Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 21:49   #1
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Question

Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Hei. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i Tyrkisk Joghurt i Trondheim? Er for øyeblikket i byen, skal reise hjem imorgen igjen og kom på at jeg har veldig lyst til å prøve denne joghurten jeg har sett så mange snakke om Så, hvor finner jeg den så?

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:12   #2
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Går ut fra de har den på Meny på Solsiden.

  Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:53   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Alle Rema- butikker skal ha den også. Den er i sortimentet deres, så om nærmeste Rema ikke har den i hyllene, kan du bare be dem ta den inn.
Står ofte sammen med rømme etc, ikke sammen med annen yoghurt!
Se sånn ut:

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 00:03   #4
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Regner med at du vet hvor Studentersamfundet er? Det ligger nemlig en Bunnpris på høyre side av veien når man kjører ut av byen i retning Tiller/Oppdal/Oslo osv. - type 50 meter forbi Samfundet - og der har de Tyrkisk yoghurt i det innerste hjørnet der hvor de har melkeprodukter (ost, melk, fløte) - den venstre "siden" av hjørnet, helt innerst mot hjørnet (altså helt til høyre) og i øverste rad! Står med ostene o.l!

(Du kan jo selvfølgelig også bare spørre dem om hvor det står. )

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 22:06   #5
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Takk for svar Det er en Rema der jeg bor, spørs om jeg må be de ta den inn da

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 22:32   #6
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Obs har den også

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:57   #7
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

Har aldri sett den på Rema her i byen (Tromsø) - har ikke trålt alle butikkene. Ica supermarked, Obs! og Extra har den. Pluss i hvert fall én internasjonale butikk.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 20:15   #8
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Tyrkisk yoghurt, hvor i Trondheim sentrum?

På Mega der jeg handler den står den sammen med ost forresten....deter nok ikke så greit for disse butikkansatte bestandig.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tyrkisk yoghurt vs gresk yoghurt Imp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 20 07-01-12 09:02
Tyrkisk yoghurt? Frk Cornelia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 19-07-11 19:00
Hvor lang holdbarhet har tyrkisk yoghurt etter at spannet er åpnet? bjorntj Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 01-06-11 12:43
Hva er tyrkisk yoghurt og hvor får man kjøpt det? torgn Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 01-09-10 22:53
Tyrkisk yoghurt Camz Spørsmål og svar 26 27-05-09 23:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no