Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fedon-ish middag! *sikle*

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-10, 19:33   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Fedon-ish middag! *sikle*

Å stønn - dette ble godt!

Tok en laksebit fra fryseren, tinte den et par min i microen og la den i varm stekepanne i bremykt (evt. meierismør). Stekte den på medium varme til å begynne med og skrudde så ned til lav varme. Min bit var ferdig marinert, men ellers kan du ha på sitronpepper, jeg elsker det!

Kokte grønnsaker (deli grønnsaksblanding, også fra fryseren!), hadde på vann til det var halvveis-trekvart opp på grønnsakene og hadde i en god smørklatt og lot det stå til smøret var smeltet uten å fosskoke akkurat.

Tilsatte litt mer smør i stekepanna før laksen var ferdig, tok den så ut av panna og la den på fatet og hadde en god neve frosne (fryser er kjekt altså!) ferdig kokte kikerter og bertollibønner og en skje seterrømme + sitronpepper og lot det surre i et par minutter. La grønnsakene på fatet sammen med laksen og helte de rømmesurrende ertene/bønnene over.

Det ble rett og slett himmelsk!!!! Så god mat får man ikke på restaurant altså! I alle fall ikke på den gjengse "italienske", det er helt sikkert! Og så lettvint som det var! Dette blir en slager her i heimen!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Middag? Nuppe Lavkarbo generelt 8 28-08-09 09:21
NAM! middag<3 Armagedon Ketolysekuren 9 15-07-08 10:11
Middag i dag? Lilly Ketolysekuren 13 30-10-07 19:28
Hva kan jeg ha til middag i dag? Trolljenta Spørsmål og svar 3 19-08-06 15:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no