mye) i kroppen du!

Får håpe jeg går ned både her og der jeg også, da. Skal uansett google litt, ja.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har lest at det er noen av oss som går ned lite i de "ytre" kroppsdelene, som ansikt og hender, i de første fasene av vektnedgang. Ser du har en del igjen å gå ned, så det kan hende () du vil miste noe der etterhvert.

Jeg har også sånne babyhender. Grrr!

Men det er gjerne vi som mister mageflesket først da - så noko for noko!

Jøss, har det en sammenheng? Har jeg aldri tenkt over. Kan være det er verdt det da, altså.

 
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no