Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gått ned 25 kg nå, vil prøve Ketolyse kuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-10, 17:41   #1
glenmic
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 2
glenmic er på en erverdig vei

Gått ned 25 kg nå, vil prøve Ketolyse kuren

har gått ned 25 kg nå siden midten av august, har kun spist sundt og trent veldig mye, men lurer på om jeg skal prøve ketolyse kuren nå. lurer derfor på om jeg vil ha samme effekt nå siden jeg har gått ned så mye, eller vil det gå veldig tregt? hva skjer når jeg slutter med kuren, kan jeg spise vanlig sund mat igjen da, bare holde det i sjakk med trening? hvor mye kan jeg egentlig gå ned på et par mnd. på ketolyse kuren, hvis jeg trener 5 ganger i uken?
er pillene viktig i kuren?

glenmic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 18:29   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Gått ned 25 kg nå, vil prøve Ketolyse kuren

Det kommer sikkert til å gå i stortsett samme tempo som det har hittil. Med mindre du har lite å ta av nå da. Jo mindre overvekt, jo tregere går det

Du kan nok helt fint holde vekta i sjakk med "vanlig sunt kosthold" kombinert med trening når du er ferdig Men dersom dette vanlige sunne kosholdet var det som fikk deg opp i vekt, så kan du nok ikke det. Regner med at du vet hva det var som gjorde at du gikk opp i vekt i første omgang?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 19:23   #3
glenmic
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 2
glenmic er på en erverdig vei

Sv: Gått ned 25 kg nå, vil prøve Ketolyse kuren

Skal ned 20 kg til, så det er litt å ta av
Det var ikke sundt kosthold som fikk meg opp i vekt, det var mye usund mat og festing vær helg.... så det er ingen bombe for meg er helt klar på hva som til for å holde vekten, når jeg først kommer dit...
takk for svaret

glenmic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gått 3 uker på kuren, og går ikke ned!!! hjelp! Jenta Ketolysekuren 4 21-07-10 20:18
Prøve å bli gravid på ketolyse? lill Ketolysekuren 4 19-06-08 20:22
Hva går Ketolyse kuren ut på? Kikkimor Ketolysekuren 3 26-01-07 12:18
lyst til å prøve ketolyse?? se her :0)) snoopygirl Lavkarbo generelt 5 28-01-06 18:29
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no