Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Økt 10 cm denne uka!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-07, 07:01   #1
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei
Red face

Økt 10 cm denne uka!

Hei.
Er så himla glad jeg ikke kjøpte vekt denne uka..hadde blitt en gedigen nedtur å sett at jeg har lagt på meg 2 eller 3 kg.

For det tror jeg. Har i hvertfall økt med 10 cm rundt om kring på kroppen. 3 cm på brystet, 3 cm rundt livet og 3 cm rundt hofta og 1 cm rundt rompa...så da skjønner jeg jo at vekta har gått opp.

Hvorfor..tja..det vet jeg ikke..har da ikke forandra så mye.

Men kan det variere så mye fra uke til uke..+/- mener jeg?

Skal nå bare fortsette..frokostpannekaker er snart ferdig.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:34   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Økt 10 cm denne uka!

Det er ikke praktisk mulig ELLER fysisk mulig å legge på seg 3 cm fett over hele kroppen på ei uke. Like lite som det er mulig å legge på seg 3 kilo fra en uke til en annen. Legger man på seg/mister man mer enn 1.5 - 2 kg pr uke har det som regel noe med "vannstanden" i kroppen å gjøre.

Det er nok vann tenker jeg. Jeg har ofte sånne perioder hvor jeg er hoven i hele kroppen. Ta det helt med ro, neste uke kan det være borte !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:43   #3
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Økt 10 cm denne uka!

Takk nille..tenkte på vann jeg også..fordi jeg måtte ty til 2 skiver fenalår i går pga av at jeg var på jobb og måtte vente flere timer ett sted.. en butikk og eneste jeg fant som jeg kunne spise når jeg ble sulten var en pakke gulost i skiver og fenalår... Så håper det er det...

Får se neste uke. Ja jeg regner jo med at det vil butte i mot før eller senere for meg også...jeg har jo hatt en pangstart så jeg skal jo ikke klage.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:44   #4
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Økt 10 cm denne uka!

Vil og tro det er vann.
Jeg kan veie ganske forskjellig fra dag til dag.
Og noen dager ser magen min ut som en eneste stor ballong. Måler aldri magen da, for da hadde det nok vært mange cm i pluss.

Vent noen dager så er du nok tilbake til det normale.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg drikke denne teen? fint om noen kan svare. Iset Atkins kosthold 13 23-05-07 10:43
Vurderer å begynne med denne kuren! Miriam Ketolysekuren 12 09-06-06 21:15
3 uka snart over! butikk86 Ketolysekuren 2 18-03-06 23:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no