Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 20:19   #1
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Er den safe som lørdagskos? Er det noen karber i den som teller??
Har funnet en super god i sverige, men den er tysk så skjønner ikke en dr**t av hva det står på den... HJELP!!

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 20:21   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Klarer du å se hva den er søtet med da? Mest sannsynlig er det greit, meeeen, er den søtet med maltitol KAN det gi deg en ubehagelig mageopplevelse og hyppige toalettbesøk Hva heter den? Kanskje man kan finne noe på nett?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 20:42   #3
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Kanskje noen kan oversette om du skriver inn her det som står på sjokoladen?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 20:47   #4
Cassi
Nytt Medlem
 
Cassi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 4
Cassi er på en erverdig vei
Smile

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Kjøpte nettopp en 87% mørk Freia Premium på Ica. Hele platen på 100gr inneholder kun 19 karber. Tar meg en liten av denne når jeg skal unne meg noe godt, evt sammen med noen gode nøtter/mandler.

Da får du med deg de gode stoffene som er i mørk sjokolade, også

__________________


Cassi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:08   #5
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Sukkerfri sjokolade er lov, men det er viktigt å vite at det er sukkeralkoholene som ikke teller og sukkerartene som du må regne med på det totale karbinnholdet gjennom dagen

Jeg sliter med oppblåste mage når jeg spiser f.eks 50 gram av prinsesjokoladen, og det varer i mange timer... Men spiser det innimellom (lørdager) og det er verdt det

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:18   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Jeg har stor forståelse for de som ønsker å kose seg med litt skjokolade, men klarer man og kutte den, tror jeg det er en stor fordel!! Det er jo så mye annet godt å kose seg med

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:25   #7
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Jeg har kutta - eller prøver i alle fall - den sukkerfrie sjokoladen pluss Atkins-barene. Datt plutselig ut av ketosen en dag, og det eneste jeg hadde spist som kunne forklare det var sjokoladen - dessuten; selv om jeg tåler maltitolen ganske godt, så blir jeg oppblåst. Ingen smerter sånn som mange, men pokker så uggen.

Tar heller en rute 86% eller to i stedet nå. Liker virkelig ikke sukker lengre, så klarer ikke noe med mindre kakao.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:34   #8
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Hmmm. Skal vi se her....
Det er en sånn 3pk med små (3x33g) og heter "Crispi-Riegel Haselnuss-Nougat, mit Fruchtzucker"
I 1 bar på 33g står det at det er:
Kohlenhydrate 16,3g
--> davon Zucker 12,3g
--> davon Fruktose 10,0g
--> davon Stârke 3,0g

Står masse mer, men det som det står under karbo.... Noen som vet??

Er selvfølgelig best å holde seg helt unna, men må kunne unne seg noe i helga også, for å ha motivasjon til å fortsette. Belønne seg litt.
(hvertfall når man er vant til en 200g melkesjokolade ca 5 ganger i uka før.....)

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:37   #9
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Hmmm. Skal vi se her....
Det er en sånn 3pk med små (3x33g) og heter "Crispi-Riegel Haselnuss-Nougat, mit Fruchtzucker"
I 1 bar på 33g står det at det er:
Kohlenhydrate 16,3g
--> davon Zucker 12,3g
--> davon Fruktose 10,0g
--> davon Stârke 3,0g

Står masse mer, men det som det står under karbo.... Noen som vet??

Er selvfølgelig best å holde seg helt unna, men må kunne unne seg noe i helga også, for å ha motivasjon til å fortsette. Belønne seg litt.
(hvertfall når man er vant til en 200g melkesjokolade ca 5 ganger i uka før.....)


ÅÅÅÅ... ble ikke helt sånn som på pakka, men "davon fruktose" står lissom under "zucker" også kommer "davon Stârke" under karbo. Skjønte??? :P

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:45   #10
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Hmm... Da ser det ikke ut til at det er sukkeralkoholer/polyoler i den - men at den er søtet med for det meste fruktose, som har lavere GI enn vanlig sukker. Tror du likevel må telle alle de karbene med. Stärke er vel stivelse...

Ville ikke satset på å spise mye av de på ketolyse - spesielt ikke om det er per 33g og ikke per 100g.

Men kanskje noen andre vet bedre enn meg? Tysken min halter noe. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 22:04   #11
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Hmmm. Skal vi se her....
Det er en sånn 3pk med små (3x33g) og heter "Crispi-Riegel Haselnuss-Nougat, mit Fruchtzucker"
I 1 bar på 33g står det at det er:
Kohlenhydrate 16,3g
--> davon Zucker 12,3g
--> davon Fruktose 10,0g
--> davon Stârke 3,0g

Står masse mer, men det som det står under karbo.... Noen som vet??

Er selvfølgelig best å holde seg helt unna, men må kunne unne seg noe i helga også, for å ha motivasjon til å fortsette. Belønne seg litt.
(hvertfall når man er vant til en 200g melkesjokolade ca 5 ganger i uka før.....)

Denne er langt i ifra sukkerfri, og hvis det er som du du skriver at en bar på 33 gram inneholder oven nevnte karbohydrater, ja da inneholder jo 100 gram nesten 50 gram karbo.

Står det virkelig sukkerfri på sjokoladen?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder

Sist redigert av LenaBeatrice : 15-02-11 kl 22:11.
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 22:13   #12
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Fader også... Pokker. Den er bare SÅÅÅÅ god. smelter på tunga. Så det måtte jo selvfølgelig være for godt til å være sant....

Men hvem sjokolade koser dere dere med på lørdag da?? Bare de med 70% kakao??

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 22:15   #13
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Fader også... Pokker. Den er bare SÅÅÅÅ god. smelter på tunga. Så det måtte jo selvfølgelig være for godt til å være sant....

Men hvem sjokolade koser dere dere med på lørdag da?? Bare de med 70% kakao??

Ikke så ofte jeg koser meg med sjokolade, men hvis jeg gjør det blir det som regel litt mørk sjokolade med minst 70 % kakao.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 22:26   #14
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Fader også... Pokker. Den er bare SÅÅÅÅ god. smelter på tunga. Så det måtte jo selvfølgelig være for godt til å være sant....

Men hvem sjokolade koser dere dere med på lørdag da?? Bare de med 70% kakao??

86% til Freia vanligvis. Men det er ikke en lørdagsting, mer en "nå vil jeg skjemme meg bort" ting en sjelden gang i blant. Blir oftere sånn som i dag - stangselleri og krydderost. Eller jeg spanderer på meg noe god import-ost og lager et ostefat. Eller cottage cheese med kanel og litt bær. Jeg er rett og slett ikke glad i søtt lengre, melkesjokolade f.eks. smaker py.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:22   #15
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

For meg er ikke 80% sjokolade sjokolade yuck... Det nærmeste jeg har kommet 'vanlig' melkesjokolade er sjokoladeprinsens.. Den er veldig god, men jeg kan 'heldigvis' ikke spise så mye av den, 2 ruter, og jeg må fly på do resten av kvelden!

Har også prøvd sjokolade fra sukkerfritt, den er OK, men litt rar i konsistensen, og litt 'papp' smak...

Men jeg klarer desverre ikke sjokolade med høyt kakaoinnhold, kan godt spise en hel plate i mangel av noe annet, men har fortsatt like lyst på sjokolade (les melkesjokolade) etterpå, da dette ikke kommer i nærheten av å stille suget..

Men prøv litt forskjellig, bare vær obs på at ikke alle tåler sukkeralkoholer like godt! (eller enda bedre, la vær å prøve, ta et glass vann, puss tenner, eller spis litt middagsrester istedenfor ... skulle ønske jeg kunne følge mitt eget råd!)

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:31   #16
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Nina L, her.

men har fortsatt like lyst på sjokolade (les melkesjokolade) etterpå, da dette ikke kommer i nærheten av å stille suget..

Hjelper det på melkesjokoladesuget med feks litt sjokolademousse feks?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:36   #17
snitzel68
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 28
snitzel68 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Kjøper Cloetta sin sukkerfrie, har den både som 72% og melkesjokolade. Er søtet med maltitol, men dessverre så tåler magen min det Synes de er veldig gode. Er å få kjøpt på Rema og noen Bunnpris butikker.

snitzel68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 12:21   #18
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

den cloetta sukkerfrie melkesjokoladen har vel 10 gram ca i plata?

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:36   #19
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hjelper det på melkesjokoladesuget med feks litt sjokolademousse feks?

Det har jeg faktisk ikke forsøkt har ikke lagd noe 'lavkarbogodt' ennå.

kanskje jeg skal prøve det, for jeg kan godt spise kaker og slikt med mørk sjokolade, da er den på en måte spedd ut..

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:54   #20
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Nina L, her.

Det har jeg faktisk ikke forsøkt har ikke lagd noe 'lavkarbogodt' ennå.

kanskje jeg skal prøve det, for jeg kan godt spise kaker og slikt med mørk sjokolade, da er den på en måte spedd ut..

Det var da voldsomt så raus jeg var med feks feks i det svaret da

Her har du oppskrift på en av flere! Så er det mange som synes gele laget av funlightsaft er snadder - bland inn litt vispet krem så har du fromage
Masse muligheter!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:58   #21
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Anbefaler deg å prøve denne også:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40239

Lag de som muffinser. Får 7 STOOORE muffins av denne oppskriften. Det er ca 2 kh pr stk. Nam nam nam. Disse er så gode.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:59   #22
snitzel68
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 28
snitzel68 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

den cloetta sukkerfrie melkesjokoladen har vel 10 gram ca i plata?

Ups ! Er det så mye da ? Har ikke noe hjemme nå, så jeg kan sjekke. Trodde det var mindre jeg, men mulig jeg har bomma

snitzel68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 22:31   #23
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: åssen er det med sukkerfri sjokolade??

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Hmmm. Skal vi se her....
Det er en sånn 3pk med små (3x33g) og heter "Crispi-Riegel Haselnuss-Nougat, mit Fruchtzucker"
I 1 bar på 33g står det at det er:
Kohlenhydrate 16,3g
--> davon Zucker 12,3g Hvorav (vanlig sukker) 12,3g
--> davon Fruktose 10,0g Hvorav fruktose (også sukker, ihvertfall for oss lavkarbere) 10 g
--> davon Stârke 3,0g Hvorav stivelse 3 g

Sinnsykt mye karber ja, nesten 50% Ikke særlig lavkarbo dessverre.

Oftest er det beste å klare å kutte slike avhengigheter. Forsøk å få i deg nok fett kjøtt og drikke nok vann, (ca 3,5 liter pr dag) fordi da fyser man ikke så lett. Ofte er "fysing" forkledt tørste.

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Men hvem sjokolade koser dere dere med på lørdag da?? Bare de med 70% kakao??

jeg koser meg med den kjente sjokoladen "nakkekotelett"

Men seriøst: denne kosegreia måtte jeg bare bryte fordi den tankegangen styrte meg veldig.
Mat = kos = belønning funka ikke for meg. Jeg måtte mentalt over på mat = brensel. Punktum.
Men det var jo min erfaring da.


Sist redigert av Nicpins : 16-02-11 kl 22:36. Årsak: skrvbmer-leifer...
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 07:44   #24
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

I Sverige får du kjøpt 87% og 99% sjokolade og særlig den siste river godt i munnen. En bit og du er kurert for sjokolade en ukes tid.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:43   #25
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Hvordan er det med sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det var da voldsomt så raus jeg var med feks feks i det svaret da

Godt at noen har noen eksempler da

I går prøvde jeg meg på denne, for den var veldig enkel å lage!

Den ble ganske bitter, selv om jeg hadde litt sukrin og stevia i kremen, men den gjorde underverker på sjokoladesuget! Orket 2 ts, og så ble jeg så kvalm at bare tankten på sjokolade...

Men den var god da, genialt at den er mektig, for da spiser man ikke så mye!

Men nå skal jeg slutte å kapre tråden her, men håper trådstarter har fått noen gode tips, det har i hvert fall jeg

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri sjokolade Alfie Lavkarbo generelt 10 20-04-11 08:07
Sukkerfri sjokolade ..? Manne85 Ketolysekuren 11 04-03-11 17:27
Sukkerfri sjokolade Heaven Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 08-01-11 22:24
Sukkerfri sjokolade Shadow Spørsmål og svar 2 06-04-09 18:36
Sukkerfri sjokolade solanolsen Spørsmål og svar 15 08-03-09 15:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no