Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januarstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-13, 14:44   #201
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Bare søk på 30 days shred, lvl 1. Må få en hvor hele nivået er på en film, cluet er att du skal gi 110% i de 20 minutten, non stop!

Uansett, veldig kvalm om dagen, trur dt er MBCen, tar den på nesten fastende mage, burde jeg kanskje ta noe å spise først?

Jeg har også slitt med kvalme de to dagene jeg har drukket MBC. Drukket innen 7.00 og vært dårlig frem til tolv, ikke bare kvalm, men type klarer ikke å putte mat eller vann i munnen-kvalm.. Tror jeg dropper den MBC-en og heller fortsetter å steke/koke to egg om morgenen, jeg..

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 17:30   #202
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.

Jeg har også slitt med kvalme de to dagene jeg har drukket MBC. Drukket innen 7.00 og vært dårlig frem til tolv, ikke bare kvalm, men type klarer ikke å putte mat eller vann i munnen-kvalm.. Tror jeg dropper den MBC-en og heller fortsetter å steke/koke to egg om morgenen, jeg..

Trur altså jeg skal droppe den å, har alltid hatt litt problemer med kaffe, er ett te menneske. Men trur ikke jeg trenger mer fett. Jeg trener jo hver dag og spiser bra ellers. Skal heller lage noen lavkarbo scones og spise det til frokost, med en kopp te med cocosa! For det er en favoritt!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 17:34   #203
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg fikk nettop disse pillene pluss bakmiksen i posten, så jeg tenkte prøve lage meg noen vafler og se om jeg kan spise de kalde på morgenen

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 18:09   #204
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Jeg lurer på, er det noen som har prøvd å lage egg og bacon? I wok? Jeg tenkte lage omelett base, wokke litt bacon først, så tilsette egg? Med litt soya? Jeg er så sinnsykt lei tradisjonell egg og bacon, å det tar liksom litt mer tid. Vi har nettopp kjøpt wok panne, så ja..

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 19:06   #205
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Burde ikke være noe problem å woke "omeletten" - er jo bare en måte å finne det ut på

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 19:08   #206
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

For en dag - er totalt tom for energi. Orker knapt å reise meg fra sofaen, håper det blir en bedre dag i morgen og at det er ketosen som spiller meg ett puss.
Så nå har jeg akkurat spist fløtegrøt og håper det gjør at jeg får litt energi.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 19:23   #207
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

For en dag - er totalt tom for energi. Orker knapt å reise meg fra sofaen, håper det blir en bedre dag i morgen og at det er ketosen som spiller meg ett puss.
Så nå har jeg akkurat spist fløtegrøt og håper det gjør at jeg får litt energi.

Etter egen erfaring så er det veldig "tungt" for kroppen i det den skal begynne å brenne fra nye lagere. Tenk deg att karbo lagrene skal tømmes, så skal kroppen "settes i revers", så å si, for å forbrenne fra nye lager. Jeg ser for meg en båt som skal gå over til å bakke, tenker stemplene der i det de skifter turn.
Du vil få mer energi etter hvert, men sørg for å få i deg nok proteiner og fett. Å hør litt på de som har hatt det tøft å, jeg ble veldig solgt for alle som sa "Åh guud, omstilling til ketose gikk SÅÅÅÅ lett ", jeg lå på sofaene og knurret i en uke...
Men bare stå på! Jeg elsket det egentlig når ting skjedde, å jeg kjente att kroppen begynte å omstille seg! Juhu!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:19   #208
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

For en dag - er totalt tom for energi. Orker knapt å reise meg fra sofaen, håper det blir en bedre dag i morgen og at det er ketosen som spiller meg ett puss.
Så nå har jeg akkurat spist fløtegrøt og håper det gjør at jeg får litt energi.

Der var jeg igår, og i dag....Så sliten at jeg kan stå og sove! Men får jeg sove om nattan...neida. Er er det noen som vet hvor lenge formen kan være slik? Håper du føler deg bedre imorgen MaritR

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:31   #209
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Sover dårlig om natten jeg også, men håper formen er bedre i morgen. Skulle egentlig vært på en spinningstime i dag - men det kunne jeg bare glemme. Vet det går rundt 14 dager før kroppen begynner å bli normal igjen, men jeg var da ikke så dårlig forrige gang jeg gikk på lavkarbo.
Jaja, man får ta en dag av gangen

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 22:04   #210
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Er dårlig nattesøvn en bivirkning altså? Jeg sliter med det samme, og er stup trøtt på ettermiddagen, deretter på kvelden går det bedre igjen.
Men men, bank i bordet, har vært flink i snart...hmm...er det en uke? Har et mål om å trene tre ganger i uken, så i går jogget jeg halverunden min, første gang på mange år! Og i dag syklet jeg meg gjennom T&S på TVNorge, tok litt på mage og rumpe. Herlig!
Om jeg er i ketose vet jeg faktisk ikke (håper virkelig det) for jeg har spist minimalt med karbohydrater, regner med jeg har lagt under 15 hver dag.
Vekten er ødelagt, så aner ikke om jeg har gått ned noe de siste dagene, og jeg veier meg hver morgen...dessverre....kanskje likegreit vekten har tatt kvelden :P

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 22:05   #211
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Sover dårlig om natten jeg også, men håper formen er bedre i morgen. Skulle egentlig vært på en spinningstime i dag - men det kunne jeg bare glemme. Vet det går rundt 14 dager før kroppen begynner å bli normal igjen, men jeg var da ikke så dårlig forrige gang jeg gikk på lavkarbo.
Jaja, man får ta en dag av gangen

OMG 14 dager har itte jeg tid til!!

Får håpe det det går over til i morgen...er jo lov å drømme...hehehe

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 22:54   #212
k1n3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: vestpå
Innlegg: 2
k1n3 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei! hiver meg på her eg og. Fulgte ketolyse kuren våren -11, og gikk ned 8 kg på 6-7 veker. Meen sklei litt ut og gikk opp et par kilo, så blei eg gravid. Nå er prinsessa blitt 6 mnd og det er på tide å komme igang igjen!! Liiiitt meir å ta av nå, men tviler ikkje på at det skal gå bra! Stålmotivert!!

Begynte torsdag 3.januar, så veiedag blir torsdager.

Nokon som veit om skyr er tillatt i små mengder?

__________________



Sist redigert av k1n3 : 09-01-13 kl 22:57. Årsak: skriveleif
k1n3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ganske ketogen- 15-20 kh Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 23:00   #213
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Heisann alle sammen. Tror jeg trenger litt motivasjon og trøst. Hatt en grusom ketosedag, holdt på å svime av på jobb, svimmel og skikkelig hodepine. Kom meg etterhvert hjem og har ligget vannrett på sofaen siden kl. 12:00. Har spist frokost, lunsj og et lite middagsmåltid, så tror ikke det er maten. Har i tillegg snublet rett ned i en boks valnøtter og spist sjokolade, mye sjokolade, men heldigvis den 86% sjokoladen til freia premium. Har vært varm og svetter mye, men startet dagen med å fryse. Elles føles kroppen grei, og jeg har ikke hatt den samme doflyingen (heldigvis). Er dette ketose eller starten på en forkjølelse/influensa tror dere???? Er nå deppa over sjokoladespisingen og forbanna på meg selv, har måledag i morgen, bør jeg sjekke vekta eller holde meg til min opprinnelige plan, ikke veie meg før i slutten av mnd???

Beklager negativt innlegg, men måtte få ut litt frustrasjon

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 23:01   #214
Joppeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 51
Joppeline er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei hei alle sammen!

Slenger meg med her jeg også! Jeg er 29 år, har gått på ketolyse tildligere, og er nå med for å komme meg ned til ønskevekta!

Klar for å shredde noen kilo nå! Off they go! Lykke til og snakkes på veien!

Joppeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 23:03   #215
Gressenka
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 131
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei hei =)
Jeg tar rennfart og hiver meg med. Malin heter jeg, og er 26 år. Har ganske mye til overs på kroppen som dere ser på tickeren min. Men jeg er motivert denne gangen, mer enn før. Har funnet ut at jeg elsker å trene så nå gleder jeg meg til å se resultat

Jeg kommer til å ligge på maks. 20 karber pr. dag.

__________________
Første delmål.
Gressenka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 23:07   #216
Gressenka
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 131
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Heisann alle sammen. Tror jeg trenger litt motivasjon og trøst. Hatt en grusom ketosedag, holdt på å svime av på jobb, svimmel og skikkelig hodepine. Kom meg etterhvert hjem og har ligget vannrett på sofaen siden kl. 12:00. Har spist frokost, lunsj og et lite middagsmåltid, så tror ikke det er maten. Har i tillegg snublet rett ned i en boks valnøtter og spist sjokolade, mye sjokolade, men heldigvis den 86% sjokoladen til freia premium. Har vært varm og svetter mye, men startet dagen med å fryse. Elles føles kroppen grei, og jeg har ikke hatt den samme doflyingen (heldigvis). Er dette ketose eller starten på en forkjølelse/influensa tror dere???? Er nå deppa over sjokoladespisingen og forbanna på meg selv, har måledag i morgen, bør jeg sjekke vekta eller holde meg til min opprinnelige plan, ikke veie meg før i slutten av mnd???

Beklager negativt innlegg, men måtte få ut litt frustrasjon

Hei! Det høres ut som du har hatt en forferedelig dag. *overnettetklemtildeg* Jeg husker fra forige runde med ketolyse at jeg var dårlig et par dager i starten, men du har kanskje holdt på en stund? Influensa herjer som bare juling nå så det kan jo hende det er den som har hatt sitt inntog?
Men du har jo ikke sprukket og det er jo kjempeflott! Det å være varm og svett hører med, det gjør det i min kropp vertfall.

Jeg håper du føler deg bedre og får en fin dag i morgen

__________________
Første delmål.
Gressenka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 23:48   #217
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Gressenka: Har holdt på siden torsdag 3. januar, og hvert i ketose siden fredag 4. januar. Håper jeg er bedre i morgen, elles blir d vanskelig å holde motivasjonen oppe til helga.

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 01:02   #218
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Januarstartere

Etter å ha lest noe av det dere har skrevet ¨så er jeg blitt ganske motivert til at her vil jeg være med dere har gått på denne kuren og gått ned masse dvs. 26 kg har vært litt av og på nå en god stund, men nå har jeg altså bestemt meg for at de siste kiloene skal bort og den eneste måten er å være standhaftig og deltakende på forumet så her er jeg. i Jula har jeg virkelig tatt av med å spise høykarbo så det har holdt i bøtter og spann, men utrolig nok såm har vekten bare økt med 2 kilo og det er jo bra ja ja nå skal jeg slutte å mase og gleder meg til å følge med dere andre og få motivasjon til å gå ned de resterende kiloene

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 07:35   #219
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

K1n3: Skyr er vel ok, men jeg trur du skal holde deg unna det de første fjorten dagene.

Sunroad78: *Klem!* Litt utskeiing er jo greit! Det er nok ketosen hvis det gir seg over natta, hvis ikke trur jeg nok det er noe annet! Jeg sliter med lavt blodtrykk (av alle ting), så jeg blir utrolig svimmel til tider og har gått i dørken både her og der under ketose, haha. Men det blir bedre når jeg trener, bare en gåtur om dagen, og spiser ordentlig frokost.

Uansett, falt ut av ketose i går, var FRYKTELIG kvalm av den MBCen, så den er tatt ut av kosten, nå gafler jeg i meg bacon-eggerøre. Nomomom

Velkommen, Joppeline, Gressenka og Bittemoren! The more the merrier!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 08:57   #220
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Velkommen til alle dere nye som har begynt nå

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 09:23   #221
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Sunroad78: *Klem!* Litt utskeiing er jo greit! Det er nok ketosen hvis det gir seg over natta, hvis ikke trur jeg nok det er noe annet! Jeg sliter med lavt blodtrykk (av alle ting), så jeg blir utrolig svimmel til tider og har gått i dørken både her og der under ketose, haha. Men det blir bedre når jeg trener, bare en gåtur om dagen, og spiser ordentlig frokost.

Er ikke lenge siden jeg sjekket blodtrykket mitt og det var helt perfekt. Tror ikke det er der det ligger. Jeg tror det bare var ketosen og den plager meg litt i dag også. Kjenner meg tung i kroppen og hodet. Har heldigvis seinvakt med planleggingstid hjemme, så skal ikke på jobb før kl. 10:30.

Har vært hos lege i dag og fryst bort en vorte. Har "trøsta" meg med et lavkarbobriks fra bakeren og et slikt briks inneholder 23 gr kh, så jeg er over grensa allerede på frokosten. Har planer om å være strikt på de andre måltidene i dag, så jeg bryr meg egentlig ikke.

Siden det er torsdag, har jeg snublet inn i målebandet og ned på vekta. Resultatene var som følger:
Vekt: 105 kg -200 gr
Mage: 112 cm -2 cm
Bryst: 117 cm -3 cm
Rompe: 114 cm -4 cm
Lår: 71 cm -1 cm
Overarm: 41 cm
Hals: 41 cm -1 cm

Er fornøgd med målene, har allerede mistet 11 cm av kroppen min og jeg kjenner det på klærna og ringene. Er ikke så fornøgd med vekta, men jeg har "tante rød" på besøk og vet at jeg da bruker å gå opp litt i kveld, så alt i alt FORNØGD!!!

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 09:46   #222
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Gratulerer med vektnedgangen og færre cm

Merker selv også at det er mindre vann i kroppen siden ringene sitter løsere og magen er ikke lengre så oppblåst. Jeg skal kun måle cm 1 gang i mnd.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 09:59   #223
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei og velkommen til alle dere nye!!

Uff, syntes sikkelig synd på dere som er i dårlig form!! Selv er jeg veldig heldig føler jeg for er kun sikkelig slapp. heldigvis ikke kvalm el.. men, vi får se.. kan vel enda komme :/

Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på MB kakao jeg da. Liker ikke kaffe, så tenkte at dette kanskje kunne være et greit alternativ til å få i seg litt ekstra fett. Må bare få kjøpt dette berømte kokosfettet først Tenkte kanskje bestille på iherb, men hva i all verden skal man kjøpe der?? Det er jo så mye å velge i. Hvilken er den uten kokossmak? Liker ikke kokos, så må nok ha den uten smak tenker jeg...

Ellers var det veiedag i dag, og må jammen si jeg ble overasket da jeg gikk på vekta! Den viste hele 2 kg ned på en uke!!! Litt usikker på hvor de forsvant fra da, for buksa var like trang til morgen i dag

3/1 - startdag
10/1 - -2 kg
17/1 -
24/1 -
31/1 -

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 10:06   #224
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Så utrolig deilig å bli kvitt så mange cm allerede Sunroad78!! Det viser jo at det er noe som skjer med kroppen tiltross for dårlig form! Må prøve å se det positive i det
Tenkte også måle cm enten hver 14 dag eller en gang i måneden. Får se hva jeg gjør til neste torsdag!

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 10:10   #225
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

[Ellers var det veiedag i dag, og må jammen si jeg ble overasket da jeg gikk på vekta! Den viste hele 2 kg ned på en uke!!! Litt usikker på hvor de forsvant fra da, for buksa var like trang til morgen i dag

3/1 - startdag
10/1 - -2 kg
17/1 -
24/1 -
31/1 -[/quote]

Gratulerer med 2 kg ned

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
januar, ketolyse, kilo, kosthold, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd, januarstartere 2012 swirre Ketolysekuren 25 07-02-12 11:28
Januarstartere Slegg Dr Lindbergs 109 21-02-11 19:12
Januarstartere - veiedag mandag? m.f Ketolysekuren 179 03-07-10 07:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no